Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Quis: Je moet daarvoor terug naar 2006. Maar daarvoor was ik nog actiever, in de tijd dat ik hier forumbaas was. Ik sta in het overzichttopic in het sticky topic, dus mocht je nieuwsgierig zijn. Maar misschien dat mijn uc van toen je beter bij is gebleven ^^
Overigens vind ik de rijm zelf absoluut niet geforceerd, ik verdraai geen woorden, ik mangel geen zinnen, zoiets vind ik geforceerde rijm. Ook omdat het niet echt in een strak ritmisch rijmschema zit. Buiten die laatste strofe dan. En Halogeen, het was niet bedoeld als gewoon mezelf zijn... Het was bedoeld als: dat ben ik. Ik ga kijken wat ik daar aan kan doen, want gewoon jezelf zijn, vind ik ook nogal dom klinken. Is dit beter dan? En dan denk ik die donkere kant: dat ben ik zelf, al drink ik liters en liters drank het leven wordt er niet rosékleuriger door en die liefde, dat blijft gewoon stank voor dank. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ja, ik vind deze versie beter! En ik zal je eens opzoeken. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hihi, een rijmwoordenboek heb ik nog nooit gebruikt. Maar als je van alliteraties enzo houdt, zul je mijn oudere gedichten wel meer appreciëren
![]() Vandaar ook dat ik zei: en zomaar wat rijm, waarmee ik dus doelde op die eindrijm die bij mij niet zo heel vaak voorkwam. En ik heb hem veranderd. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
leuk spelletje roltje | 6 | 07-10-2005 15:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Muziek |
Depressies vaker bij 'brede' muziekliefhebbers Verwijderd | 74 | 11-12-2003 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
De Postbank Blues DarkCat | 14 | 24-01-2002 13:23 |