Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als het gaat over angst voor objecten/dieren oid heb ik nergens echt last van.
Mijn grootste angst is denk ik afgewezen worden. Ook ben ik behoorlijk bang dat bepaalde dingen die ik geheim wil houden aan het licht komen, maar eigenlijk is dat ook weer de angst voor afwijzing. |
![]() |
|
Dat hebben wel meer mensen hoor Commando, angst voor clowns. Ik kan me er wel wat bij voorstellen, het is toch een soort van nepvrolijkheid.
Ik heb niet echt een fobie, al ben ik wel erg bang voor van alles en nog wat, maar niet iets wat eruit springt. En dan heb je nog algemene angsten voor doodgaan en dat soort dingen. Ik denk er allemaal maar zo min mogelijk aan.
||
Citaat:
en afgewezen worden in de vorm van ik ben niet goed genoeg voor iets of iemand. Verder ben ik als de dood voor maden en dronken mensen. Maar waar ik echt het allermeest voor bang ben is voor afwijzing.
|
![]() |
vogels,alle soorten en maten uitgezonderd piepkleine parkieten/mussen e.d.
ben het meest bang voor: DUIVEN,ganzen,zwanen en meeuwen ik vind het best wel raar,want ik heb geen idee hoe ik eraan kom,heb t al me hele leven zonder duidelijk aanwijsbare oorzaak voor de rest ben ik echt enrgens bang voor,ik durf alles... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb wel eens een zwaan voor me gehad die ging blazen en spugen. De beesten breken je armen met die vleugels van ze. Er wordt gezegd dat ganzen waakser zijn dan Duitse Herders... |
![]() |
|
Dat mijn baas moeilijk gaat doen over het hoeveel uur dat ik mag werken terwijl ik gewoon een contract heb. Zonder werk kom ik weer op straat te zitten en kan ik weer mijn studie stopzetten. En dat op straat zitten, dat wil ik echt nooit meer. En ik wil ook gewoon een studie kunnen doen zonder dat het buiten mijn schuld om weer stopgezet moet worden. Mijn angst is dus geen werk -->geen toekomst.
|
![]() |
||
Citaat:
Verder is mijn grootste angst dat mijn vriendin iets zou overkomen.
||
Citaat:
![]() ![]() Nu moet ik even een nieuwe grootste angst bedenken. |
![]() |
|
![]() |
ik ga noooit en te never liften in!
en spinnen. ik heb een keer anderhalf uur op de bank gezeten, en ik was alleen thuis ![]() met zweethandjes. ik vind die beesten zooo AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. ![]() heel dom, want als je naast een koe staat denk je hee. wat een gezellig beest. en zown koe kan op hol slaan, en zon spin niet. die kan je nix maken. maar hoe dat beest eruit ziet ![]() iehlw. |
![]() |
|
![]() |
Ik ben niet al te goed in zwemmen en ik ben dan ook bang om te verdrinken, daarom zwem ik eigenlijk nooit. Want stel je voor dat iemand me onder water duwt en dat ik dan in paniek raak en dan niet meer weet wat ik moet doen. En dat mijn ouders sterven, ik woon op mezelf en ik mis ze niet ofzo. Maar als ik dan bij ze ben vind ik het wel weer heel fijn en ik zou niet weten wat ik zonder ze zou moeten.
|
![]() |
|
Ik heb een vrij ver gaande insecten fobie.
Ik kan ze ook niet aanzien op plaatjes. En als ik zit te eten wil ik er ook niet over horen of lezen, want dan ben ik meteen als de dood dat ze tussen het eten en het eten in mijn mond zitten. Wat nu weer zo gevorderd is dat als iemand het over bepaalde insecten heeft, ik daaraan moet denken en angst voor de angst krijg. Je wil me dus helemaal niet meemaken als ik een levende zie. Mijn man is wat dit betreft erg gelukkig met me. Want als ik er een op de bovenverdieping of slaapkamer heb gezien dan ga ik eerst het hele bed inspecteren, denk ik overal waar ik mijn voet neer zet dat er een loopt. Uhm.. ik geloof dat het ook nogal een obsessie is geworden. ![]()
|
Gevangen zitten in een uitzichtloze situatie, waarbij iemand absolute macht over je heeft (en die macht ook misbruikt), lijkt mij een complete nachtmerrie. Dan denk ik bijvoorbeeld aan een psychiatrisch ziekenhuis à la "One Flew Over The Cuckoo's Nest" (met zuster Ratched), daar moet ik niet aan denken, brrr.
![]()
|
Hebben al die mensen met fobieën er nooit over nagedacht er vanaf te komen? Want over het algemeen is het goed van fobieën af te raken. Je leven wordt er een stuk vrijer door. Ik raakte vroeger helemaal in paniek bij het zien van een spin of een afbeelding van een spin. Begon dan te huilen en hyperventileren en zo. Terwijl ik ook wel wist dat die beesten niks doen. Maar nu ben ik er vanaf. En dat geeft een ontzettende vrijheid. Een vriendin van mij met coulrofobie is er ook vanaf gekomen en gaat nu gewoon mee naar het circus. Dat kon vroeger echt niet. Zij is ook gewoon naar een arts gestapt op een dag met de mededeling dat ze er vanaf wou.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[BIO] pws enquete iemand95 | 4 | 21-10-2012 23:08 | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forumer onder je #veel 5 Little Phoebe | 500 | 16-09-2011 20:52 | |
Psychologie |
Wat is jouw grootste angst? Valentine | 58 | 07-02-2006 17:32 | |
De Kantine |
Grootste angst? Lupa | 106 | 19-08-2004 15:18 | |
Psychologie |
Wat was jouw grootste kinderangst?[school-opdracht] Deliveran©e | 71 | 07-01-2004 18:41 | |
De Kantine |
Je grootste angst Knipoog*1 | 1 | 06-05-2002 21:41 |