Ik heb even een vraagje..
Afgelopen week heb ik schoolfeest gehad. Ik zag een jongen al langer zitten, klein beetje oogcontact op school enzo (ik durfde niet echt op hem af te stappen) en op schoolfeest ben ik aan hem voorgesteld en heb ik er heel even mee gepraat, maar door een ruzie waar hij bij betrokken was, niet zo lang ..
De dag erna heb ik hem toegevoegd op hyves met de vraag of hij me nog 'kende'. Hij vroeg een hint en toen reageerde hij dat hij dat nog wel wist en hoe m'n avond verder was geweest. Zo hebben we een paar berichtjes gestuurd en als laatst heb ik hem een fijn weekend gewenst, ik wilde zoveel zeggen maar dan komt het ook zo overvallend over.. Dus ik heb het daar bij gelaten.
Nu wil ik hem maandag op school aanspreken, gewoon een praatje met 'm maken. Maar hoe zou ik dit het beste aan kunnen pakken..? (ik ben best verlegen als het om een leuke jongen gaat

)
p.s. Ik hoorde een tijd geleden trouwens ook dat hij niet echt op zoek was naar een vriendin ivm buitenland stage, maar altijd wel toe was aan een 'avontuurtje'.