Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2010, 16:52
jolienlove
jolienlove is offline
ik val op jonge jongens zeg maar van 11 tot 14... en niet op ouderen, iets wat mijn vriendinnen allemaal wel hebben, is dat erg
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-03-2010, 16:55
Verwijderd
hm, mischien voel je je aangetrokken omdat ze nog niet zo flink zijn, dat kan natuurlijk ook.
of omdat ze schattig zijn, lijkt me een logische reden? (:
en jongens van 11 tot 14 kunnen ook wel goed met meisjes omgaan toch?
het ligt aan die jongens hoe zij met jou 'flirten' , niet waar jij op valt

je vriendinnen negeren die jongens misschien omdat ze jonger zijn ofzo, als ze dat niet deden, wie weet waren zij ook dan verliefd op jongere jongens (:

eigenlijk heb ik geen idee tis wel een apart onderwerp (:
Met citaat reageren
Oud 03-03-2010, 18:52
Verwijderd
Ik heb dat eigenlijk ook wel, maar wel pas sinds ik 21 ben ofzo. Dus dat scheelt al wel. Toen ik 15 was, viel ik op dezelfde leeftijd of ouder. Grootste leeftijdverschil was 5 jaar jonger, toen ik 21 was, maar dat vond ikzelf geen relatie, hij echter wel, maar toen kwam ik uit een vrij serieuze relatie van 4 jaar en wou ik gewoon nog eens uitgelaten en jong zijn En nu ik 27 ben heb ik met iemand van 22 en iemand van 23 gehad. Voor mij heeft het denk ik te maken met veiligheid. Jongere jongens zijn nog niet zo ervaren en hebben niet zulke hoge verwachtingen (niet dat dat zo in werkelijkheid is, maar ik denk dat dat zo in mijn hoofd zit ofzo). En ik heb telkens het idee dat ik zelf nog niet zo oud ben, ik vergeet telkens dat ik geen 20 meer ben .
Maar voor wat betrouwbaarder, wil ik nu toch echt wel eens rond mijn eigen leeftijd of ouder gaan kijken, want ik word dat onzekere, getwijfel en geknipperlicht ook wel beu. Op zich ben ik wel weer eens toe aan een fatsoenlijke relatie.

Maar goed, ik ben een stuk ouder, dus ik kan je niet echt helpen. Het was alleen een voorbeeld dat sommigen dat ook hebben
Met citaat reageren
Oud 04-03-2010, 22:38
On efil
On efil is offline
Hoogstpersoonlijk heb ik het echt totaal niet op jongere meisjes, en met jonger bedoel ik dan 13-14

En ikzelf ben dan 16

Maarja, ieder zijn eigen smaak denk ik? Zolang je elkaar goed behandeld kan er toch weinig mis gaan, niks vreemds aan lijkt me
Met citaat reageren
Oud 05-03-2010, 07:24
stout!
stout! is offline
Als je inderdaad een meisje van 15 bent en geen man van een jaar of 50, lijkt het me geen probleem
Oud 05-03-2010, 10:22
Thinus
Thinus is offline
ik vind een 15 jarig meisje met een vriendje van 11 of 12 wel raar.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2010, 12:27
Verwijderd
Nouja, je bent zelf 15, dan scheelt 11-14 toch niet zo veel.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2010, 12:49
Thinus
Thinus is offline
jongens van 11 tot 14 zijn nog echt jochies terwijl een meisje van 15 zichzelf meestal toch wel al heel volwassen voelt.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2010, 12:54
I C U
I C U is offline
Het lijkt me nogal vreemd om als 15 jarige met een 11 jarige aan te komen zetten, alleen al vanwege het verschil middelbare school en basisschool.

Het is overigens niet erg om jongere jongens leuk te vinden, maar je kunt je afvragen of 'verkering' gaat werken Jongens van 12/13/14 zijn nu eenmaal nog jochies (uitzonderingen daargelaten) en jij bent waarschijnlijk al iets verder in je ontwikkeling.
Oud 05-03-2010, 16:02
cenerentola
cenerentola is offline
eens met i c u +

Daarnaast verwacht je waarschijnlijk meer van een relatie dan die jongens en wil je waarschijnlijk dingen doen waar die jongens nog helemaal niet aan toe zijn.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2010, 21:25
Cas!
Cas! is offline
Mijn ouders schelen 6 jaar met elkaar, zie je daar nu wat van? Nee

5 jaar verschil is echt niet veel! als je op jochies van 5 valt, dan is er pas wat aan de hand, nu hoef je je nergens druk over te maken.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2010, 22:14
Verwijderd
Bwa, hoe ouder je wordt, hoe minder dat opvalt, maar 16 en 11 vind ik op die leeftijd nog een groot verschil. Mijn geval van 21 en 16 ook. Maar 27 en 22 begint al mee te vallen. 30 en 35 is al heel normaal enz enz.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2010, 09:34
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
eens met i c u +

Daarnaast verwacht je waarschijnlijk meer van een relatie dan die jongens en wil je waarschijnlijk dingen doen waar die jongens nog helemaal niet aan toe zijn.
Of ze verwacht dat juist niet en vindt daardoor eerder jongere jongens leuk

Maar nee, het is niet erg, niets om je druk over te maken
Oud 09-03-2010, 15:36
Verwijderd
Citaat:
jongens van 11 tot 14 zijn nog echt jochies terwijl een meisje van 15 zichzelf meestal toch wel al heel volwassen voelt.
Ik ben 1 maar ik ben geen jochie
Met citaat reageren
Oud 09-03-2010, 15:36
Verwijderd
sorry 14
Met citaat reageren
Oud 12-03-2010, 20:01
miseryboy
miseryboy is offline
Z0'n verhaal dat ken ik, Er liep een meisje van 17 een jongens (12 tot 14 jaar oud) kleedkamer binnen en ze vroeg wie is er nog maagd!? Maarja dat je op jongere jongens valt is meestal pas op je 30e zover ik het weet, het is gewoon hoe je bent. En ben daar gewoon trots op!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2010, 18:03
Anoniem_Dude
Anoniem_Dude is offline
Ik ben net 14 geworden en ik heb zeg maar nu een relatie met een meisje die 2 jaar ouder dan me is.. ik vind het dus niet zo erg.. maar dat is mijn mening - hierop is geen andere feit te bedenken dan: ieder zijn eigen smaak
Met citaat reageren
Oud 17-03-2010, 20:21
Dubbelendwars
Dubbelendwars is offline
mijn vriendje is 1 kop kleiner.
altijd gezellig altijd leuk, het is helemaal niet zo raar!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten