Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Niet dat ik dat ooit doe hoor, mijn kamer is nou ook niet de netste kamer ooit. Maar mij kan het gewoon niet zoveel schelen.
|
pwah nee. ik stoor me simpelweg niet aan wat stof hier en daar of een stel vieze sokken op de grond. afwas doe ik ook pas als al het servies (bijna) op is. dus eens in de zoveel tijd even middagje schoonmaken en dan weer uitleven.
|
Mijn vloer is leeg, maar daar is ook alles mee gezegd. Als het op mijn kamer geen rommel is, kan ik gewoon niet leven. Alles heeft een vaste plek in die rommel, en als ik het opruim moet ik het bij wijze van spreken allemaal in 1 doosje frotten en dan kan ik niks meer vinden. Slechte eigenschap, maarja..
|
![]() |
|
Mij lukt dat wel redelijk! Wat voor mij echt een uitkomst was waren van die houten blokken van de Kwantum. Het is gewoon een kubus maar met 1 kant open. Je kunt er een bende tijdschriften, DVD's in kwijt en het staat ook nog aardig. Niet zo overdreven praktisch als curvers. Heb er nu 3 staan, als tafeltjes op het vloerkleed. Paar zitzakken erom heen en je hebt een woonkamer idee.
Verder bewaar ik altijd mijn schoenendozen. Als je dan weer van die spulletjes hebt die eigenlijk zonde zijn om weg te gooien maar die je toch niet ergens neer gaat zetten doe je het in een schoenendoos. Deze onderin de kast, opgeruimd staat netjes! Ook leuk om op een vrije dag eens lekker die dingen door te zoeken en kijken wat voor leuks je allemaal tegenkomt! ![]()
|
![]() |
Dat kan absoluut. Eerst beetje bij beetje alles netjes maken. (niet in 1 dag) Veel weggooien zodat je ruimte hebt. Opnieuw je planken indelen waardoor je vanzelf ook meer ruimte creeërt.
Alles een vaste plaats geven. En als je thuis bent of 's ochtends als je opstaat ff je vuile was wegpleuren en dingetje weer op zn plaats zetten enzo. Duurt misschien 2 minuten. En als je veel bladen/boeken/iets verspreid hebt liggen, gewoon even opstapelen. Opruimen is leuk ![]() Ik vind het ook altijd heel leuk om m'n klerenkast opnieuw in te richten enzo. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Momenteel niet. Ik heb chronisch ruimtegebrek en hoewel ik van een opgeruimde kamer houd, zoals Pim al zei: vol is vol. En dat geldt ook voor kasten. Ik kon gewoon niet meer shit kwijt en opruimen ging niet want mijn kasten puilden al uit. Nu ga ik verhuizen en gooi ik een berg weg, en de laatste tijd is ook het één en ander kapot gegaan doordat brandweerlieden zo hard mijn deur intrapten dat mijn plankjes van de muren vielen en dat soort ongein. Scheelt weer. Plus ik ga naar een eensgezinswoning samen met vriend, dus ik heb hoop dat het allemaal goed komt omdat we daar bergen kasten gaan hebben.
Oh, en de helft van je spullen in verhuisdozen hebben helpt niet.
|
Maar op zaterdag ben ik niet thuis!
In het weekend zijn wij in ons vakantie huisje, dus kan in niet mijn kamer thuis opruimen.... En ja, mijn kamer is soms best lastig om netjes te houden, de eerste paar weken probeer ik het echt netjes te houden maar daarna denk ik ach ja het is toch al een troep, dan gooi ik alles gewoon weer op de grond, en als ik geen vakantie heb heb ik gewoooon echttt geeeen tijd op het op te ruimen! x |
![]() |
|
dat is nou iets dat me helemaal niet lukt.
maar ook iets waar ik me helemaal niet aan stoor. ik heb er geen probleem om als ik iets moet teken na een tijd of printen eerst tien minuten mijn bureau opruimen. en ook mijn vloer ligt vol blaadjes en kleren. ben daardoor eigenlijk nooit iets van papieren kwijt voor school ![]() maar als het netjes is is dat ook niet voorlang.
|
Ik probeer het eens in de week toch wel op te ruimen, probleem is dat ik op mijn kamer vooral ben om te slapen, te studeren en af en toe te hangen. Voor de rest ben ik veel bij vrienden, vriendje, ouders, de deur uit. Daardoor dump ik vaak spullen op mn bed of bank, maar ligt het er vervolgens weer een tijd omdat ik geen zin heb om op te ruimen.
|
![]() |
|
Ik heb vandaag opgeruimd, het zal tegen de woensdagavond toch wel weer een zooi zijn.
maar ik kán mijn kamer wel netjes houden, maar meestal heb ik daar niet veel zin in. Ik laat mijn glazen boven staan, flikker mijn schoolboeken op mijn bureau waar ze dan de hele week liggen, mijn sokken liggen trouwens ook overal .
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
veel durven weg te gooien
de troep ligt meestal op mijn bureau (papiertjes en boeken, glazen bordjes) elke vrijdag ruim ik op, dat gaat meestal snel schaf een bord aan waar je op kan schrijven, dan heb je geen papiertjes nodig voor: dit moet ik niet vergeten ![]()
|
Nee. Maar ik zit er niet mee.
En daarnaast heb ik nu de twee meest briljante kamers ever, namelijk eentje van 5 m2 en eentje van 7 m2. Gelukkig ben ik over drie weken verhuisd, en dan ga ik een heel grote kast kopen waarin ik mijn parfum uit kan stallen. ![]() Het enige waar ik me aan erger, zijn mijn honderd paar schoenen. Heeft iemand daar een briljante oplossing voor die níet is: gooi al je schoenen weg? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik kan hjet ook zit ook in middelbaar gwn je spullen opruimen als je klaar bent 1x oper week stof je alles af 2x perweek stofzuigen 1x per week bweilen 1x permaand ramen en roluiken en 1 x perweek bed verschonen daarnaast heb ik nog een badkamer en kleedkamer die alle maal altijd netjes zijn
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn thuissituatie Mandarijntje | 17 | 28-06-2005 22:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Psychologie |