Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maarja, je bent inmiddels wel op de leeftijd dat je inderdaad prima je eigen zaken kunt regelen, dus je zou inderdaad wel van je ouders mogen verwachten dat ze je ook zo behandelen. Hmm, moeilijke situatie...
||
Citaat:
Hij is gewoon echt een Friese boer die leeft in zijn eigen waarheid. Maar het blijft mijn papa, dus helemaal slecht is hij niet hoor, soms dan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je meer kleding hebt dan in je kast past zou je kunnen kijken of er dingen tussen zitten die je een hele poos niet zult dragen (winterkleding) die zou je dan in een doos/mand op kunnen bergen. Dan heb je ze allemaal bij elkaar en kan het ook minder snel een rommeltje worden. Wat betreft boeken (en waarschijnlijk ook andere dingen) kijk eens of je er een vaste plek voor kunt vinden. Probeer jezelf aan te wennen dat als je er mee klaar bent je ze dan op die plek weer teruglegt. Als je dingen hebt die je een poos niet gebruikt maar wel wil bewaren kun je kijken of je die in dozen op kun bergen. Dozen kun je stapelen en misschien ruimt dat dan ook weer een beetje op. Ik snap dat een stapel dozen in je kamer niet echt mooi staat, maar misschien kun je dat met een leuk stofje afdekken (kijk eens op de markt voor een leuk stofje, dat hoeft helemaal niet zo duur te zijn) Ik kan me heel goed voorstellen dat het niet makkelijk is om zo te moeten leven als jij doet. Ik ben zelf ook een grote chaoot en ik kan er zelfs niet tegen als mijn omgeving te opgeruimd is. Daar krijg ik echt de rillingen van. Ik probeer mezelf ook te traingen om gewoon regelmatig kleren ed op te ruimen zodat er niet na 1 a 2 weken een hele grote berg ligt. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb gewoon geluk dat mn ouders me meebetalen..die kunnen het blijkbaar veroorloven..anderen weer niet....
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Depressie of aanstellerij? dreklop | 8 | 02-05-2014 00:13 | |
Liefde & Relatie |
Friendzone classic... The_Messenger95 | 27 | 01-11-2012 12:47 | |
Psychologie |
Thuissituatie is ondraaglijk! Het sloopt mij enorm. Ronaldox | 15 | 04-12-2008 23:50 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Psychologie |
Teleurgesteld... Eend | 4 | 03-09-2003 15:37 | |
Psychologie |
Brief voor leraar Eend | 43 | 30-03-2003 18:56 |