Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Heerlijke site trouwens ![]() ![]()
|
Vind het zonde als iemand zn hele natuurlijke face covered onder de make-up. Maar ik kan best begrijpen dat als je naar een feestje gaat of wat dan ook, je wat meer make-up op doet als gewoonlijk. Sowieso gebruik ikzelf alleen make-up om dingen te accentueren, zoals mijn grote ogen en volle lippen, verder gebruik ik zeeeeeeeeelden foundation, shit is vies.
||
Citaat:
![]() Wat vinden jullie kunnen kwa make-up en wat gaat te ver? -Bij voorkeur geen make-up, beetje mascara kan nog maar verder moet ik er niets van hebben. Zien jullie er wel iets van? -Ja, de meisjes hier in Zweden lijken net clowns met die hoeveelheden make-up die ze regelmatig dragen, zonde want Zweedse meisjes zijn zonder make-up zeker niet lelijk. Ook even je leeftijd graag! -18 jaar |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb ook een keer een meisje per ongeluk boos gemaakt omdat ik dacht dat haar make-up was uitgelopen. Het bleek dat ze het zelf zo had aangebracht. Dus ik laat voortaan ook iedereen rondlopen zonder iets te zeggen. |
![]() |
|
![]() |
Zodra make up opvalt is het lelijk. Als je het niet ziet is het waarschijnlijk wel van toegevoegde waarde.
Geloof dat alle dames wel make up gebruiken en dat is prima, maar het word lelijk als het zo over-done is, hele oogleden blauw or oogleden korrelig zwart, of dat camouflage weer van de huid af brokkelt; gebruik het dan gewoon niet. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Zelf draag ik best wel veel make-up, maar niet zo dat het opvalt, concealer om puistjes en wallen te verbergen, poeder voor de concealer en iets egalere huid, rouge voor lekker roze wangetjes, en ogen verschilt soms met oogschaduw en geen oogpotloog, dan alleen oogpotlood en mascara, wel iedere dag mascara
iets te? want het valt niet op? xx |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En je hoeft er niet altjd wat van te zien, als je het goed doet en goede producten gebruikt hoef je er niks van te zien, http://www.youtube.com/profile?user=...10/YuqorCnpyrY Komop zie je het bij haar nou duidelijk zitten? ![]() En over die roze wangetjes, ik gebruik echt geen knalroze blush en ook echt geen dikke vette streep, maar beetje licht roze dat het er net wat beter uitziet x |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Er wel eens over nagedacht dat mensen zeggen dat ze het niet zien om niet lullig over te willen komen? ![]() Net als dat reacties over nieuwe kapsels tegenover de persoon zelf vrijwel altijd positief zijn, terwijl er achter de rug van die persoon om regelmatig heel andere verhalen rondgaan.
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
ik doe zelf geen makeup op alleen merk je wel dat iedereen die dat wel veelvuldig doet (vooral foundation) vervolgens een vreselijke huid heeft als die persoon 1x geen makeup op heeft en dat vind ik jammer, dat je je huid zo vergalt
en hiermee bedoel ik dus dagelijks een laag plamuur om al die puisten weg te werken die van de plamuur komen |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wat vind jij van make-up? xmanon | 47 | 30-09-2010 21:12 | |
Liefde & Relatie |
Bleh, make-up! mmbouw92 | 52 | 10-08-2009 22:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
jongens en make-up SimplyABoy19 | 50 | 17-05-2004 19:20 | |