Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zumba ook! Ik vind het vooral leuk om te doen. Lekker dansen en daarnaast is het ook nog eens intensief. Ik doe het gewoon op de sportschool en moet zeggen dat ik dat prima vind (ook omdat de sportschool dichtbij is). Ik denk dat ik in me eentje minder me best zou doen, in een groep en met een lerares die je echt aankijkt is het toch anders en ik mijn ogen beter.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zumba is leukkkk.
Ik doe het bijna elke dag, alleen zaterdag en zondag niet, en soms sla ik de dinsdag over. Mijn conditie is stukken beter dan eerst, en volgens iedereen om me heen ben ik ook dunner geworden. (zie het zelf niet echt maarya) Ik ben erop gegaan omdat ik meer conditie wou, en je word heel soepel in je heupen en kunt je dan beter bewegen en dat is heel handig voor stijldansen en streetdance. ![]() Edit: Oja, ik zumba bij een dansschool, waar ik ook die andere dansvormen doe, maar heb ook een DVD. Die is ook wel goed, maar je leert het nou eenmaal sneller van een real-life lera(a)r(es) die je ook vragen kunt stellen. Bij mijn dansschool zijn er speciale groepen voor beginners, waar alles extra duidelijk word uitgelegd. Als je zumba gaat doen zou ik wel kijken of ze ook echt de license hebben. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Project Saai #1718 Verwijderd | 500 | 23-09-2012 19:31 | |
Vrije tijd |
Wat vinden jullie van Zumba eigenlijk? FleurDance | 0 | 01-11-2011 11:14 | |