Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2010, 19:08
velyne
velyne is offline
Hallo!

Telefonisch heb ik mijn abonnement verlengt, met een bundel erbij: 1000 smsjes per maand voor 9,95 euro.
Al die tijd heb ik daar op vertrouwd, totdat mijn moeder liet zien dat de rekeningen hoog werden. De 1000 smsjes waren niet meer toegepast.

Zijn er mensen die ook ervaring hebben met een verkeerd doorgegeven abbonement?

Ik weet dat je de bundel altijd aan en uit kunt zetten, maar daar heb je nooit geen bewijs van, of wel? Ik weet zeker dat ik het NOOIT uit heb gezet. Ik heb wel bewijs dat ik de bundel heb aangevraagd, staat op de garantiebewijs van mijn abbonement.

Zouden jullie weten wat ik het beste kan doen?
Ik hoop dat jullie me een beetje weg wijs kunnen helpen!

Groetjes Evelien
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-03-2010, 19:56
Verwijderd
Contact opnemen met Hi, en kijken wat zij te zeggen hebben.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2010, 21:03
dwight88
dwight88 is offline
zie bovenstaande. Overigens is het mij niet onbekend dat bij Hi wel 's wat niet klopt, mijn broertje had een soortgelijk verhaal. Bij het melden deden ze even moeilijk, maar uiteindelijk wel netjes gecrediteerd (in harde euro's, niet in belminuten oid)
Met citaat reageren
Oud 27-03-2010, 22:34
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Zelfde probleem, zou een buitenland bundel hebben afgesloten voor 30 smsjes, maar die was niet ingegaan. Evenals een onbeperkt online internet bundel die nog niet was ingegaan waardoor ik gewoon per mb moest betalen. Vaak geven ze wel geld terug via een volgende telefoonrekening, maar ze maken echt vaak fouten op de klantenservice, heel slordig.
Oud 28-03-2010, 07:21
velyne
velyne is offline
Nou dankjewel!

Ik zal morgen naar de Hi winkel gaan. Heb het gevoel dat ik nu wat steviger onder mijn schoenen sta, omdat ik nu ook andere verhalen heb gehoord. Niet dat ik dat ga gebruiken, maar alleen voor mezelf. Ik zal nog wel weten hoe het is afgelopen. Misschien ook interessant voor jullie??
Met citaat reageren
Oud 28-03-2010, 15:01
Verwijderd
Ik denk dat je beter naar de klantenservice kan bellen; ik betwijfel of ze in de winkel toegang hebben tot de relevante gegevens.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2010, 14:59
Kommunist
Kommunist is offline
juist beter in de winkel laten doen als door de klantenservice.

laat in de winkel gewoon een klacht aanmaken, neem voor de zekerheid je bon mee, waar de eindeloos sms opstaat.
de klachtenafdeling kan zien dat de bundel is afgesloten en dat deze op je factuur niet is meegerekend, geen probleem dus.
zoals al gezegd kunnen ze dit gewoon in geld verrekenen met een volgende factuur.

o en een tip voor het vervolg, voor iedereen; laat je abo in een winkel afsluiten, je hebt dan wel geen online korting op je abo, maar wel de zekerheid dat het correct wordt uitgevoerd, en je weet met wie je hebt gesproken.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2010, 22:56
Verwijderd
Je kan beter gewoon een fractuur laten maken of een bevestiging laten sturen? Je kan ook een kopie van je contract maken en dit bewaren?

Mijn tip; altijd doen. En als dat, wat je zint niet staat..niet ondertekenen! zeer simpel
Met citaat reageren
Oud 07-04-2010, 05:49
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Je kan beter gewoon een fractuur laten maken
Een factuur lijkt me een goed idee, maar ik hoef toch echt geen fractuur van iemand te krijgen, hoor.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2010, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Een factuur lijkt me een goed idee, maar ik hoef toch echt geen fractuur van iemand te krijgen, hoor.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2010, 09:37
velyne
velyne is offline
Heb gewoon geweld, uitgelegd, ze konden het ook zien. Diegene heeft voor mij een brief geschreven, ik krijg alles terug, in geld. Probleem opgelost dus Ik wist niet dat het zoooo makkelijk kon gaan!!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2010, 21:49
Verwijderd
Zo zie je maar, heb je je voor niks druk zitten te maken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten