| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Ik ben tevreden, ik heb een supervriendje, haal goede cijfers op school en ik denk dat mijn toekomst ook vol moois gaat zitten. Binnenkort haal ik mijn diploma en ga ik het huis uit. Ik heb veel zelfvertrouwen maar leer ook steeds dingen over mijzelf, dat vind ik ook heel belangrijk. Wat wil ik nog meer?
Er zijn natuurlijk wel altijd verbeterpunten, zo wil ik een fatsoenlijk baantje zoeken en ook weer enthousiast worden over mijn hobby's en dat soort dingen. Maar over het algemeen, yeah, ik ben tevreden!
|
|
|
|
Ik ben tevreden
Heb een hele leuke, lieve vriend die ik heel vaak zie maar waar ik ook nog genoeg tijd voor mezelf mee heb. Verder goed contact met m'n moeder en schoonouders en verdere familie, genoeg vrienden die ik regelmatig zie en waarmee ik leuke dingen doe. Een vaste baan met uitdaging, afwisseling en leuke collega's voor een leuk salaris waar ik prima van rond kan komen en lekker van kan sparen. Een leuk huisje wat groot genoeg is voor ons tweetjes maar ook niet zo groot dat ik al m'n vrije tijd aan het schoonmaken ben. M'n gezondheid gaat de laatste tijd ook steeds beter dus dat is wel fijn ![]() Als ik dat zo lees klinkt het eigenlijk best ideaal Misschien moet ik dit eens teruglezen als ik in een kuthumeur ben Dan vind ik dat m'n ouders en vrienden te ver weg wonen en ik te weinig hobby's heb (maar daar heb ik vaak toch geen tijd voor). Nee, ik ben tevreden en gelukkig en moet niet zo zeuren
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Psychologie |
De kracht van je onderbewuste gewoonmax | 14 | 05-02-2007 09:06 | |
| Lichaam & Gezondheid |
Borsten... (vragenlijstje erbij =p) Sjanna | 229 | 03-01-2006 14:58 | |
| Verhalen & Gedichten |
De wedstrijd: stem hier op je favoriete gedicht! xineof | 49 | 18-05-2004 17:06 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 10:35 | |
| Algemene schoolzaken |
Enquete mieswim | 51 | 07-02-2004 15:48 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
[Enquete] Zinvraag: 'in' of 'uit'? GroOovy Chick'n | 40 | 30-09-2003 21:02 | |