Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2010, 22:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ersteee
Advertentie
Oud 22-03-2010, 22:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
lolzzz...

Ik postte net dit, maar toen bleek 'ie al vol te zijn:

Citaat:
ja, dat is al helemaal maf bij het woord zuster, je schrijft: sjukskötare, maar je zegt iets van 'chjukgutterruh'

Door dit liedje heb ik een nieuw woord geleerd: våldtäcks man
En dat ben je als je niet danst...

Toen las ik de youtube comments en zag ik dat het verkrachter betekent.
Verwijderd
Haha @ Kazet, nee google translate is niet het meest betrouwbare woordenboek.
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...8#post30317418

Voor het wwspeldeelnemers lees even door
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik vind het stom dat in het Duits de zee 'meer' heet en een meer 'see'.
Alsof ze ons express in de war willen brengen.
ja, stomme duitsers ook!
Citaat:
Nee, dat is aangeplant en bovendien wat te klein. Het gaat om een natuurlijk stukje bomen.
jawel daar is wel een woord voor! kreupelhout? nee... NOU WAT IS HET NOU
Oud 22-03-2010, 22:09
Verwijderd
Fizzle ik vond je trouwens dit wwspel een keer goed en duidelijk () spelen
Oud 22-03-2010, 22:09
Verwijderd
Citaat:
lolzzz...

Ik postte net dit, maar toen bleek 'ie al vol te zijn:

[filmpje]

Door dit liedje heb ik een nieuw woord geleerd: våldtäcks man
En dat ben je als je niet danst...

Toen las ik de youtube comments en zag ik dat het verkrachter betekent.
oeps
Oud 22-03-2010, 22:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Daar kom je met carnaval niet mee weg hoor:

(8) En wie niet danst is een verkrachter, en van je sjalalalalalaaa... (8)
Oud 22-03-2010, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Daar kom je met carnaval niet mee weg hoor:

(8) En wie niet danst is een verkrachter, en van je sjalalalalalaaa... (8)
ik moest daar net aan denken! Wat een duivelse jongens, die van 'de machine'(?)
Oud 22-03-2010, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Je hebt ook Ozean en Hochsee. En in het Nederlans kun je tegen oceaan ook zee zeggen.
Wat een gave post Ik zie een man tegen de oceaan praten en hij zegt "Hallo, zee. We hebben elkaar lang niet gesproken."
Oud 22-03-2010, 22:13
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ik moest daar net aan denken! Wat een duivelse jongens, die van 'de machine'(?)
Ik vind ze supersexy! Die ene gast is van slagsmalsklubben (die lange met die bril). <3333
Oud 22-03-2010, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Wat een gave post Ik zie een man tegen de oceaan praten en hij zegt "Hallo, zee. We hebben elkaar lang niet gesproken."
Dat is waar beste man, vond je de wouden weer interessanter?
Verwijderd
Citaat:
jawel daar is wel een woord voor! kreupelhout? nee... NOU WAT IS HET NOU
Wie het weet mag het zeggen! Ik heb het van één of ander academisch artikel over taal, maar op zich kan het goed zijn dat er ooit wel zo'n woord bestond en dat 'ie nu in onbruik is geraakt. Of die academici zijn, in de goede traditie der alfawetenschappen, simpelweg geen bijzonder goede wetenschappers. Beetje onjuistheden verkondigen
Verwijderd
Citaat:
Ik vind ze supersexy! Die ene gast is van slagsmalsklubben (die lange met die bril). <3333
ik weet niet hoe die persoon het voor elkaar gekregen maar iemand van fotografie is gewoon die dag dat ze naar de mezz gingen even met ze uit gegaan en heeft gelijk een te leuke serie bandfoto's van slagsmalsklubben gemaakt :"D nicenicenice
Oud 22-03-2010, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Dat is waar beste man, vond je de wouden weer interessanter?
"Je weet dat dat niet waar is, zee! Maar er is zo veel te zien op de wereld en van jou zie ik altijd slechts een heel klein beetje."

Oud 22-03-2010, 22:16
Verwijderd
Citaat:
ik weet niet hoe die persoon het voor elkaar gekregen maar iemand van fotografie is gewoon die dag dat ze naar de mezz gingen even met ze uit gegaan en heeft gelijk een te leuke serie bandfoto's van slagsmalsklubben gemaakt :"D nicenicenice
Zo, dat is behoorlijk
Oud 22-03-2010, 22:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
OMG, Jaloerrrrrsss!!!!

Ik ben trouwens wel blij dat Frej weer terug is, de vorige 3 of 4 keer dat ik ze zag was Frej er niet bij, wrs omdat hij druk was met Maskinen. Hij weet het publiek toch altijd net wat beter op te zwepen. Die gast met die snor versta ik gewoon echt niet.
Oud 22-03-2010, 22:17
Verwijderd
Citaat:
"Je weet dat dat niet waar is, zee! Maar er is zo veel te zien op de wereld en van jou zie ik altijd slechts een heel klein beetje."

''Nou dan zwem maar eens een end!''
Oud 22-03-2010, 22:18
Verwijderd
De oceanen zijn wel echt enorm, zeg, qua omvang. Als ze dieren waren dan pasten er maar vijf of zes van op de hele aarde. En dan zouden ze heel weinig moeten eten, want er was dan geen ruimte meer over voor voedsel.
Oud 22-03-2010, 22:19
Verwijderd
Citaat:
De oceanen zijn wel echt enorm, zeg, qua omvang. Als ze dieren waren dan pasten er maar vijf of zes van op de hele aarde. En dan zouden ze heel weinig moeten eten, want er was dan geen ruimte meer over voor voedsel.
Maar als de landen dieren waren had je dat probleem ook vrij snel.
Oud 22-03-2010, 22:20
Verwijderd
Citaat:
''Nou dan zwem maar eens een end!''
"Ik zou heel graag, maar dan nog zie ik maar een fractie! Want hoe zit het dan met alle dieptes? Je bent elf kilometer diep, zee! Dat is heel veel! Zo diep kan ik niet duiken!"
Oud 22-03-2010, 22:20
Verwijderd
Citaat:
"Ik zou heel graag, maar dan nog zie ik maar een fractie! Want hoe zit het dan met alle dieptes? Je bent elf kilometer diep, zee! Dat is heel veel! Zo diep kan ik niet duiken!"
''Oefenen!'' Of een duikboot nemen.
Oud 22-03-2010, 22:21
Verwijderd
Baaah waarom doet mn maag nou zo stom, zo kan ik toch niet slapen!
Oud 22-03-2010, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Maar als de landen dieren waren had je dat probleem ook vrij snel.
Op zich is dat ook waar, maar de oceanen zijn ook nog heel diep. Het diepste punt is dus rond de elf kilometer (als ik dat juist onthouden heb) terwijl de hoogste berg maar iets van 2 kilometer is. Dus oceanen zijn én groter én veel omvangrijker.
Oud 22-03-2010, 22:24
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Fizzle ik vond je trouwens dit wwspel een keer goed en duidelijk () spelen
ja ik las het, dankjewel!
Daarom hebben de wolven mij natuurlijk ook genomd.
Citaat:
Wie het weet mag het zeggen! Ik heb het van één of ander academisch artikel over taal, maar op zich kan het goed zijn dat er ooit wel zo'n woord bestond en dat 'ie nu in onbruik is geraakt. Of die academici zijn, in de goede traditie der alfawetenschappen, simpelweg geen bijzonder goede wetenschappers. Beetje onjuistheden verkondigen
<3
Advertentie
Oud 22-03-2010, 22:25
Verwijderd
Citaat:
''Oefenen!'' Of een duikboot nemen.
"Oefenen zal niet gaan, want jouw dieptes kunnen mijn mensenlongetjes niet aan, maar een duikboot, dat is me een goed idee! *haalt duikboot uit binnenzak* Ben je er klaar voor? Want dan ga ik je verkennen."
Oud 22-03-2010, 22:35
Verwijderd
Citaat:
ja ik las het, dankjewel!
Daarom hebben de wolven mij natuurlijk ook genomd.
En misschien door die ''meloenenfoto'' in het fototopic
Oud 22-03-2010, 22:38
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oud 22-03-2010, 22:43
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
wolven eten helemaal geen meloenen!
Oud 22-03-2010, 22:45
Verwijderd
Quis de oceaanzee is verdwenen! Nou, dan ga ik maar weer de bossen in.

Ik moet vaker dialogen schrijven met iemand anders, het werkt eigenlijk best prettig.
Oud 22-03-2010, 22:47
Martiño
Martiño is offline
Hai
Oud 22-03-2010, 22:48
Verwijderd
Goedenavond.
Oud 22-03-2010, 22:50
Verwijderd
Ik zit de redactie van een of ander Haags blad te stalken met de vraag of zij me de contactgegevens van een bepaalde kunstenaar willen geven. Want ze hebben een artikel over hem geschreven, en in dat artikel hebben ze 't over een emailadres. Hopelijk zijn ze stalkvriendelijk en willen ze een beetje meewerken.
Oud 22-03-2010, 22:51
Verwijderd
was het een kutartikel dan?q
Oud 22-03-2010, 22:51
Verwijderd

Hell yeah
Oud 22-03-2010, 22:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
stalkvriendelijk
Oud 22-03-2010, 23:01
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Op zich is dat ook waar, maar de oceanen zijn ook nog heel diep. Het diepste punt is dus rond de elf kilometer (als ik dat juist onthouden heb) terwijl de hoogste berg maar iets van 2 kilometer is. Dus oceanen zijn én groter én veel omvangrijker.
De Mount Everest met zijn bescheiden 9 kilometer zegt hoi.
Oud 22-03-2010, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Hoe kom ik er dan bij dat 'ie 2 kilometer was? Of nouja, ik weet wel hoe, in QI werd een keer een berg besproken die om en nabij de 2 kilometer was. (Er werd gezegd dat de officiële hoogte exact 2000 meter was, maar dat de eerste klimmeneer er een paar meter bij had verzonnen omdat hij dat dat niemand hem anders zou geloven.) Maar hoe kom ik erbij dat dat Mount Everest was?
Oud 22-03-2010, 23:06
Verwijderd
Wat schandalig zeg
Oud 22-03-2010, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Oud 22-03-2010, 23:14
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Hoe kom ik er dan bij dat 'ie 2 kilometer was? Of nouja, ik weet wel hoe, in QI werd een keer een berg besproken die om en nabij de 2 kilometer was. (Er werd gezegd dat de officiële hoogte exact 2000 meter was, maar dat de eerste klimmeneer er een paar meter bij had verzonnen omdat hij dat dat niemand hem anders zou geloven.) Maar hoe kom ik erbij dat dat Mount Everest was?
Ik ken QI niet, maar ik zou er niet vaker mijn weetjes vandaan halen
Oud 22-03-2010, 23:16
Laisve
Laisve is offline
O ik heb het gegoogeld, dat was dat niet zo grappige programma van Thomas van Luyn die lollig wilde doen. Schijnt trouwens dat hij gewoon hetero is
Oud 22-03-2010, 23:22
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
O ik heb het gegoogeld, dat was dat niet zo grappige programma van Thomas van Luyn die lollig wilde doen. Schijnt trouwens dat hij gewoon hetero is
Hij is getrouwd en had vroegah iets met Sanne Wallis De Vries.

En QI is een BBC programma met Stephen Fry en allerlei andere grappige en intelligente mensen. Die Thomas Van Luyn versie was een lame-ass ripoff.
Oud 22-03-2010, 23:29
Verwijderd
Wat Trimm zegt. En verder is QI júist een programma waar je weetjes vandaan moet halen.
Oud 22-03-2010, 23:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik heb 't even opgezocht en de mount Everest is 29000 ft hoog. Mr. Everest dacht dat mensen zouden denken dat dit ronde getal slechts een schatting zou zijn, dus heeft hij er 2ft bijgeplakt om het geloofwaardiger te laten lijken.
2ft extra dus, geen 2 km.
Oud 22-03-2010, 23:34
Verwijderd
Citaat:
Ik heb 't even opgezocht en de mount Everest is 29000 ft hoog. Mr. Everest dacht dat mensen zouden denken dat dit ronde getal slechts een schatting zou zijn, dus heeft hij er 2ft bijgeplakt om het geloofwaardiger te laten lijken.
2ft extra dus, geen 2 km.
Ah, verheldering
Oud 22-03-2010, 23:39
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb echt het idee dat ik de hele dag loop te zeuren. Als een bakvis.
Oud 22-03-2010, 23:40
Verwijderd
Citaat:
Ik heb echt het idee dat ik de hele dag loop te zeuren. Als een bakvis.

Ik heb je vandaag nog niet zien zeuren, hoor.
Oud 22-03-2010, 23:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nee maar ik heb ook tegen flyaway de hele dag lopen klagen, vreselijk. "ik heb het koud! het wandelen is zwaar! Ik ben moe! Ik verlies zo vaak met mario kart! Tell sell is saai! ik heb honger! huuuuu"

Laatst gewijzigd op 23-03-2010 om 00:18.
Oud 23-03-2010, 00:11
Verwijderd

Laatst gewijzigd op 23-03-2010 om 00:22.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten