Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2009, 15:02
MissKim
MissKim is offline
Wat vinden jullie kunnen kwa make-up en wat gaat te ver?
Zien jullie er wel iets van?
Ook even je leeftijd graag!
x
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-11-2009, 16:22
Verwijderd
Lelijk en onnodig.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 16:30
MissKim
MissKim is offline
Hoe weet jij wat erondr schuilgaat?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 16:30
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Lelijk en onnodig.
daar ben ik het niet mee eens! een beetje staat de meeste meisjes die ik ken veel beter dan zonder maar dan moet het wel bij een beetje blijven
Oud 04-11-2009, 09:06
BendeBen
BendeBen is offline
ligt aan de context he. als je gaat klussen is makeup debiel. maar als je naar een gala oid gaat is het prima om het even dik aan te zetten.
Oud 04-11-2009, 10:54
Verwijderd
Zolang ze ook maar kan shinen zonder verf op dr gezicht.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 17:24
BB17
BB17 is offline
Nou een klein beetje make-up is wel mooi maar het moet niet opvallen.
Alleen bij speciale gelegenheden kan dat wel anders is het niet echt mooi voor een jonge meid.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2009, 18:30
metalheadje
metalheadje is offline
ben 15 maar om eerlijk te zeggen beetje kan wel denk ik maar ik heb meiden toch liever zonder omdat ik iemand liever echt wil hebben en niet bewerkt
Met citaat reageren
Oud 15-11-2009, 19:00
Verwijderd
Veel make-up val ik helemaal niet op. Een beetje (onopvallende make up) mag wel, maar ik val ook net zo goed op geen make-up, maar dan wel met een lekker gezonde en zachte huid
Met citaat reageren
Oud 15-11-2009, 19:44
DmCraanen
DmCraanen is offline
Mijn vriendin draag normaal geen make-up en ze is prachtig.. tijdens formele gelegenheden wat mascara en lippenstift, maar verder geen overdadige zooi.

Vind meer dan mascara overdag toch onzin.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2009, 08:13
pietpaulesma
pietpaulesma is offline
gast make up is onzin gast
Met citaat reageren
Oud 18-11-2009, 12:02
Sade
Sade is offline
Lekker boeiend topic, dit. Net alsof mannen überhaupt door hebben of vrouwen veel of weinig make-up gebruiken
Oud 18-11-2009, 12:44
Verwijderd

Ja, dat heb ik door
Met citaat reageren
Oud 18-11-2009, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Lekker boeiend topic, dit. Net alsof mannen überhaupt door hebben of vrouwen veel of weinig make-up gebruiken
Oh jawel, maar het is niet zo belangrijk als veel vrouwen (blijkbaar) denken.

Er is nog nooit een chick níet geprikt omdat ze te weinig oogschaduw droeg.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2009, 17:56
*oma*
*oma* is offline
Dan moet je eigenlijk deze erbij zetten:

En klik
Oud 19-11-2009, 18:27
Sade
Sade is offline
Citaat:
En klik
My point exactly, er zitten een hoop vrouwen bij die mannen als (uitzonderlijk) mooi beschouwen, totdat ze hen een keer zonder make-up en met een badhair/off-day zien.

Heerlijke site trouwens Vind alleen dat sommigen er zonder make-up ook echt nog heel prima eruit zien
Oud 22-11-2009, 21:52
iemand-8000
iemand-8000 is offline
Met make-up is meestal wel mooier als ze maar niet alles uit hun doos te gelijk gaan gebruiken. Gewoon een klein beetje.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2009, 22:44
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
Met make-up is meestal wel mooier als ze maar niet alles uit hun doos te gelijk gaan gebruiken.
hm. mijn initiele interpretatie van deze zin leidde naar opmerkelijke visualisaties...
Oud 22-11-2009, 23:36
sabrosa
sabrosa is offline
Vind het zonde als iemand zn hele natuurlijke face covered onder de make-up. Maar ik kan best begrijpen dat als je naar een feestje gaat of wat dan ook, je wat meer make-up op doet als gewoonlijk. Sowieso gebruik ikzelf alleen make-up om dingen te accentueren, zoals mijn grote ogen en volle lippen, verder gebruik ik zeeeeeeeeelden foundation, shit is vies.
Oud 22-11-2009, 23:54
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Pas maar op, wij zien een stuk meer dan jullie denken

-Bij voorkeur geen make-up, beetje mascara kan nog maar verder moet ik er niets van hebben.
-Ja, de meisjes hier in Zweden lijken net clowns met die hoeveelheden make-up die ze regelmatig dragen, zonde want Zweedse meisjes zijn zonder make-up zeker niet lelijk.
-18 jaar
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 21:52
Verwijderd
ik kan niet tegen wallen of grauwe gezichten maar ik ken van die mensen die veel te veel opdoen zodat dat hele gezicht blanko is en de ogen helemaal zwart. dat vindt ik te nep je moet er een beetje tussenin zitten vindt ik.

12 jr
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Dan moet je eigenlijk deze erbij zetten:
[afbeelding]

En klik
Wat natuurlijk niet echt een eerlijke vergelijking is. Ondanks dat ik altijd flexe stylo represent zie ik er na een avondje wu-tang met de homies ook niet gezond uit.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2009, 22:52
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Mijn vriendin draag normaal geen make-up en ze is prachtig.. tijdens formele gelegenheden wat mascara en lippenstift, maar verder geen overdadige zooi.

Vind meer dan mascara overdag toch onzin.
Precies dat.
Oud 01-12-2009, 12:57
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Wat natuurlijk niet echt een eerlijke vergelijking is. Ondanks dat ik altijd flexe stylo represent zie ik er na een avondje wu-tang met de homies ook niet gezond uit.
. Voor haar niet nee.
Oud 02-12-2009, 23:22
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Pas maar op, wij zien een stuk meer dan jullie denken
Nou, ik heb 't wel eens meegemaakt (meer dan eens), dat ik er bijliep als een uitgelopen panda (vanwege regen ofzo) en dat mijn mannelijke vrienden het niet merkten. Ik werd dan kwaad en vroeg waarom ze niet effe wat hadden gezegd en dan kreeg ik als antwoord 'Oh, ik dacht dat 't zo hoorde'. *zucht*
Oud 02-12-2009, 23:27
MiBe
MiBe is offline
Maar dat gaat over de manier waarop het aangebracht is en niet over de hoeveelheid. Mja als een vriendin van mij er als die zogenaamde 'uitgelopen panda' bijloopt krijgt ze toch echt wel een opmerking naar haar hoofd hoor
Oud 03-12-2009, 11:08
Volk
Volk is offline
Citaat:
Nou, ik heb 't wel eens meegemaakt (meer dan eens), dat ik er bijliep als een uitgelopen panda (vanwege regen ofzo) en dat mijn mannelijke vrienden het niet merkten. Ik werd dan kwaad en vroeg waarom ze niet effe wat hadden gezegd en dan kreeg ik als antwoord 'Oh, ik dacht dat 't zo hoorde'. *zucht*
Tja, als mannen tegen iedereen wiens make-up ze raar vinden zitten gaan zeggen dat het raar zit zullen ze veel boze reacties krijgen. Alle vrouwen vinden namelijk dat ze er beter uitzien met de make-up zoals aangebracht. Anders zouden ze het niet doen.

Ik heb ook een keer een meisje per ongeluk boos gemaakt omdat ik dacht dat haar make-up was uitgelopen. Het bleek dat ze het zelf zo had aangebracht. Dus ik laat voortaan ook iedereen rondlopen zonder iets te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2009, 15:37
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Zodra make up opvalt is het lelijk. Als je het niet ziet is het waarschijnlijk wel van toegevoegde waarde.
Geloof dat alle dames wel make up gebruiken en dat is prima, maar het word lelijk als het zo over-done is, hele oogleden blauw or oogleden korrelig zwart, of dat camouflage weer van de huid af brokkelt; gebruik het dan gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2009, 19:40
arPos
arPos is offline
Citaat:
foundation gaat me te ver, de rest kan mooi zijn.
Citaat:
Lijkt me wel
Citaat:
22
Oud 05-12-2009, 21:49
JesseJames
JesseJames is offline
Liever geen make-up, ik waardeer mensen om hun natuurlijke schoonheid. Qua make-up mag een blosje. Maar mascara vind ik zo eng!
Met citaat reageren
Oud 05-12-2009, 21:50
JesseJames
JesseJames is offline
Ik ben 16
Met citaat reageren
Oud 05-12-2009, 22:05
Batave
Batave is offline
Ik vind dat make-up soms wel gebruikt mag worden om dingen te accentueren d.m.v. lippenstift of mascara, maar te veel is echt en buiten speciale gelegenheden is naturel prima.
Oud 06-12-2009, 18:41
Verwijderd
Een beetje zwart rond de ogen is nooit mis.

GEEN BLAUW!
Met citaat reageren
Oud 23-12-2009, 19:42
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Nee, geen blauw. Zelf draag ik alleen mascara, heel lichtjes vind ik vaak het mooist. Zonder lijken mijn ogen zo klein, dan heb ik liever wat make-up op.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2009, 21:22
MissKim
MissKim is offline
Zelf draag ik best wel veel make-up, maar niet zo dat het opvalt, concealer om puistjes en wallen te verbergen, poeder voor de concealer en iets egalere huid, rouge voor lekker roze wangetjes, en ogen verschilt soms met oogschaduw en geen oogpotloog, dan alleen oogpotlood en mascara, wel iedere dag mascara
iets te? want het valt niet op?
xx
Met citaat reageren
Oud 23-12-2009, 23:33
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Zelf draag ik best wel veel make-up, maar niet zo dat het opvalt
Dat is nu net het probleem, je denkt dat het niet opvalt.
Oud 24-12-2009, 00:31
Volk
Volk is offline
Citaat:
Zelf draag ik best wel veel make-up, maar niet zo dat het opvalt, concealer om puistjes en wallen te verbergen, poeder voor de concealer en iets egalere huid, rouge voor lekker roze wangetjes, en ogen verschilt soms met oogschaduw en geen oogpotloog, dan alleen oogpotlood en mascara, wel iedere dag mascara
iets te? want het valt niet op?
xx
Als je iets over puistjes heen smeert zie je dat altijd heel goed hoor. Vooral als je daarna ook nog gaat poederen. Nep roze wangetjes valt ook heel erg op. Ik zeg niet dat je er lelijk uitziet ofzo. Alleen dat het waarschijnlijk wel meteen opvalt.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2009, 16:00
Henck
Henck is offline
Hoe meer, hoe beter. JWZ
Met citaat reageren
Oud 24-12-2009, 23:02
Daantjer
Daantjer is offline
ik heb niks tegen een beetje make-up, lippenstift is bij mij echt not-done, en zoals ik hiervoor heb gezegd, een beetje is goed, maar je moet ook wel van jezelf mooi zijn

ben 15 jr
Oud 25-12-2009, 00:47
Verwijderd
Citaat:
ik heb niks tegen een beetje make-up, lippenstift is bij mij echt not-done, en zoals ik hiervoor heb gezegd, een beetje is goed, maar je moet ook wel van jezelf mooi zijn

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>ben 15 jr <<<<<<<<<<<<<<<<<<

YES!
Met citaat reageren
Oud 25-12-2009, 09:20
MissKim
MissKim is offline
Citaat:
Als je iets over puistjes heen smeert zie je dat altijd heel goed hoor. Vooral als je daarna ook nog gaat poederen. Nep roze wangetjes valt ook heel erg op. Ik zeg niet dat je er lelijk uitziet ofzo. Alleen dat het waarschijnlijk wel meteen opvalt.
Bij mij ziet iemand anders er nooit wat van, als ik ernaar vraag zeggen ze altijd heel verbaast 'heb je wat op dan??'
En je hoeft er niet altjd wat van te zien, als je het goed doet en goede producten gebruikt hoef je er niks van te zien,
http://www.youtube.com/profile?user=...10/YuqorCnpyrY
Komop zie je het bij haar nou duidelijk zitten?
En over die roze wangetjes, ik gebruik echt geen knalroze blush en ook echt geen dikke vette streep, maar beetje licht roze dat het er net wat beter uitziet
x
Met citaat reageren
Oud 25-12-2009, 21:21
Volk
Volk is offline
Citaat:
Bij mij ziet iemand anders er nooit wat van, als ik ernaar vraag zeggen ze altijd heel verbaast 'heb je wat op dan??'
En je hoeft er niet altjd wat van te zien, als je het goed doet en goede producten gebruikt hoef je er niks van te zien,
En over die roze wangetjes, ik gebruik echt geen knalroze blush en ook echt geen dikke vette streep, maar beetje licht roze dat het er net wat beter uitziet
x
Ik denk dat je niet zo'n goed voorbeeld hebt gebruikt. Ik vind het meteen opvallen dat ze flink wat make-up gebruikt en niet alleen op haar ogen maar over haar hele gezicht.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2009, 01:00
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
x
Hahahaha, wat een slecht voorbeeld inderdaad zeg. Wellicht dat je het niet ziet met een resolutie van 640x480 maar hier met 1600x900 ziet ze er in mijn ogen zowat als een clown uit.

Er wel eens over nagedacht dat mensen zeggen dat ze het niet zien om niet lullig over te willen komen?
Net als dat reacties over nieuwe kapsels tegenover de persoon zelf vrijwel altijd positief zijn, terwijl er achter de rug van die persoon om regelmatig heel andere verhalen rondgaan.
Oud 26-12-2009, 11:59
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Er wel eens over nagedacht dat mensen zeggen dat ze het niet zien om niet lullig over te willen komen?
Net als dat reacties over nieuwe kapsels tegenover de persoon zelf vrijwel altijd positief zijn, terwijl er achter de rug van die persoon om regelmatig heel andere verhalen rondgaan.
oh
Oud 26-12-2009, 12:18
Verwijderd
ik doe zelf geen makeup op alleen merk je wel dat iedereen die dat wel veelvuldig doet (vooral foundation) vervolgens een vreselijke huid heeft als die persoon 1x geen makeup op heeft en dat vind ik jammer, dat je je huid zo vergalt

en hiermee bedoel ik dus dagelijks een laag plamuur om al die puisten weg te werken die van de plamuur komen
Met citaat reageren
Oud 27-12-2009, 08:19
boet
boet is offline
Een beetje vind ik nog wel kunnen, maar bijv. van die compleet zwarte ogen is al niet mooi meer!
Met citaat reageren
Oud 27-12-2009, 21:10
voussavez?
voussavez? is offline
Tering, bij sommige meisjes/vrouwen is het echt hard nodig. Volgensmij geldt dit eigenlijk voor de meerderheid van de vrouwen. Er is maar een klein deel vrouwen die echt van nature mooi zijn.
Oud 30-12-2009, 02:30
Rikk
Rikk is offline
Ik jat altijd wel wat van me zus, dagcreme of wat van dat bruine spul om een paar puistje te verbergen maar het is bij mij niet zichtbaar en dat moet ook niet :$ meer make-up mag ooko niet vind ik xd
Met citaat reageren
Oud 30-12-2009, 10:25
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Tering, bij sommige meisjes/vrouwen is het echt hard nodig. Volgensmij geldt dit eigenlijk voor de meerderheid van de vrouwen. Er is maar een klein deel vrouwen die echt van nature mooi zijn.
De meerderheid? Omg
Oud 30-12-2009, 14:44
voussavez?
voussavez? is offline
Sorry, maar als je aan al die meisjes en vrouwen gewend bent dat ze elke dag met make-up rond lopen en als je ze opeens zonder make-up ziet, is dat toch een heeeeel groot verschil.
Reageren

Regels voor berichten