Advertentie | |
|
![]() |
||
Nou, dit vind ik behoorlijk abstract:
Citaat:
en het is altijd fijn als een gedicht ook begrepen kan worden zonder een uitleg van te voren, dus dat vind ik niet echt een argument.
|
Verwijderd
|
Wat zijn jullie lief en lovend!
![]() @ Vogelvrij: grappig dat je juist die zinnen abstract vind, ik vind ze zelf heel duidelijk, alleen zijn het wat minder voorkomende woorden. ![]() |
![]() |
|
Ja, dat illusoire blijf ik iets té vinden, ik weet niet echt goed wat je daarmee bedoelt, geloof ik. Maar bandeloosheid en broosheid (sowieso, alleen op -heid) zijn toch per definitie abstracte begrippen?
|
Ja nou ja, ik snap natuurlijk wel dat het een bijvoegelijk naamwoord is van illusie, maar juist daarom is het toch nogal ee abstract woord, het betekent iets dat er niet echt is!
![]()
|
abstractie is op zich niet zo'n probleem, van die grote termen wel, die zijn vaak zo generiek en daarom nietszeggend. Ik denk dat dat is wat VV bedoelt, en anders is het dat wat mij stoort aan dit gedicht, dat verder overigens wel goed is geschreven, zeker in vergelijking met wat ik hier regelmatig lees. Het beeld is niet duidelijk genoeg, niet scherp genoeg beschreven. Zelfs al is het vaag, dan kan nog het beeld wel duidelijk zijn, als je snapt wat ik bedoel.
|
![]() |
|
|