Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En verder kan ik me wel vinden in je verhaal... cynisme is een handige dekmantel ![]() Maar wordt jij het nooit moe? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Idealist met negatieve ervaringen... ook mooi gezegd. Ik vraag me alleen af of we inderdaad stukje bij beetje sterker worden of gewoon meer verbitterd. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Goed ik weet het is makkelijk praten en dat voelen en doen toch echt wel iets anders is , maar het is echt zonde hoor. Ik ben nu op een leeftijd , dat het weer pijn kan doen , als je terugdenkt aan de tijd die ik verspeeld heb aan het verbitterd zijn of gewoon met ogenkleppen op door het leven wandelde als een soort van sarcastische clown die op alles en iedereen commentaar gaf , behalve op zichzelf. Dat wil zeggen , ik was altijd wel een meester in de (zelf)spot , maar oprechte reflecties deed ik blijkbaar niet aan. Nee joh , de schuld lag altijd bij iemand anders. Uiteindelijk is het allemaal verspilling van tijd en liefde voor jezelf en aan dierbaren. En zoals ik al eerder zei , "you cannot unring a bell" ![]()
||
Offtopic:
Citaat:
Ik weet het niet zo goed, ik ben naar ik meen niet zo snel bang. Althans, niet voor dingen. Ik denk dat ik nu het bangst ben dat het gepest op school weer begint, dat alles weer terugkomt, dat ik terugval in, laat ik het vroeger noemen, maar ik weet zeker dat dat niet gebeurt. Nu heb ik mensen, meer mensen in elk geval, die er onvoorwaardelijk voor me zijn. Ik ben het bangst dat iedereen me laat vallen en ik alleen overblijf. Oók al.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het "dit vind ik eng"-topic! Verwijderd | 117 | 07-10-2011 16:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Dit is het brieventopic dat ik Postzegel noem. CSN | 244 | 09-07-2006 17:20 | |
De Kantine |
Grootste angst? Lupa | 106 | 19-08-2004 15:18 | |
Psychologie |
Wat was jouw grootste kinderangst?[school-opdracht] Deliveran©e | 71 | 07-01-2004 18:41 | |
Psychologie |
Wat is jouw grootste kinderangst? [school-opdracht] Deliveran©e | 0 | 29-12-2003 18:43 | |
De Kantine |
Je grootste angst Knipoog*1 | 1 | 06-05-2002 21:41 |