Advertentie | |
|
![]() |
|
1. Wat vind u het belangrijkste?
B. Vriendschap 2. bent u tevreden met uw leven? C. Soms 3. hoe belangrijk zijn anderen voor u? B. Veel, maar ik wil soms ook alleen zijn 4. zou u het eewige leven willen? C. Nog nooit over nagedacht 5. vind u de natuur belangrijk? A. Ja 6. heeft het zin om door te leven als je toch dood gaat? A. Ja, ik haal het beste eruit 7. denkt u ooit na over de zin van het leven? C. Soms, maar nooit zo diepzinnig 8. “ikzelf ben altijd het belangrijkste van iedereen…” B. Daar ben ik het niet mee eens 9. kunt u geluk vinden in anderen of alleen in uzelf? C. Allebei wel 10. denkt u dat het leven ‘zin’ heeft? C. Weet ik niet 11. “ik geloof in god en doe alles voor hem…” B. Nee 12. “het uiteindelijke doel in mijn leven, daar doe ik alles voor…” D. Ik weet mijn uiteindelijke doel niet eens 13. “genieten van het leven is het belangrijkste dat er is…” C. Niet het belangrijkste 14. “het zoeken naar de zin van het leven is net zo bevredigend als het vinden van het antwoord of die vraag…” B. Niet mee-eens [/B][/QUOTE]
|
E. Geluk 2. bent u tevreden met uw leven? C. Soms 3. hoe belangrijk zijn anderen voor u? B. Veel, maar ik wil soms ook alleen zijn 4. zou u het eewige leven willen? A. Ja Mits ik niet verouder. Anders: nee. 5. vind u de natuur belangrijk? A. Ja 6. heeft het zin om door te leven als je toch dood gaat? A. Ja, ik haal het beste eruit 7. denkt u ooit na over de zin van het leven? A. Ja 8. “ikzelf ben altijd het belangrijkste van iedereen…” B. Daar ben ik het niet mee eens 9. kunt u geluk vinden in anderen of alleen in uzelf? C. Allebei 10. denkt u dat het leven ‘zin’ heeft? A. Ja 11. “ik geloof in god en doe alles voor hem…” B. Nee 12. “het uiteindelijke doel in mijn leven, daar doe ik alles voor…” C. Wel veel, niet alles 13. “genieten van het leven is het belangrijkste dat er is…” C. Niet het belangrijkste 14. “het zoeken naar de zin van het leven is net zo bevredigend als het vinden van het antwoord of die vraag…” B. Niet mee-eens
|
B. Vriendschap F. iets anders - lachen/humor (wat doet geluk er tussen, is dat niet het resultaat van de rest?) 2. bent u tevreden met uw leven? A. Ja 3. hoe belangrijk zijn anderen voor u? B. Veel, maar ik wil soms ook alleen zijn 4. zou u het eewige leven willen? B. Nee (hoewel, is er nintendo?) 5. vind u de natuur belangrijk? A. Ja Ik weet dat die belangrijk is, maar ik denk er eigenlijk maar weinig aan. Hoewel ik de afvalbak vind natuurlijk. 6. heeft het zin om door te leven als je toch dood gaat? A. Ja, ik haal het beste eruit 7. denkt u ooit na over de zin van het leven? A. Ja 8. “ikzelf ben altijd het belangrijkste van iedereen…” C. Daar denk niet zo over na (maar onbewust ja denk ik(doe toch maar C)) 9. kunt u geluk vinden in anderen of alleen in uzelf? C. Allebei wel 10. denkt u dat het leven ‘zin’ heeft? A. Ja (als ik gelukkig ben geweest, heeft het voor mij zin gehad, maar als dit om het hogere doel gaat zeg ik nee) 11. “ik geloof in god en doe alles voor hem…” B. Nee 12. “het uiteindelijke doel in mijn leven, daar doe ik alles voor…” D. Ik weet mijn uiteindelijke doel niet eens 13. “genieten van het leven is het belangrijkste dat er is…” A. Ja (zeker als het leven zinloos is) 14. “het zoeken naar de zin van het leven is net zo bevredigend als het vinden van het antwoord of die vraag…” B. Niet mee-eens (ik denk dat het zoeken belangrijker is dan het vinden)
|
A. Liefde 2. bent u tevreden met uw leven? A. Ja 3. hoe belangrijk zijn anderen voor u? A. Alles, ik ben nooit alleen 4. zou u het eewige leven willen? B. Nee 5. vind u de natuur belangrijk? C. Dat boeit me niet zoveel 6. heeft het zin om door te leven als je toch dood gaat? A. Ja, ik haal het beste eruit 7. denkt u ooit na over de zin van het leven? B. Nee 8. “ikzelf ben altijd het belangrijkste van iedereen…” B. Daar ben ik het niet mee eens 9. kunt u geluk vinden in anderen of alleen in uzelf? C. Allebei wel 10. denkt u dat het leven ‘zin’ heeft? A. Ja 11. “ik geloof in god en doe alles voor hem…” B. NEEEEE 12. “het uiteindelijke doel in mijn leven, daar doe ik alles voor…” D. Ik weet mijn uiteindelijke doel niet eens 13. “genieten van het leven is het belangrijkste dat er is…” A. Ja 14. “het zoeken naar de zin van het leven is net zo bevredigend als het vinden van het antwoord of die vraag…” B. Niet mee-eens Trouwens wat een kut les heej... blij dat ik da nie meer heb ![]()
|
omdat je zo'n coole avatar hebt
![]() 1. Wat vind u het belangrijkste? *Defineer geluk, volgens mij zou geluk voort kunnen komen uit de bovenstaande opties* E (denk ik) anders F : muziek 2. bent u tevreden met uw leven? A. Ja 3. hoe belangrijk zijn anderen voor u? B. Veel, maar ik wil soms ook alleen zijn 4. zou u het eewige leven willen? C. Nog nooit over nagedacht 5. vind u de natuur belangrijk? *B en C hetzelfde* A. Ja 6. heeft het zin om door te leven als je toch dood gaat? D. ik moet het doel nog vinden, ben pas 16 ![]() 7. denkt u ooit na over de zin van het leven? A. Ja 8. “ikzelf ben altijd het belangrijkste van iedereen…” B. Daar ben ik het niet mee eens 9. kunt u geluk vinden in anderen of alleen in uzelf? C. Allebei wel 10. denkt u dat het leven ‘zin’ heeft? C. Weet ik niet 11. “ik geloof in god en doe alles voor hem…” E. Zo zwart/wit kan ik niet antwoorden 12. “het uiteindelijke doel in mijn leven, daar doe ik alles voor…” D. Ik weet mijn uiteindelijke doel niet eens 13. “genieten van het leven is het belangrijkste dat er is…” *egoistische gedachtengang; B en C hetzelfde* B. Nee 14. “het zoeken naar de zin van het leven is net zo bevredigend als het vinden van het antwoord of die vraag…” C. Weet ik niet graag gedaan |
![]() |
||
Citaat:
|
A. Liefde 2. bent u tevreden met uw leven? C. Soms 3. hoe belangrijk zijn anderen voor u? B. Veel, maar ik wil soms ook alleen zijn 4. zou u het eewige leven willen? B. Nee 5. vind u de natuur belangrijk? A. Ja 6. heeft het zin om door te leven als je toch dood gaat? C. Nee, eigenlijk heeft het geen zin 7. denkt u ooit na over de zin van het leven? A. Ja 8. “ikzelf ben altijd het belangrijkste van iedereen…” B. Daar ben ik het niet mee eens 9. kunt u geluk vinden in anderen of alleen in uzelf? C. Allebei wel 10. denkt u dat het leven ‘zin’ heeft? A. Ja 11. “ik geloof in god en doe alles voor hem…” B. Nee 12. “het uiteindelijke doel in mijn leven, daar doe ik alles voor…” D. Ik weet mijn uiteindelijke doel niet eens 13. “genieten van het leven is het belangrijkste dat er is…” C. Niet het belangrijkste 14. “het zoeken naar de zin van het leven is net zo bevredigend als het vinden van het antwoord of die vraag…” B. Niet mee-eens Heb veelal maar het gene ingevuld wat het meest op mijn antwoord zou lijken...
|
![]() |
B. Vriendschap 2. bent u tevreden met uw leven? C. Soms 3. hoe belangrijk zijn anderen voor u? A. Alles, ik ben nooit alleen 4. zou u het eewige leven willen? B. Nee 5. vind u de natuur belangrijk? A. Ja 6. heeft het zin om door te leven als je toch dood gaat? A. Ja, ik haal het beste eruit 7. denkt u ooit na over de zin van het leven? A. Ja 8. “ikzelf ben altijd het belangrijkste van iedereen…” B. Daar ben ik het niet mee eens 9. kunt u geluk vinden in anderen of alleen in uzelf? C. Allebei wel 10. denkt u dat het leven ‘zin’ heeft? A. Ja 11. “ik geloof in god en doe alles voor hem…” C. Ik geloof wel maar doe niet alles voor hem 12. “het uiteindelijke doel in mijn leven, daar doe ik alles voor…” C. Wel veel, niet alles 13. “genieten van het leven is het belangrijkste dat er is…” A. Ja 14. “het zoeken naar de zin van het leven is net zo bevredigend als het vinden van het antwoord of die vraag…” A. Mee-eens
|
E. Geluk 2. bent u tevreden met uw leven? C. Soms 3. hoe belangrijk zijn anderen voor u? B. Veel, maar ik wil soms ook alleen zijn 4. zou u het eewige leven willen? B. Nee 5. vind u de natuur belangrijk? A. Ja 6. heeft het zin om door te leven als je toch dood gaat? A. Ja, ik haal het beste eruit 7. denkt u ooit na over de zin van het leven? A. Ja 8. “ikzelf ben altijd het belangrijkste van iedereen…” B. Daar ben ik het niet mee eens 9. kunt u geluk vinden in anderen of alleen in uzelf? C. Allebei wel 10. denkt u dat het leven ‘zin’ heeft? B. Nee 11. “ik geloof in god en doe alles voor hem…” B. Nee 12. “het uiteindelijke doel in mijn leven, daar doe ik alles voor…” D. Ik weet mijn uiteindelijke doel niet eens 13. “genieten van het leven is het belangrijkste dat er is…” C. Niet het belangrijkste 14. “het zoeken naar de zin van het leven is net zo bevredigend als het vinden van het antwoord of die vraag…” C. Weet ik niet |
![]() |
|
![]() |
A. Liefde 2. Bent u tevreden met uw leven? A. Ja 3. Hoe belangrijk zijn anderen voor u? B. Veel, maar ik wil soms ook alleen zijn 4. Zou u het eewige leven willen? B. Nee 5. Vind u de natuur belangrijk? A. Ja 6. Heeft het zin om door te leven als je toch dood gaat? A. Ja, ik haal het beste eruit 7. Denkt u ooit na over de zin van het leven? A. Ja 8. “Ikzelf ben altijd het belangrijkste van iedereen…” B. Daar ben ik het niet mee eens 9. Kunt u geluk vinden in anderen of alleen in uzelf? C. Allebei wel 10. Denkt u dat het leven ‘zin’ heeft? A. Ja 11. “Ik geloof in god en doe alles voor hem…” C. Ik geloof wel maar doe niet alles voor hem 12. “Het uiteindelijke doel in mijn leven, daar doe ik alles voor…” C. Wel veel, niet alles 13. “Genieten van het leven is het belangrijkste dat er is…” A. Ja 14. “Het zoeken naar de zin van het leven is net zo bevredigend als het vinden van het antwoord of die vraag…” B. Niet mee-eens |
![]() |
|
Verwijderd
|
D. Gezondheid 2. bent u tevreden met uw leven? C. Soms 3. hoe belangrijk zijn anderen voor u? B. Veel, maar ik wil soms ook alleen zijn 4. zou u het eewige leven willen? B. Nee 5. vind u de natuur belangrijk? A. Ja 6. heeft het zin om door te leven als je toch dood gaat? A. Ja, ik haal het beste eruit 7. denkt u ooit na over de zin van het leven? A. Ja 8. “ikzelf ben altijd het belangrijkste van iedereen…” B. Daar ben ik het niet mee eens 9. kunt u geluk vinden in anderen of alleen in uzelf? C. Allebei wel 10. denkt u dat het leven ‘zin’ heeft? B. Nee 11. “ik geloof in god en doe alles voor hem…” A. Ja 12. “het uiteindelijke doel in mijn leven, daar doe ik alles voor…” A. Ja 13. “genieten van het leven is het belangrijkste dat er is…” C. Niet het belangrijkste 14. “het zoeken naar de zin van het leven is net zo bevredigend als het vinden van het antwoord of die vraag…” B. Niet mee-eens |
![]() |
|
Verwijderd
|
E. Geluk 2. bent u tevreden met uw leven? C. Soms 3. hoe belangrijk zijn anderen voor u? A. Alles, ik ben nooit alleen B. Veel, maar ik wil soms ook alleen zijn C. Niet veel, ik ben liever alleen Domme vraag . Want alleen zal niemand het redden . Maar dat wil niet zeggen dat ik niet graag alleen ben . Ik geniet veel van de rust . Maar ik zou het alleen niet redden . Met de stilte etc . 4. zou u het eewige leven willen? B. Nee 5. vind u de natuur belangrijk? A. Ja 6. heeft het zin om door te leven als je toch dood gaat? A. Ja, ik haal het beste eruit 7. denkt u ooit na over de zin van het leven? A. Ja 8. “ikzelf ben altijd het belangrijkste van iedereen…” B. Daar ben ik het niet mee eens 9. kunt u geluk vinden in anderen of alleen in uzelf? C. Allebei wel 10. denkt u dat het leven ‘zin’ heeft? A. Ja 11. “ik geloof in god en doe alles voor hem…” C. Ik geloof wel maar doe niet alles voor hem 12. “het uiteindelijke doel in mijn leven, daar doe ik alles voor…” C. Wel veel, niet alles 13. “genieten van het leven is het belangrijkste dat er is…” C. Niet het belangrijkste 14. “het zoeken naar de zin van het leven is net zo bevredigend als het vinden van het antwoord of die vraag…” C. Weet ik niet Ik vind het nogal platte vragen . Niet diepzinnig . Je had net zo goed alleen ja of nee kunnen zetten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
A. Liefde 2. bent u tevreden met uw leven? C. Soms 3. hoe belangrijk zijn anderen voor u? C. Niet veel, ik ben liever alleen 4. zou u het eewige leven willen? A. Ja 5. vind u de natuur belangrijk? A. Ja 6. heeft het zin om door te leven als je toch dood gaat? A. Ja, ik haal het beste eruit 7. denkt u ooit na over de zin van het leven? A. Ja 8. “ikzelf ben altijd het belangrijkste van iedereen…” B. Daar ben ik het niet mee eens 9. kunt u geluk vinden in anderen of alleen in uzelf? C. Allebei wel 10. denkt u dat het leven ‘zin’ heeft? C. Weet ik niet 11. “ik geloof in god en doe alles voor hem…” mijn antwoord staat hier niet bij: weet niet 12. “het uiteindelijke doel in mijn leven, daar doe ik alles voor…” D. Ik weet mijn uiteindelijke doel niet eens 13. “genieten van het leven is het belangrijkste dat er is…” C. Niet het belangrijkste 14. “het zoeken naar de zin van het leven is net zo bevredigend als het vinden van het antwoord of die vraag…” A. Mee-eens
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
E. Geluk 2. bent u tevreden met uw leven? B. Nee 3. hoe belangrijk zijn anderen voor u? B. Veel, maar ik wil soms ook alleen zijn 4. zou u het eewige leven willen? B. Nee 5. vind u de natuur belangrijk? A. Ja 6. heeft het zin om door te leven als je toch dood gaat? C. Nee, eigenlijk heeft het geen zin 7. denkt u ooit na over de zin van het leven? A. Ja 8. “ikzelf ben altijd het belangrijkste van iedereen…” B. Daar ben ik het niet mee eens 9. kunt u geluk vinden in anderen of alleen in uzelf? C. Allebei wel 10. denkt u dat het leven ‘zin’ heeft? B. Nee 11. “ik geloof in god en doe alles voor hem…” B. Nee 12. “het uiteindelijke doel in mijn leven, daar doe ik alles voor…” B. Nee 13. “genieten van het leven is het belangrijkste dat er is…” A. Ja 14. “het zoeken naar de zin van het leven is net zo bevredigend als het vinden van het antwoord of die vraag…” B. Niet mee-eens |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
A. Liefde 2. bent u tevreden met uw leven? C. Soms 3. hoe belangrijk zijn anderen voor u? B. Veel, maar ik wil soms ook alleen zijn 4. zou u het eewige leven willen? A. Ja 5. vind u de natuur belangrijk? A. Ja 6. heeft het zin om door te leven als je toch dood gaat? A. Ja, ik haal het beste eruit 7. denkt u ooit na over de zin van het leven? A. Ja 8. “ikzelf ben altijd het belangrijkste van iedereen…” C. Daar denk niet zo over na 9. kunt u geluk vinden in anderen of alleen in uzelf? C. Allebei wel 10. denkt u dat het leven ‘zin’ heeft? A. Ja 11. “ik geloof in god en doe alles voor hem…” B. Nee 12. “het uiteindelijke doel in mijn leven, daar doe ik alles voor…” D. Ik weet mijn uiteindelijke doel niet eens 13. “genieten van het leven is het belangrijkste dat er is…” A. Ja 14. “het zoeken naar de zin van het leven is net zo bevredigend als het vinden van het antwoord of die vraag…” B. Niet mee-eens
Laatst gewijzigd op 29-09-2003 om 17:40. |
![]() |
|
E. Geluk 2. bent u tevreden met uw leven? A. Ja 3. hoe belangrijk zijn anderen voor u? B. Veel, maar ik wil soms ook alleen zijn 4. zou u het eewige leven willen? B. Nee 5. vind u de natuur belangrijk? A. Ja 6. heeft het zin om door te leven als je toch dood gaat? A. Ja, ik haal het beste eruit 7. denkt u ooit na over de zin van het leven? C. Soms, maar nooit zo diepzinnig 8. “ikzelf ben altijd het belangrijkste van iedereen…” B. Daar ben ik het niet mee eens 9. kunt u geluk vinden in anderen of alleen in uzelf? C. Allebei wel 10. denkt u dat het leven ‘zin’ heeft? A. Ja 11. “ik geloof in god en doe alles voor hem…” B. Nee 12. “het uiteindelijke doel in mijn leven, daar doe ik alles voor…” D. Ik weet mijn uiteindelijke doel niet eens 13. “genieten van het leven is het belangrijkste dat er is…” C. Niet het belangrijkste 14. “het zoeken naar de zin van het leven is net zo bevredigend als het vinden van het antwoord of die vraag…” C. Weet ik niet
|
Ik hoop dat ik je er een plezier mee doe...
1. Wat vind u het belangrijkste? A. Liefde 2. bent u tevreden met uw leven? B. Nee 3. hoe belangrijk zijn anderen voor u? B. Veel, maar ik wil soms ook alleen zijn 4. zou u het eewige leven willen? A. Ja 5. vind u de natuur belangrijk? A. Ja 6. heeft het zin om door te leven als je toch dood gaat? C. Nee, eigenlijk heeft het geen zin 7. denkt u ooit na over de zin van het leven? A. Ja 8. “ikzelf ben altijd het belangrijkste van iedereen…” A. Daar ben ik het mee eens 9. kunt u geluk vinden in anderen of alleen in uzelf? A. Alleen bij anderen 10. denkt u dat het leven ‘zin’ heeft? B. Nee 11. “ik geloof in god en doe alles voor hem…” B. Nee 12. “het uiteindelijke doel in mijn leven, daar doe ik alles voor…” D. Ik weet mijn uiteindelijke doel niet eens 13. “genieten van het leven is het belangrijkste dat er is…” A. Ja 14. “het zoeken naar de zin van het leven is net zo bevredigend als het vinden van het antwoord of die vraag…” B. Niet mee-eens
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
B. Vriendschap 2. bent u tevreden met uw leven? B. Nee 3. hoe belangrijk zijn anderen voor u? B. Veel, maar ik wil soms ook alleen zijn 4. zou u het eewige leven willen? B. Nee 5. vind u de natuur belangrijk? A. Ja 6. heeft het zin om door te leven als je toch dood gaat? C. Nee, eigenlijk heeft het geen zin 7. denkt u ooit na over de zin van het leven? A. Ja 8. “ikzelf ben altijd het belangrijkste van iedereen…” B. Daar ben ik het niet mee eens 9. kunt u geluk vinden in anderen of alleen in uzelf? C. Allebei wel 10. denkt u dat het leven ‘zin’ heeft? B. Nee 11. “ik geloof in god en doe alles voor hem…” B. Nee 12. “het uiteindelijke doel in mijn leven, daar doe ik alles voor…” B. Nee 13. “genieten van het leven is het belangrijkste dat er is…” A. Ja 14. “het zoeken naar de zin van het leven is net zo bevredigend als het vinden van het antwoord of die vraag…” B. Niet mee-eens |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
A. Liefde & D. Gezondheid 2. bent u tevreden met uw leven? A. Ja 3. hoe belangrijk zijn anderen voor u? B. Veel (mijn vriend!!), maar ik wil soms ook alleen zijn 4. zou u het eewige leven willen? B. Nee!! 5. vind u de natuur belangrijk? A. Ja 6. heeft het zin om door te leven als je toch dood gaat? A. Ja, ik haal het beste eruit 7. denkt u ooit na over de zin van het leven? A. Ja 8. “ikzelf ben altijd het belangrijkste van iedereen…” C. Daar denk ik niet zo over na 9. kunt u geluk vinden in anderen of alleen in uzelf? C. Allebei wel 10. denkt u dat het leven ‘zin’ heeft? A. Ja 11. “ik geloof in god en doe alles voor hem…” D. Dat interreseert me eigenlijk niet 12. “het uiteindelijke doel in mijn leven, daar doe ik alles voor…” C. Wel veel, niet alles 13. “genieten van het leven is het belangrijkste dat er is…” A. Ja 14. “het zoeken naar de zin van het leven is net zo bevredigend als het vinden van het antwoord op die vraag…” B. Niet mee-eens |
![]() |
|
![]() |
B. Vriendschap 2. bent u tevreden met uw leven? A. Ja 3. hoe belangrijk zijn anderen voor u? B. Veel, maar ik wil soms ook alleen zijn 4. zou u het eewige leven willen? B. Nee 5. vind u de natuur belangrijk? A. Ja 6. heeft het zin om door te leven als je toch dood gaat? A. Ja, ik haal het beste eruit 7. denkt u ooit na over de zin van het leven? A. Ja 8. “ikzelf ben altijd het belangrijkste van iedereen…” B. Daar ben ik het niet mee eens 9. kunt u geluk vinden in anderen of alleen in uzelf? C. Allebei wel 10. denkt u dat het leven ‘zin’ heeft? B. Nee 11. “ik geloof in god en doe alles voor hem…” B. Nee 12. “het uiteindelijke doel in mijn leven, daar doe ik alles voor…” D. Ik weet mijn uiteindelijke doel niet eens 13. “genieten van het leven is het belangrijkste dat er is…” C. Niet het belangrijkste 14. “het zoeken naar de zin van het leven is net zo bevredigend als het vinden van het antwoord of die vraag…” C. Weet ik niet
|
A. Liefde En de rest volgt vanzelf.... 2. bent u tevreden met uw leven? A. Ja Maar ik voel wel de behoefte naar meer zinvolle daden doen 3. hoe belangrijk zijn anderen voor u? B. Veel, maar ik wil soms ook alleen zijn een gezonde balans hiertussen is fijn 4. zou u het eewige leven willen? A. Ja Ja, omdat het zo mooi zal worden, nadat het kwaad weg is. 5. vind u de natuur belangrijk? A. Ja Ja prachtig 6. heeft het zin om door te leven als je toch dood gaat? A. Ja, ik haal het beste eruit De dood is niet het einde... 7. denkt u ooit na over de zin van het leven? A. Ja Ja als je gelooft, zoek je naar de bedoeling die God heeft met jou leven.. 8. “ikzelf ben altijd het belangrijkste van iedereen…” B. Daar ben ik het niet mee eens 9. kunt u geluk vinden in anderen of alleen in uzelf? C. Allebei wel 10. denkt u dat het leven ‘zin’ heeft? A. Ja 11. “ik geloof in god en doe alles voor hem…” A. Ja Alhoewel dat nog wel een strijd is.. tussen het vlees en de Geest 12. “het uiteindelijke doel in mijn leven, daar doe ik alles voor…” C. Wel veel, niet alles Ik wil meer en meer van Jezus in mijn leven terugzien. 13. “genieten van het leven is het belangrijkste dat er is…” C. Niet het belangrijkste Wel fijn 14. “het zoeken naar de zin van het leven is net zo bevredigend als het vinden van het antwoord of die vraag…” C. Weet ik niet Het antwoord heb ik wel gevonden, de uitvoering is een proces van gebed en genade voor mij |
![]() |
|
B. Vriendschap 2. bent u tevreden met uw leven? C. Soms 3. hoe belangrijk zijn anderen voor u? B. Veel, maar ik wil soms ook alleen zijn 4. zou u het eewige leven willen? B. Nee 5. vind u de natuur belangrijk? A. Ja 6. heeft het zin om door te leven als je toch dood gaat? A. Ja, ik haal het beste eruit 7. denkt u ooit na over de zin van het leven? C. Soms, maar nooit zo diepzinnig 8. “ikzelf ben altijd het belangrijkste van iedereen…” B. Daar ben ik het niet mee eens 9. kunt u geluk vinden in anderen of alleen in uzelf? C. Allebei wel (snap de vraag niet geheel) 10. denkt u dat het leven ‘zin’ heeft? A. Ja (anders waren we er nie he) 11. “ik geloof in god en doe alles voor hem…” C. Ik geloof wel maar doe niet alles voor hem ( ik geloof maar er zijn grenzen) 12. “het uiteindelijke doel in mijn leven, daar doe ik alles voor…” A. Ja 13. “genieten van het leven is het belangrijkste dat er is…” A. Ja 14. “het zoeken naar de zin van het leven is net zo bevredigend als het vinden van het antwoord of die vraag…” B. Niet mee-eens???
||
Citaat:
![]() ach aj miz heb je er nog wat aan ![]() ![]()
|
![]() |
|
|