Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2010, 19:49
54876
54876 is offline
heeye ,
ik had eerst verkering met een jongen en ik was heel erg verliefd maar toen is het uiteindelijk uitgegaan omdat ik d8 dat hij vreemd ging en hij wilde seks..

maar toen ik bij hem in de klas kwam deed hij zo lief tegen me en de gevoelens ( die nooit weg waren) bloeiden weer helemaal op ..

ik ben nu inmiddels al een jaar verliefd op hem en ik weet echt zeker dat ik nog nooit zoiets voor iemand gevoeld heb ik dacht altijd als mensen dit zeiden van stel je niet aan maar nu snap ik dat..

maar die jongen keek altijd al naar mijn beste vriendin en ik wist dat hij haar wilde .. maar alleen om de seks en niet verliefd ,, ze is ook echt de mooiste uit de klas dus ik heb geen kans...

maar ik moest in de pauze huilen omdat ik dacht dat hij nooit verliefd op me werd en hij keek de hele tijd naar haar. en toen heb ik het gezegt tegen haar en ze beloofde : sgatje ik weet dat jij hem leuk vind ik zou nooit met hem nemen ik ben geen eens op hem.

en de volgende dag hadden we een schoolreis en toen ging ze in de bus opeens bij hem op schoot zitten en de hele tijd fluisteren en daar bij hem liggen en flirten !!

ik werd echt boos op haar want ze had het beloofd ! en toen uiteindelijk kwam het weer goed tussen ons. maar ze bleef maar boos op mij terwijl ik dat juist zou moeten zijn en toen heb ik uiteindelijk ruzie met haar gehad waarna ze zei : waarom ben je boos op me ? waarop ik antwoorde : ik ben niet boos , ik haat je ..

en ik kan er niet meer tegen want nu zij boos is op mij gaat ze expres voor me neus met hem flirten en ondertussen zielig bij hem doen ...

wat moet ik doen ?? ik hoop dat jullie het kunnen volgen ..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-03-2010, 20:13
miekmuis
miekmuis is offline
Nou het is in ieder geval duidelijk dat zij geen vriendin van je is en dat je aan hem ook weinig hebt. Probeer je op andere vriendinnen te richten en ga daar leuke dingen mee doen om afleiding te krijgen.
Oud 28-03-2010, 11:39
GirlzRule1997
GirlzRule1997 is offline
Die "vriendin" van je is dus geen echte vriendin. Probeer niet aan die jongen te denken, want ik denk ook niet dat hij het ideale vriendje voor je is... Zoek afleiding bij je andere vriendinnen en ga leuke dingen doen.
Oud 28-03-2010, 11:43
Volk
Volk is offline
Waarom ben je boos op haar? Omdat ze zoals beloofd niks met hem is begonnen? Als dat de afspraak was en jullie niks over flirten of iets dergelijks hebben afgesproken snap ik dat ze boos op je is. Nl omdat jij boos op haar bent terwijl zij zich aan de afspraak houdt.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2010, 12:05
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Volk, zou jij serieus als je heel verliefd bent op iemand en je beste vriendin weet dat, en die gaat openlijk flirten met diegene, niet geirriteerd, gefrustreerd, boos, woedens, gekwetst worden/zijn?

Het is allemaal heel rationeel om zo te reageren, maar ik kan me voorstellen dat je woedend bent. Flirten is misschien nog wel erger dan iets met iemand nemen. Als je beiden verliefd bent, kun je natuurlijk niet een relatie weigeren omdat je de ander daarmee kwetst. Maar gewoon flirten, lekker klieren voor andermans neus is achterbaks naar mijn mening.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten