Advertentie | |
|
![]() |
|
luister jongen... ze is het niet waard al die moeite. zoek een leuk anders meisje, ik weet dat het rot is om je beste vriendin te verliezen, maar ik weet ook hoe het anders kan gaan dat maak ik op dit moment mee.
ik heb een keer tegen een beste vriendin gezegd dat ik verliefd op dr was en toen heeft ze 5 maanden mij niet eens aangekeken terwijl ik haar 2 keer in de week zag nu heb ik dan zeg maar een andere betere vriendin en ik heb ook tegen haar gezegd nu is het sinds kort aan met haar, dus ik zou gewoon haar vergeten en een ander leuk meisje op gaan zoeken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Tja, ik kan me voorstellen wat je doormaakt. Ik heb het gelukkig veel minder erg aan de hand want mijn beste vriendin wil me wel nog zien en we zijn zelfs veel closer geworden (BTW ja, ik ben ook V :-)). Maar zij is er zelf mee gekomen dat ze meer voelde, alleen ze twijfelt denk ik nog heel zwaar (heb zelf ook topic op dit forum hierover) ... maar ja, dat is normaal denk ik. Ik weet alleen dat zij ook een paar weken iets meer afstand heeft gehouden van mij, letterlijk dan, daarom. Maar zij heeft het me wel meteen gezegd dat het daarom was.
Ik zou het haar gewoon vragen, als ze je niet wil zien dan maar per mail ... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Van de andere kant is het wel fijn want dan ben je tenminste in de buurt van hem ![]() |
![]() |
|
ahh dat is klote... Ik zou haar gewoon bellen en/of langsgaan en haar duidelijk maken dat je nog steeds een vriendschap met haar wilt zelfs al heb je meer gevoelens voor haar.. Vertel haar gewoon dat je vrienden wilt zijn en dat je je gevoelens naast je wilt zetten daarvoor... Zelfs al ga je huilen
![]() En dan als zij een andere vriend krijg tofzoiets.. probeer in godsnaam niet jaloers te worden.. dat is echt klote *kent de ervaring in jouw beste vriendins oogpunt* Ik zou gewoon echt actie ondernemen dus.. niet laten wachten... en probeer je te focussen op andere meisjes en andere dingen op de wereld.. en als alles niet wil baten.. zoek dan gewoon andere vriendne.. misschien een mannelijke beste vriend ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
toen ik een half jaar geen contact had met me beste vriendin omdat ze voor stage te druk had en ik zag dat ze eronder ging dat ze het moeilijk vond om haar vrienden weinig te zien enzo zag ik het aan haar teksten wat ze schreef..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #146 rare kwast | 500 | 09-06-2009 22:41 | |
Liefde & Relatie |
Wat als je beste vriendin op je vriend verliefd wordt?:o Ann-Sophie | 2 | 21-05-2004 11:07 | |
Psychologie |
ik word helemaal gek van mijn 'beste' vriendin Verwijderd | 6 | 15-05-2003 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Chrisje Angeles | 17 | 29-01-2003 19:29 | |
Liefde & Relatie |
Mijn beste vriendin heeft een slechte vriend! Droppie-temp | 7 | 29-01-2002 14:01 | |
Psychologie |
Mijn beste vriendin heeft een slechte vriend! Droppie-temp | 3 | 28-01-2002 23:21 |