Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Die Stinkie en Boudewijn Show die wij toen deden was ook echt briljant trouwens.
Toen had ik samen met een vriendin een lied geschreven over een koe en een konijn. Dat lied zat écht goed in elkaar. We waren toen negen. Vier coupletten, over de gekke koeienziekte en over het jachtseizoen etc. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zat ook op een basisschool waar je precies de juiste kleren, tas en jas moest hebben, waar meisjes in groep vijf met lipgloss naar school gingen en petit-fourtjes op kinderfeestjes werden voorgeschoteld dus waarschijnlijk vonden die ouders Telekids net zo leuk :')
Mijn ouders hielden zich nooit zo bezig met wat wel en niet mocht op televisie, geen reden eigenlijk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Ik vind de majoor zo gaaf ![]() En Bep natuurlijk ook! Zoenen met heeeel veeeeeel kwijjjjl <3 Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Harrie is de allerwildste hengst Jump en draai, vliegensvlug Niemand zit lang op mijn rug Harriee, Harrie de hengst ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vond eerst Bep het leukst, maar later besefte ik dat De Majoor toch wel veel genialer was. Dus dat is nu al heel lang mijn favoriet
![]() De leukste aflevering vind ik dan ook Jungle Koorts, waarin hij Paulette van Oldenhuijs tot Neyenburg in het bos verzorgt nadat ze van haar paard afgevallen is. ![]() ![]() (Bep is in die aflevering ook briljant... "PVON, jaaaaa, de Prins van Oranje-Nassau! Nou, mij krijg je d'r niet bij, kwaaie prins! * ![]() <333 zoveel liefde. En die aflevering waarin Bep jarig is en ze heel naar droomt dat ze naar het zwembad gaan, en dan zie je de majoor Fats zo het water inrijden in zijn rolstoel. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|