Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik las gisteren een artikel in de krant over de vriendin van Ireen Wüst, Sanne van Kerkhof, zij gaat ook naar de Olympische spelen (shorttrack).
Schijnbaar hebben ze het zo lang mogelijk verborgen proberen te houden voor de buitenwereld dat er iets speelt tussen hun. Wel apart lijkt me als je partner ook op de Olympische Spelen actief is.
||
Citaat:
of omdat ze weet dat de kans heel klein is dat ze alsnog echt mee mag doen of omdat ze in spanning zit of er nog iemand af valt of niet en ze dat niet wilt maar wilt genieten van de spelen(ookal doet ze zelf niet mee) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
lekker begin ![]()
|
![]() |
|
Wat een gedoe met het Olympisch ijs zeg.
Eerst al de ijsmeester van Calgary ingevlogen, nu een ijsmachine, gaan we straks misschien gewoon in Calgary schaatsen?? Jammer dat de commerciële belangen weer belangrijker zijn dan de belangen van de sporters! Vanavond weer medaille kansen op de 500m voor vrouwen, wie blijft er wakker?
|
Mooie revanche van Annette en Laurine is toch wel een verrassing, super om te zien hoe blij ze allebei waren.
Dit weekend komt de bobslee in actie ... ik ben benieuwd! Het ijshockeytoernooi is trouwens ook fantastisch, zeker nu eindelijk eens de NHLspelers mee kunnen doen.
Laatst gewijzigd op 21-02-2010 om 10:30. |
![]() |
||
Citaat:
Muhaha, jammer. Marc Tuitert = de best. ![]()
|
![]() |
|
|