Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zou er enkele aanhalingstekens van maken, denk ik, volgens mij is dat ook wat gangbaarder. Maar ik vind dat op zich wel grappig, snap wel waarom je die gebruikt hebt
![]()
|
Uhu, ik snapte ook al meteen waarom je de aanhalingstekens gebruikte!
Maar ik kwam eigenlijk om feedback te geven! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom moet perse alles volgens een boekje? 4 keer een strofe abab is ook saai. Leuk gedicht! en eigenlijk herkenbaar. Verder niks op aan te merken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder vind ik dit echt een geniaal gedicht! Het doet me denken aan een verhaaltje dat ik ooit heb gelezen in een okki van dertig jaar geleden. Supermooi! |
![]() |
|
Magistraal, hier valt echt verder niets op aan te maken, zeker origineel, geen cliche. Vattend pakkend, Top.
Laatst gewijzigd op 18-02-2010 om 11:52. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[Enquete] Winkelen (verslag voor school) VanillaCream | 32 | 31-01-2006 16:28 | |
Lifestyle |
Je eigen Winkel!!! Apomes | 106 | 19-06-2005 00:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Stelling: Is de winkel in de huidige vorm passé? sy'rai | 57 | 16-01-2005 22:29 | |
Lifestyle |
Londen - leuke winkels? x-spekkie-x | 60 | 14-01-2004 10:16 | |
ARTistiek |
[Graffiti] Wie kan betaald het interieur van een winkel bespuiten? D1984 | 7 | 11-01-2004 21:10 | |
Lifestyle |
last van geen-zin- om- te-winkelen? the Comebackkid | 31 | 20-05-2002 13:05 |