heeye ,
ik had eerst verkering met een jongen en ik was heel erg verliefd maar toen is het uiteindelijk uitgegaan omdat ik d8 dat hij vreemd ging en hij wilde seks..
maar toen ik bij hem in de klas kwam deed hij zo lief tegen me en de gevoelens ( die nooit weg waren) bloeiden weer helemaal op ..
ik ben nu inmiddels al een jaar verliefd op hem en ik weet echt zeker dat ik nog nooit zoiets voor iemand gevoeld heb ik dacht altijd als mensen dit zeiden van stel je niet aan maar nu snap ik dat..
maar die jongen keek altijd al naar mijn beste vriendin en ik wist dat hij haar wilde .. maar alleen om de seks en niet verliefd ,, ze is ook echt de mooiste uit de klas dus ik heb geen kans...
maar ik moest in de pauze huilen omdat ik dacht dat hij nooit verliefd op me werd en hij keek de hele tijd naar haar. en toen heb ik het gezegt tegen haar en ze beloofde : sgatje ik weet dat jij hem leuk vind ik zou nooit met hem nemen ik ben geen eens op hem.
en de volgende dag hadden we een schoolreis en toen ging ze in de bus opeens bij hem op schoot zitten en de hele tijd fluisteren en daar bij hem liggen en flirten !!
ik werd echt boos op haar want ze had het beloofd ! en toen uiteindelijk kwam het weer goed tussen ons. maar ze bleef maar boos op mij terwijl ik dat juist zou moeten zijn en toen heb ik uiteindelijk ruzie met haar gehad waarna ze zei : waarom ben je boos op me ? waarop ik antwoorde : ik ben niet boos , ik haat je ..
en ik kan er niet meer tegen want nu zij boos is op mij gaat ze expres voor me neus met hem flirten en ondertussen zielig bij hem doen ...
wat moet ik doen ?? ik hoop dat jullie het kunnen volgen ..