Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2010, 19:15
LRS.
LRS. is offline
Omdat het vorige topic 'tevreden met je leven' dichtgegooid werd op een door mij niet begrijpbare reden en ik het wel een leuk onderwerp vond,
hieeeerbij:
Tevreden met je leven nummer 2.

Dus, brand maar los. Tevreden met je leven? Problemen? Of juist geweldig? Onderbouw het ook even met argumentdingen enzo. ofzo.
Maak het hier bekend

ftw; zouden jullie alsjeblieft dit topic open willen houden? zoniet, zet er even een reden bij voor je er een slotje opdoet. dankje.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-04-2010, 06:56
stout!
stout! is offline
De reden stond erbij, het is een 'up' uit 2003. Wel een leuk topic, maar heb nu geen tijd om te antwoorden.
Oud 01-04-2010, 07:39
Verwijderd
We leven in een strakke fascistoïde samenleving, en dat zie ju dus ook in het beheer van dit en vele andere populaire fora.

Maar terzake:
Al bij al klaag ik niet over mijn leven, al voel ik mij persoonlijk wel niet echt thuis in deze samenleving. Er is heel veel waar ik oneens mee ben en er zijn hopen dingen die ik graag anders had gezien;
als ik zou kunnen kiezen, zou ik kiezen om in een andere wereld te leven.
Maar dat kunnen we helaas niet.

Beste van maken dus.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2010, 07:46
Volk
Volk is offline
Ik kies ervoor mijn leven geweldig te vinden. Ik geniet dan ook van alles wat het met zich mee brengt.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2010, 01:19
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
We leven in een strakke fascistoïde samenleving, en dat zie ju dus ook in het beheer van dit en vele andere populaire fora.
Dat is zodat het overzichtelijk blijft en geen grote spamzooi wordt met allerlei rotopmerkingen. (Want dat gebeurt bij ups.)

ot:
Ik ben wel redelijk tevreden met m'n leven. Zeker als ik het vergelijk met hoe het een paar jaar geleden was. Toen haatte ik namelijk alles, woonde ik bij m'n ouders waar ik helemaal gestoord van werd, had ik geen schooldiploma, een slechtbetaald rotbaantje en weinig vrienden.
Door bepaalde gebeurtenissen ben ik erachter gekomen dat ik zelf wat aan m'n leven kon doen en ben toen hard gaan werken om weer naar school te kunnen.

Mede dankzij dit forum heb ik een kamer gevonden en kon ik eindelijk op mezelf wonen. Heerrrlijk. Inmiddels ben ik tweedejaars student en ik heb gelukkig de goede keuze gemaakt (ik heb ook lang de tijd gehad om erover na te denken). Ik heb er veel leuke mensen door leren kennen en ik voel me erg op m'n gemak in deze stad.
M'n beste vriendin woont dichtbij, m'n vrienden van de middelbare school zie ik nu veel vaker dan vroeger en ik doe eindelijk dingen die ik leuk vind.
Ook mijn werk is erop vooruitgegaan. Hoewel het nog steeds niet altijd geweldig gaat (drukte en combinatie met studie kunnen stress opleveren) is het een verbetering met het vorige.
Het enige waar ik nogal over inzit is geld, want ik moet werken om mijn studie te kunnen betalen, maar omdat ik werk heb ik minder tijd om te studeren, waardoor ik steeds achterloop en enorm stress in tentamen periodes.
Ach ja, het zal zoals altijd wel weer goedkomen.
Oud 20-04-2010, 19:19
amin16
amin16 is offline
ik ben heeeel tevreden met me leven.
ik heb ook problemen op school, veel ruzie thuis & nog andere problemen
maar ik maak elke dag wel iets leuks mee, en er gaat ook geen dag voorbij
dat ik niet heel hard heb gelachen.
dan is je leven toch geweldig?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2010, 22:35
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik ben tevreden, ik heb een supervriendje, haal goede cijfers op school en ik denk dat mijn toekomst ook vol moois gaat zitten. Binnenkort haal ik mijn diploma en ga ik het huis uit. Ik heb veel zelfvertrouwen maar leer ook steeds dingen over mijzelf, dat vind ik ook heel belangrijk. Wat wil ik nog meer? Er zijn natuurlijk wel altijd verbeterpunten, zo wil ik een fatsoenlijk baantje zoeken en ook weer enthousiast worden over mijn hobby's en dat soort dingen. Maar over het algemeen, yeah, ik ben tevreden!
Oud 22-04-2010, 21:22
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben tevreden Heb een hele leuke, lieve vriend die ik heel vaak zie maar waar ik ook nog genoeg tijd voor mezelf mee heb. Verder goed contact met m'n moeder en schoonouders en verdere familie, genoeg vrienden die ik regelmatig zie en waarmee ik leuke dingen doe. Een vaste baan met uitdaging, afwisseling en leuke collega's voor een leuk salaris waar ik prima van rond kan komen en lekker van kan sparen. Een leuk huisje wat groot genoeg is voor ons tweetjes maar ook niet zo groot dat ik al m'n vrije tijd aan het schoonmaken ben. M'n gezondheid gaat de laatste tijd ook steeds beter dus dat is wel fijn

Als ik dat zo lees klinkt het eigenlijk best ideaal Misschien moet ik dit eens teruglezen als ik in een kuthumeur ben Dan vind ik dat m'n ouders en vrienden te ver weg wonen en ik te weinig hobby's heb (maar daar heb ik vaak toch geen tijd voor). Nee, ik ben tevreden en gelukkig en moet niet zo zeuren
Reageren

Regels voor berichten