Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2009, 13:57
Issun
Issun is offline
Okee, ik heb niks tegen brillen, een ex van mij kreeg tijdens onze verkering een bril en ik was nog steeds net zo verliefd op haar als eerst, maar nu heb ik even iets raars.

Er is dus een meisje, wat ik pas zondag heb ontmoet toen mijn oma en opa jarig waren (nee, ze is geen familie: ze is de stiefdochter van de zoon van een aangetrouwde opa - snap je 't nog?). Ze beviel me wel dus, enz., en de dag erna voegden we elkaar toe op hyves.

Ik was dus een beetje foto's van haar aan het bekijken die ze op haar hyves had gezet, want ze is behoorlijk mooi, en toen kwam ik opeens foto's tegen waar één meisje met een bril op stond en daarboven: 'ik bij de ...'
En, nou ja, toen kwam ik er dus achter dat dat hetzelfde meisje is. Maar ik vind het meisje met de bril er heel anders uitzien dan hetzelfde meisje zonder bril, en ik ben dus ook alleen verliefd op het meisje op de foto's zonder bril. En dat is eigenlijk heel raar/vervelend. Waarom ik dit hier neerzet weet ik eigenlijk niet, maar er wordt hier zoveel neergezet.

Hopelijk heeft ze nu lenzen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-07-2009, 14:27
Lorelei
Lorelei is offline
Hahaha
Oud 01-07-2009, 14:34
Issun
Issun is offline
Lol, lach maar. xD Heeft iemand iets van tips of zo? Al weet ik niet of dat ook zal helpen...
Met citaat reageren
Oud 01-07-2009, 14:38
Verwijderd
Tip: laat je niet zo leiden door uiterlijk.

Want dat lijkt me wel aan de hand als je 'alleen verliefd op het meisje op de foto's zonder bril'...?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2009, 14:41
Issun
Issun is offline
Dat doe ik normaal ook nooit, ik ben ook eigenlijk tegen mensen die alleen letten op uiterlijk...

Maar ik kan er niks aan doen. Ik ken haar trouwens ook nauwelijks, heb haar na die ene middag nooit meer gezien behalve op hyves. Dus het enige beeld van haar wat ik heb is hoe ze er op die middag uitzag. En daardoor herken ik haar niet eens als ze een bril heeft, maar het is maar een foto, in het echt ziet het er waarschijnlijk heel anders uit.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2009, 14:56
Verwijderd
je zegt het zelf al.. in het echt ziet het er waarschijnlijk heel anders uit. Genoeg mensen met lenzen hebben een bril. Ik ook en ik draag mn bril welgeteld 2 minuten per dag. Misschien moet je dr gewoon eens uitvragen (dan zal ze allicht dr lenzen indoen) als ze dan niet zo leuk is, hoef jij je ook geen zorgen meer te maken over haar bril
Met citaat reageren
Oud 01-07-2009, 15:03
Issun
Issun is offline
Ik zie nu wel in dat het allemaal geen probleem meer is van die bril.

Maar dat van dat uitvragen is weer een ander probleem, want ze woont in Amsterdam (en ik niet). Ons enige mogelijke contact is via Hyves... maar dat probeer ik zelf wel op te lossen.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2009, 15:07
Verwijderd
Wat is er mis met een bril? Tegenwoordig zijn er veel leuke brillen hoor ;-) Geen jam-pot glazen meer..
Zelf heb ik een bril.. Stiekem vind ik dat juist een bril mooi staat, bij mij dan.. Komen mn ogen meer "naar voren"
Maar vind je haar minder leuk door die bril? Dat zou ik wel slecht vinden.. ghehe Enne er bestaan ook gewoon lenzen, zoals je al zei.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2009, 15:14
Verwijderd
over hoe je een meisje kan uitvragen zijn genoeg topics gemaakt, als je even scolt vind je er sowieso één.
Succes!
Met citaat reageren
Issun
Issun is offline
Ik moet trouwens zelf waarschijnlijk ook een bril, het ging dan ook niet zozeer om die bril Het probleem was gewoon dat mijn beeld van haar zonder bril niet 'matchte' met die foto met bril.

Maar goed, hou er maar over op.
Met citaat reageren
Issun
Issun is offline
Citaat:
over hoe je een meisje kan uitvragen zijn genoeg topics gemaakt, als je even scolt vind je er sowieso één.
Succes!
Bedankt!
Met citaat reageren
Oud 01-07-2009, 19:42
Lasagna
Lasagna is offline
op dit moment ken je haar nog niet zo goed dus het is logisch dat je dan op uiterlijk valt, en dan is die bril misschien net wat minder. waarschijnlijk verandert dat als je haar beter leert kennen en dan zie je ook gelijk of het 'echte' verliefdheid is of alleen maar wat aantrekkingskracht, om het zo maar te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2009, 13:13
cenerentola
cenerentola is offline
Oké, ik kan je punt begrijpen, ik vind mensen met een bril ook minder aantrekkelijk, maar niet minder leuk. Die bril kan ook af. Nou, ik vind het maar een stom topic
Met citaat reageren
Oud 02-07-2009, 13:25
Alyssia
Alyssia is offline
Als je haar echt leuk/mooi vindt, dan moet die bril ook niet uitmaken. Dat je even 'schrikt' (=groot woord) is best logisch, maar als je haar niet echt leuk vindt met bril dan vind je haar in z'n geheel gewoon niet leuk genoeg.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2009, 14:24
Issun
Issun is offline
Gooi er maar een slot op.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten