Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2010, 13:08
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Ik vind haar best wel leuk, iets wat wel wat kan worden!
Ze heeft stijl, klasse, ziet er goed uit en genoeg zelfvertrouwen zonder arrogantie!
Dus naja, waarom niet!

Ik heb dus een vriendin, ik ben er nu na een week wel achtergekomen dat ze totaal niet mijn type is, maar ik heb ook weer iets van 'niet uitmaken voor je een goed alternatief heb, anders zit je weer in hetzelfde schuitje'.
Hoe versier ik dat andere meisje? En is dat wel zo'n goed idee, eigenlijk?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-03-2010, 13:10
Arachnia
Arachnia is offline
First things first,
A) Waarom heb je dan met je vriendin genomen.
B) Waarom ben jij überhaupt op jacht naar een ander als je een vriendin hebt.

En nee, dat is geen goed idee totdat dat hele 'gedoe' rond je vriendin is opgelost.
Oud 19-03-2010, 13:12
Severus
Severus is offline
Citaat:
maar ik heb ook weer iets van 'niet uitmaken voor je een goed alternatief heb, anders zit je weer in hetzelfde schuitje'.
Ah, dus je gebruikt dat meisje dan gewoon maar? Lekkere knul ben jij.
Oud 19-03-2010, 13:13
Afwezignummer2
A) Ik was eenzaam Ze was toen heel aardig, maar uiteindelijk totaal niet mijn type
B) Omdat het met mijn huidige vriendin en mij niet goed gaat, en zeg nou eerlijk, jij kijkt toch ook altijd om je heen, ookal heb je een vriendin?
Citaat:
Ah, dus je gebruikt dat meisje dan gewoon maar? Lekkere knul ben jij.
Nee, niet zoals dat, ik bedoel meer van dat we het wel goed met elkaar kunnen vinden, maar dat ik niet opeens van "Sorry schat, ik vind een ander leuk, nu is m'n agenda toch écht ff te druk voor je" tegen d'r ga zeggen.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2010, 13:18
Arachnia
Arachnia is offline
Citaat:
A) Ik was eenzaam Ze was toen heel aardig, maar uiteindelijk totaal niet mijn type
Die shit wacht je af, niet bijster snugger om dan gelijk met d'r te nemen.

Citaat:
B) Omdat het met mijn huidige vriendin en mij niet goed gaat, en zeg nou eerlijk, jij kijkt toch ook altijd om je heen, ookal heb je een vriendin?
Nee, er is een reden waarom ik single blijf. Zodat ik namelijk om mij heen kan kijken.
Mocht ik een vriendin nemen, dan fixeer ik mij op haar gelukkig maken, eerder dan kijken welke vissen in de zee ik allemaal misloop.

Citaat:
Nee, niet zoals dat, ik bedoel meer van dat we het wel goed met elkaar kunnen vinden, maar dat ik niet opeens van "Sorry schat, ik vind een ander leuk, nu is m'n agenda toch écht ff te druk voor je" tegen d'r ga zeggen.
Oud 19-03-2010, 13:19
Arachnia
Arachnia is offline
Citaat:
Die shit wacht je af, niet bijster snugger om dan gelijk met d'r te nemen.

Citaat:
Nee, er is een reden waarom ik single blijf. Zodat ik namelijk om mij heen kan kijken.
Mocht ik een vriendin nemen, dan fixeer ik mij op haar gelukkig maken, eerder dan kijken welke vissen in de zee ik allemaal misloop.
Oud 19-03-2010, 13:28
Severus
Severus is offline
Mij lijkt het dat je niet om de juiste redenen aan relaties begint; het is niet uit verliefdheid, maar eerder om wat jíj uit zo'n relatie kunt halen (seks, bijvoorbeeld). Dus meer om hoe zo'n meisje jou tot dienst kan zijn, alsof ze een soort iets is om te gebruiken (of om je mee te vermaken) tot je de interesse verloren bent en alweer een ander op het oog hebt. Voor een serieuze, duurzame relatie is een dergelijke instelling funest. Denk je dat dat meisje dat jij nu op het oog hebt, wel een jongen wil hebben die haar zo gemakkelijk aan de kant schuift (of die tijdens de relatie nog steeds goed om zich heen kijkt of er niet nog een lekkerder meisje te scoren is)? Ik hoop dat het een verstandig meisje is, want dan heeft ze snel door wat voor een type jij bent en mijdt ze jou als de pest. Meisjes willen namelijk een betrouwbare, monogame jongen in een relatie die ook echt voor dat meisje gaat.

Met dat gezegd hebbende, misschien is een fuckbuddy geschikter voor jou dan een relatie.

Citaat:
Als je geen relatie meer met haar wilt en liever iets met een ander wilt beginnen, moet je het per direct uitmaken met je huidige vriendin. Het is niet eerlijk om haar aan het lijntje te houden. Respecteer je haar? Zo ja, dan doe je dat voor haar (uitmaken dus). Zo nee, dan respecteer je haar niet en ben je gewoon onomwonden een egoïst.
Oud 19-03-2010, 13:29
Arachnia
Arachnia is offline
Citaat:
Mij lijkt het dat je niet om de juiste redenen aan relaties begint; het is niet uit verliefdheid, maar eerder om wat jíj uit zo'n relatie kunt halen (seks, bijvoorbeeld). Dus meer om hoe zo'n meisje jou tot dienst kan zijn, alsof ze een soort iets is om te gebruiken (of om je mee te vermaken) tot je de interesse verloren bent en alweer een ander op het oog hebt. Voor een serieuze, duurzame relatie is een dergelijke instelling funest. Denk je dat dat meisje dat jij nu op het oog hebt, wel een jongen wil hebben die haar zo gemakkelijk aan de kant schuift (of die tijdens de relatie nog steeds goed om zich heen kijkt of er niet nog een lekkerder meisje te scoren is)? Ik hoop dat het een verstandig meisje is, want dan heeft ze snel door wat voor een type jij bent en mijdt ze jou als de pest. Meisjes willen namelijk een betrouwbare, monogame jongen in een relatie die ook echt voor dat meisje gaat.

Met dat gezegd hebbende, misschien is een fuckbuddy geschikter voor jou dan een relatie.
Amen, sistah, amen.
Oud 21-03-2010, 21:55
Giles
Giles is offline

Ik zou op de uitkijk gaan voor een slettebak, want je hebt duidelijk nog niet het hersendeel geactiveerd dat over relaties gaat. Hopelijk houdt jouw 'vriendin' jou ook aan uit gewoonte in plaats van uit emotie.
En waarom heb je zo'n angst voor single zijn hmm?
Oud 22-03-2010, 15:36
Volk
Volk is offline
Als dat meisje slim is blijft ze bij je uit de buurt. Iemand die z'n vriendin uit gemak aan het lijntje houdt zal wel niet zo'n goeie jongen zijn. In ieder geval is dat niet iemand waar je een echte relatie mee wil.

Maak het gewoon uit met je vriendin als je nu toch al weet dat het nooit wat gaat worden. Dat is eerlijker voor haar. Kan ze op zoek naar iemand die haar wel waardeert. En dan ben jij ook vrij om andere meisjes te versieren.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 16:19
Afwezignummer2
Citaat:

Ik zou op de uitkijk gaan voor een slettebak, want je hebt duidelijk nog niet het hersendeel geactiveerd dat over relaties gaat. Hopelijk houdt jouw 'vriendin' jou ook aan uit gewoonte in plaats van uit emotie.
En waarom heb je zo'n angst voor single zijn hmm?
Mijn ex (toen vriendin) bleek dus juist zo'n slettebak te zijn.
Ik ben niet zozeer bang om single te zijn, met mijn ex voor de laatste ex (resp. A & B) had ik een lange tijd lang een heel mooie relatie. Maar dat ging door omstandigheden helaas niet meer. Na een tijd van naverwerken (het eerste deel van verwerken was al op het eind van de relatie met haar) ben ik weer een beetje op zoek gegaan. Toen was er bij een gewoon feest B, ze was heel lief en dit en dat, echt heel leuk! Dus uiteindelijk kreeg ik wat met haar, maar daarna bleek ze dus echt zo zwaar niet mijn type te zijn, maar ik had ook het gevoel van 'als ik het nu uitmaak, is dat echt zo'n pets in d'r face, terwijl ik dat ook niet wil doen, daarbij was ze eerst heel speciaal, misschien dat dat terugkomt' dus wou ik niet meteen overhaaste maatregelen nemen.
Hoop dat ik duidelijk was.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 21:38
Verwijderd
Ik heb het gevoel dat jij niet weet wat liefde is. Je begint gewoon een relatie voor de fun. Als je echt verliefd bent op dat meisje, had je het met je vriendin al lang uitgemaakt...
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 07:51
Verwijderd
Heb je al een datum om uit de kast te komen?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 13:50
Volk
Volk is offline
Citaat:
Nee. Er zijn dingen waarover je zo niet mag praten. En misschien dat iemand hierop reageert met 'je mag over alles praten', maar waarom zou dat mogen? Is het een mensenrecht om homo te noemen toe te juichen?
Denk na voordat je post, Etmakas! Dit is niet grappig en heeft mij echt gekwetst.

-bron: scholieren.com, lichtelijk veranderd.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Nee. Er zijn dingen waarover je zo niet mag praten. En misschien dat iemand hierop reageert met 'je mag over alles praten', maar waarom zou dat mogen? Is het een mensenrecht om homo te noemen toe te juichen?
Denk na voordat je post, Etmakas! Dit is niet grappig en heeft mij echt gekwetst.

-bron: scholieren.com, lichtelijk veranderd.

Punt voor jou skatje
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 14:53
Afwezignummer2
Sorry, kon het niet laten Ik bedoelde het niet lullig oid, hoor! Ik snap dat het wel zo zou kunnen overkomen in een slechte bui, zal het weghalen.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 17:44
Verwijderd
Hoeft niet ik vond het eigenlijk best grappig. Echt
Met citaat reageren
Oud 27-03-2010, 09:14
Verwijderd
Oh, en overigens val ik zelf op meisjes, dus ik vind dat ik dat best mocht zeggen
Met citaat reageren
Oud 27-03-2010, 20:08
Anki
Anki is offline
Citaat:
'niet uitmaken voor je een goed alternatief heb, anders zit je weer in hetzelfde schuitje'.
Ik noem dit altijd: 'Geen oude schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt!'
Reageren

Regels voor berichten