![]() |
|
Verwijderd
|
i.p.v. dat je dit via een forum wilt oplossen (het probleem: in welke positie bladiebla vingerdevingersop) ga je met je vriendje experimenteren.
Ow haha schaam nee nee. Niks schaam, experimenteren is prima te doen. Sowieso kom je erachter wat jij wil en wat je vriend fijn vindt. |
![]() |
|
![]() |
Ik weet precies wat je bedoelt.
Ik vond het eerst ook raar, moet je nou je ogen open houden of niet? Of moet je hem aankijken? Het is niet heel moeilijk om uit te vinden hoe jij moet kijken of moet liggen. Doe gewoon precies hoe jij het lekker vind al lig je met je benen in je nek als jij dat fijn vind moet je dat doen. Je vriend is de gene die jou vingerd dus jou houding ook moet accepteren. Een tip voor als je hem liever niet aankijkt: ga met je rug tegen hem aanliggen (lepeltje lepeltje) en druk jezelf dicht tegen hem aan, het is voor hem ook best opwindend omdat je met je billen tegen zijn zaakje aan ligt. Hij heeft ze handen vrij om jou te strelen en te vingeren en je hoeft je niet te schamen of je raar kijkt. Succes ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Atheisme vs agnosticisme: welke is een betere houding om aan te nemen in het leven? Gatara | 106 | 21-06-2008 12:37 | |
Psychologie |
ik houd niet van mijn ouders Lost_Girl | 31 | 28-03-2005 21:11 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Houden van Bren- | 4 | 19-09-2004 13:33 | |
Liefde & Relatie |
welke houding neem jij aan als je met je vriend(in)op stap bent? miss kittie | 10 | 11-07-2003 16:02 | |
Psychologie |
Stelling: als je niet van jezelf houdt kun je ook nie van anderen houden kleinedraak | 22 | 09-04-2003 12:01 | |
Verhalen & Gedichten |
"houden van" Joanie | 0 | 17-09-2002 18:42 |