Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2010, 16:56
supergirl#1
supergirl#1 is offline
Bij gym houden veel meisjes waaronder ikzelf onze telefoon in onze bh, zodat we die bij ons dragen tijdens de gym les, zo voelen we wanneer we een sms ontvangen en en weten we zeker dat ie niet gestolen word,(wat betreft dat soort dingen hebben wij echt een criminelen school)

Doen andere meisjes dit ook? Zoja, wat vind je ervan en hoeveel meisjes doen dat bij jullie ongeveer?
Oud 18-03-2010, 17:04
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
wut? tijdens gymles? Zitten jullie de hele les op de bank dan ofzo

Ik heb het weleens gedaan omdat ik vanalles in mijn handen had. Mijn mobiel kon nergens bij en ik had geen broekzakken... heb het ff daar gestoken omdat ik geen andere keuze had.

Het lijkt me iig niet gezond om je telefoon de hele tijd zo dicht tegen je lichaan te houden, en vooral niet tegen het hart...
Oud 18-03-2010, 17:12
Carn
Carn is offline
Citaat:
Het lijkt me iig niet gezond om je telefoon de hele tijd zo dicht tegen je lichaan te houden, en vooral niet tegen het hart...
hier ben ik het niet mee eens, want door de straling krijg je grotere borsten en dat is louter positief voor de algemene mannelijke gemoedstoestand.
Oud 18-03-2010, 17:19
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Mooie verwoording, Carn
Als je veel belt gaat dat die straling niet ook Alzheimer tegen?
Ik denk niet dat het veel schade kan om hem daar te bewaren, ik denk niet dat het je borstgroei versterkt, maar van beide gevallen heb ik geen bewijs/bron, ik ken daarentegen best veel mensen die hun mobiel daar bewaren, ook omdat ze geen broekzakken dragen bijv.
Oud 18-03-2010, 17:51
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
hier ben ik het niet mee eens, want door de straling krijg je grotere borsten en dat is louter positief voor de algemene mannelijke gemoedstoestand.
wat heb je daaraan als ze kaal sterft waarna haar tetten plat en gerimpeld worden?
Oud 18-03-2010, 17:52
Afwezignummer2
Je hebt er toch het meest aan als je levend bent, hoop ik voor je lichaam tenminste Daarvoor zal het dus handig zijn^^
Oud 18-03-2010, 17:57
Verwijderd
Toen ik nog jong was ('t is elke dag langer geleden ) droegen de meisjes altijd sigaretten in hun bh. Ik zat namelijk op een katholieke school en roken was ten strengste verboden. XD
Oud 18-03-2010, 19:15
Verwijderd
Toen ik nog gym had, hadden we nog geen gsms, tenminste de meeste scholieren niet. Toen ik er uiteindelijk wel 1 had, op mijn 17e, was dat zo'n koelkast dat je die moeilijk in je bh kon stoppen

Het is een oplossing ja, maar een kluisje zou makkelijker zijn natuurlijk.
Oud 18-03-2010, 19:21
Afwezignummer2
Ik doe m zelf altijd uit met code en doe m in mn broekzak in mn tas. Slot zit op de deur en ik verwacht dat niemand bij mijn tas gaat kijken voor een cheap telefoontje.
Oud 18-03-2010, 19:30
Verwijderd
Waarom doe je je telefoon niet gewoon 's ochtends in je kluisje? Tijdens de lessen mag je toch niet bellen.
Oud 18-03-2010, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Waarom doe je je telefoon niet gewoon 's ochtends in je kluisje? Tijdens de lessen mag je toch niet bellen.
Omdat 75% onder de lessenaar wil zitten berichten versturen?

In je broekzak lijkt me wel 1000 keer handiger, dan telkens in je boezem te moeten zoeken ernaar
Oud 18-03-2010, 20:19
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Ik verstop wel af en toe dingen in mij bh-lade maar dat is iets anders
Oud 18-03-2010, 21:02
Verwijderd
Heb jij zoveel bhs dat je er een hele la mee kunt vullen? Of nog ander ondergoed ook?
Oud 18-03-2010, 21:34
Wammus
Wammus is offline
Ik snap ook niet zo goed waarom je je telefoon mee zou nemen naar de gymles. Bij mij op school was dat verboden omdat ze het te gevaarlijk vonden. Ik ben het daar ook wel mee eens. Bovendien kan ik me ook echt niet voorstellen dat het lekker zit en al helemaal niet dat je goed kan bewegen.
Oud 18-03-2010, 22:11
Nonaj
Nonaj is offline
Wij hadden vroeger zo'n mayonaise-emmertje waar je je telefoon, portemonnee, horloge en sieraden in moest stoppen onder de gymles. Die stond dan in de gymzaal op de vensterbank of op een bankje ofzo.
Oud 18-03-2010, 22:32
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Heb jij zoveel bhs dat je er een hele la mee kunt vullen? Of nog ander ondergoed ook?
mijn zus is verzot op leuke handtassen, ik op leuke lingerie
maar ja, mijn slipjes ook dus
Oud 18-03-2010, 22:38
Verwijderd
niets zo interessant, als vrouwen over hun ondergoed bezig horen
Oud 19-03-2010, 15:30
Verwijderd
Wij mochten ook onze spulletjes inleveren bij de gymleraar.
Hij deed dat dan in zn rugzak, en aan t einde van de les konden we t er weer uit halen.
Oud 20-03-2010, 13:22
*oma*
*oma* is offline
Hier ook maar een slotje op

Regels voor berichten