Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2010, 20:45
Verwijderd
Advertentie
Oud 10-03-2010, 20:46
Verwijderd
had ik ineens de 500e post zeg...
Verwijderd
dat is even schrikken!
Verwijderd
Wat Absinthe zei in de laatste post van het vorige topic was bij mij waarschijnlijk ook het geval.
Sander.
Sander. is offline
hij hoe kunnen we nu 400 topics schelen ?
Oud 10-03-2010, 20:47
Verwijderd
Verwijderd
Ik hoor het wel eens vaker, mensen die geen telekids mochten kijken. Ik dacht altijd dat alleen hippie ouders dat niet goed vonden ;x
Verwijderd
Maar het kan nog aangepast worden.
Verwijderd
Citaat:
Ik hoor het wel eens vaker, mensen die geen telekids mochten kijken. Ik dacht altijd dat alleen hippie ouders dat niet goed vonden ;x
Volgens mij kwam het vrij veel voor anders.
Oud 10-03-2010, 20:48
Verwijderd
fail
Sander.
Sander. is offline
Citaat:
mensen die geen telekids hadden
Verwijderd
bright saaide of life?

Maar Telekids keken m'n broertje en ik ook standaard elke zaterdag hoor, vanaf een uur of 10 (om 7 uur opstaan op zaterdag trok ik toen al niet ). Gek dat jullie geen Telekids mochten kijken, wat een sadistische ouders.
Verwijderd
Volgens mij heb ik er weinig aan gemist. Ik stond als klein jochie trouwens standaard om zes uur op.
Verwijderd
Citaat:
Nou waren mijn ouders ook best wel hippieouders hoor, maar ik ben het met ze eens wat dit betreft. Heb het als kind ook nooit als een gemis ervaren. En nu nog steeds niet. Ik las gewoon superveel boeken als kind.
Oud 10-03-2010, 20:49
Verwijderd
Ik keek ook Samurai Pizza Cats maar dan op ITV
Oud 10-03-2010, 20:50
Verwijderd
Citaat:
bright saaide of life?
Nee, want dan krijg je saai-de
Verwijderd
Bij mij op school was Telekids wel altijd het gesprek van de dag, zeker in de tijd van Pittige Tijden, -which is stupid I know-. Ik kan me niet voorstellen dat ik dan niet mee kon praten /kutje antwoord.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
mooie titel

Paranoide Etmakas Russisch Russin naamzoek, spreek je ебать uit als jebàt of jèbat?
Oud 10-03-2010, 20:51
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
oooohja Pittige Tijden dat keek ik ook was dat nou serieus bedoeld, neetochzeker?
Oud 10-03-2010, 20:51
Verwijderd
Citaat:
mooie titel

Paranoide Etmakas Russisch Russin naamzoek, spreek je ебать uit als jebàt of jèbat?
Nee, als "koerva".
Oud 10-03-2010, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Bij mij op school was Telekids wel altijd het gesprek van de dag, zeker in de tijd van Pittige Tijden, -which is stupid I know-. Ik kan me niet voorstellen dat ik dan niet mee kon praten /kutje antwoord.
Ach, het ging er bij ons ook wel eens over, maar dan deed ik niet mee. Interesseert mij dat nou. Wij speelden Loenatik en Stinkie en Boudewijn Show na op het weektheater
Oud 10-03-2010, 20:53
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Loenatik <3<3<3<3
Oud 10-03-2010, 20:53
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nee, als "koerva".
Helemaal niet.

Wat betekent koerva?
Oud 10-03-2010, 20:54
Verwijderd
Die Stinkie en Boudewijn Show die wij toen deden was ook echt briljant trouwens.
Toen had ik samen met een vriendin een lied geschreven over een koe en een konijn. Dat lied zat écht goed in elkaar. We waren toen negen. Vier coupletten, over de gekke koeienziekte en over het jachtseizoen etc.
Verwijderd
stinkie en de boudewijnshow wij gingen altijd gillen als de bij op het beeld af kwam vliegen
Advertentie
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik zou het wel aan een klasgenote kunnen vragen, zij is Russisch, maar die kijkt me nooit meer aan. Zelfs niet als ik me verdedig met dat ik nuttige zinnetjes leer voor als ik in Rusland ben.
Verwijderd
Citaat:
Loenatik <3<3<3<3
Ik was Dr. Doolittle :')
Niet dat ik dat zo graag wilde, maar de rol van Bep Brul was al gelijk vergeven...
Oud 10-03-2010, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Helemaal niet.

Wat betekent koerva?
Uhh het is Pools maar ik weet niet hoe je het in het Russisch uitspreekt. шлюха
Oud 10-03-2010, 20:55
Verwijderd
Citaat:
stinkie en de boudewijnshow wij gingen altijd gillen als de bij op het beeld af kwam vliegen
Oh ja, die bij
En Jean-Jacques Kakkerlaque. <3
Ik vond de liedjes van de gastdieren altijd het leukst. Ik herinner me nog het lied van de zebra, geloof ik.
Oud 10-03-2010, 20:56
Verwijderd
Ik zat ook op een basisschool waar je precies de juiste kleren, tas en jas moest hebben, waar meisjes in groep vijf met lipgloss naar school gingen en petit-fourtjes op kinderfeestjes werden voorgeschoteld dus waarschijnlijk vonden die ouders Telekids net zo leuk :')

Mijn ouders hielden zich nooit zo bezig met wat wel en niet mocht op televisie, geen reden eigenlijk
Verwijderd
Citaat:
Uhh het is Pools maar ik weet niet hoe je het in het Russisch uitspreekt.
Mijn ex noemde zijn Poolse buurvrouw altijd koerva. Natuurlijk hadden ze altijd ruzie.
En ja, ik weet wel wat het betekent
Rationeel
Rationeel is offline
ik kan me niet voorstellen dat je als ouders telekids gaat verbieden, maar je kinderen dan wel villa achterwerk laat kijken; de uitlaatklep van rembo & rembo en purno de purno
Oud 10-03-2010, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Ik zat ook op een basisschool waar je precies de juiste kleren, tas en jas moest hebben, waar meisjes in groep vijf met lipgloss naar school gingen en petit-fourtjes op kinderfeestjes werden voorgeschoteld dus waarschijnlijk vonden die ouders Telekids net zo leuk :')

Mijn ouders hielden zich nooit zo bezig met wat wel en niet mocht op televisie, geen reden eigenlijk
Autsj.
Oud 10-03-2010, 20:57
Verwijderd
Ik ging wel verplicht met mijn ouders naar klassieke concerten en theater want dat was goed voor je. Daar ben ik nu wel blij mee maar het strookt niet echt met het televisiebeleid lol.
Oud 10-03-2010, 20:58
Verwijderd
Citaat:
ik kan me niet voorstellen dat je als ouders telekids gaat verbieden, maar je kinderen dan wel villa achterwerk laat kijken; de uitlaatklep van rembo & rembo en purno de purno
Ik wel.
Rembo & Rembo en Purno de Purno was gewoon briljant
Verwijderd
Citaat:
Ik ging wel verplicht met mijn ouders naar klassieke concerten en theater want dat was goed voor je. Daar ben ik nu wel blij mee maar het strookt niet echt met het televisiebeleid lol.
Ja, dat deed ik ook. Goh
Verwijderd
Ik vond Villa Achterwerk stom. Maar van Rembo en Rembo zijn sommige dingen wel leuk. Nou ja, eigenlijk alleen de gluurbuur.
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik wel.
Rembo & Rembo en Purno de Purno was gewoon briljant
de megablubberpowerrace ook
Oud 10-03-2010, 20:59
Verwijderd
Villa Achterwerk vond ik echt niks aan, met de Drie Dikke Dames
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Uhh het is Pools maar ik weet niet hoe je het in het Russisch uitspreekt. шлюха
shloecha?

Dat klinkt als sloesjka, slet. Maar dat is niet wat jebat betekent
Verwijderd
oh ja die dikke dames van de wc, toch?
Rationeel
Rationeel is offline
telekids stopte op mijn verjaardag
Oud 10-03-2010, 21:00
Verwijderd
De Drie Dikke Dames <333333
Maar mijn favoriete serie was Zakken. Alleen is daar helemaal nergens meer iets van te vinden. En toen Villa Achterwerk een x aantal jaren (25 ofzo) bestond, kon je niet eens op Zakken stemmen om te laten herhalen
Oud 10-03-2010, 21:00
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik was Dr. Doolittle :')
Niet dat ik dat zo graag wilde, maar de rol van Bep Brul was al gelijk vergeven...
aww
Ik vind de majoor zo gaaf
En Bep natuurlijk ook! Zoenen met heeeel veeeeeel kwijjjjl <3

Citaat:

wow oei
Oud 10-03-2010, 21:01
Verwijderd
Citaat:
oh ja die dikke dames van de wc, toch?
ja zoiets. Ik zapte altijd weg. Telekids daarentegen. De Megablubberpowerrace was supergaaf. Vooral als kinderen niet tegen hun verlies konden.
Oud 10-03-2010, 21:03
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
ja zoiets. Ik zapte altijd weg. Telekids daarentegen. De Megablubberpowerrace was supergaaf. Vooral als kinderen niet tegen hun verlies konden.
Harrie is de schrik van elke cowboy
Harrie is de allerwildste hengst
Jump en draai, vliegensvlug
Niemand zit lang op mijn rug
Harriee, Harrie de hengst

Oud 10-03-2010, 21:03
Verwijderd
шлюха = hoer
Oud 10-03-2010, 21:04
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat grappig dat dat maar één letter van slet verschilt
Oud 10-03-2010, 21:04
Verwijderd
Ik vond eerst Bep het leukst, maar later besefte ik dat De Majoor toch wel veel genialer was. Dus dat is nu al heel lang mijn favoriet
De leukste aflevering vind ik dan ook Jungle Koorts, waarin hij Paulette van Oldenhuijs tot Neyenburg in het bos verzorgt nadat ze van haar paard afgevallen is.
(Bep is in die aflevering ook briljant...
"PVON, jaaaaa, de Prins van Oranje-Nassau!
Nou, mij krijg je d'r niet bij, kwaaie prins! * -hoofd trek*"

<333 zoveel liefde.
En die aflevering waarin Bep jarig is en ze heel naar droomt dat ze naar het zwembad gaan, en dan zie je de majoor Fats zo het water inrijden in zijn rolstoel. (dat moet je zien denk ik )
Oud 10-03-2010, 21:05
Verwijderd
Ik denk het.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten