Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2002, 21:37
een meiske
een meiske is offline
wat zouden jullie doen als jullie enorm geplayd te zijn?
wat voor wraak acties zouden jullie hebben?om hem terug te pakken en hem ook te kwetsen.daar ben k nou benieuwd naar.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-08-2002, 21:39
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
een meiske schreef:
wat voor wraak acties zouden jullie hebben?om hem terug te pakken en hem ook te kwetsen.daar ben k nou benieuwd naar.
Wat ik zou doen? Of wat ik gedaan héb nadat ik geplayed ben? Ghehe, maak hem wijs dat je zwanger zou kunnen zijn ofzo, lekker gemeen. Wel niet te lang volhouden, dat is weer té. Of vertel iedereen wat een loser hij is.
Bedenk gewoon dat je veel meer waard bent dan dat, dat hij gewoon niks voorstelt. Want dat is ook zo.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 21:40
Verwijderd
zodra ik merk dat ik geplayed wordt confronteer ik em ermee, doet ie er niks aan en wordt t erger, ligt t eraan of ik maak t uit of ik play hem terug, en daarna uitmaken
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 21:44
Verwijderd
Ik haat het als mensen gaan spelen met andermans gevoelens .. als een meisje mij zou 'gebruiken' (zou niet weten waarvoor, maar stel), dan neem ik geen wraak. De enigste 'wraak' die ik heb, is dat ze voortaan niet meer bestaat voor mij.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 21:54
Roozie
Roozie is offline
"geplayed bent" ???

sorry ben niet helemaal thuis in de termen
Oud 05-08-2002, 22:15
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Citaat:
Roozie schreef:

"geplayed bent" ???

sorry ben niet helemaal thuis in de termen

Geplayed = letterlijk vertaald mee gespeeld..
Vul de rest zelf maar in..
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 22:19
Shalie4you
Shalie4you is offline
playen:
Vreemdgaan

Geplayed worden:
Je vriend(in) is vreemdgegaan.

Btw: wraakactie:
Hmm...
Juist geen wraakactie?
Wees de Volwassene en praat het uit?

(ik waarschijnlijk zou heel boos worden, maar bovenstaande is wel het beste denk ik...)
Oud 05-08-2002, 22:52
Unexplained
Unexplained is offline
Ik zou gaan huilen en stil in een hoekje gaan zitten.

Serieus...shit happens, het leven gaat verder.
Oud 05-08-2002, 22:56
Onlyme
Onlyme is offline
WAhahahahahah
Oud 05-08-2002, 23:01
de abt van sion
de abt van sion is offline
Uitmaken, en snel ook.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 00:12
Verwijderd
Vraagtekens zetten bij je realiteitszin en/of mensenkennis.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 00:50
Verwijderd
Ik zou spontaan gaan zingen......

QUIT PLAYING GAMES WITH MY HEART...I SHOULD HAVE KNOWN FROM THE START...blablabla
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 10:07
miro
miro is offline
Wraak nemen helpt niet. Als ie je geplayed heeft zal ie waarschijnlijk niet zo heel veel om je geven. Ga dan nog maar ns iets bedenken om wraak te nemen. Laat toch zitten, tis eerder stom van jou dat je je hebt laten playen.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 11:34
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Shalie4you schreef:
playen:
Vreemdgaan

Geplayed worden:
Je vriend(in) is vreemdgegaan.
Nee hoor, dat hoeft niet per se.
Je kunt iemand ook playen door te doen of je veel om hem/haar geeft en dan alleen maar voor de sex gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 12:29
lady_x
lady_x is offline
Gewoon geen aandacht meer aan besteden, hem negeren, hij zal dan wel inzien dat hij stom gehandeld heeft, boos worden of wraakacties nemen helpt toch niet, dan maak je jezelf gewoon belachelijk.
Oud 06-08-2002, 13:05
Soulflame
Soulflame is offline
Uitmaken en niet meer aan denken. Zeker geen wraak nemen. Hem negeren en gewoon lekker met wat vrienden uit je bol gaan komend weekend... ben je hem zo weer vergeten
Oud 07-08-2002, 20:12
Mystique
Mystique is offline
Citaat:
******** schreef:
Ik haat het als mensen gaan spelen met andermans gevoelens .. als een meisje mij zou 'gebruiken' (zou niet weten waarvoor, maar stel), dan neem ik geen wraak. De enigste 'wraak' die ik heb, is dat ze voortaan niet meer bestaat voor mij.
Meestal heb ik zoiets wel snel in de gaten. Eigenlijk ben ik nog nooit echt geplayd. maar als het zou gebeuren zou ik de eer aan mezelf houden en geen loze wraakacties uithalen. Ik zou hem eerder willen laten zien wat hij mis is gelopen. Met wraakacties bereik je vaak het tegenovergestelde. Hij heeft lol en de rest vindt je zielig.
Oud 07-08-2002, 20:26
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
PIE schreef:
Ik zou spontaan gaan zingen......

QUIT PLAYING GAMES WITH MY HEART...I SHOULD HAVE KNOWN FROM THE START...blablabla

Ik zou geen wraak nemen, dat vind ik nogal kinderachtig, en sneu, dan doe je in feite precies hetzelfde
Oud 07-08-2002, 20:43
Mark
Mark is offline
Ik zou geen wraak nemen. Ik zou wel een heftig gesprek hebben. Ruzie dus.
Oud 07-08-2002, 21:12
marlies
marlies is offline
Citaat:
lady_x schreef:
Gewoon geen aandacht meer aan besteden, hem negeren, hij zal dan wel inzien dat hij stom gehandeld heeft, boos worden of wraakacties nemen helpt toch niet, dan maak je jezelf gewoon belachelijk.
Oud 07-08-2002, 21:54
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
-=Misty=- schreef:

Das wel erg laag, doen alsof je zwanger bent...
Iemand playen en daardoor kwetsen is nog veel lager.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 01:27
a new noise
a new noise is offline
geen revenge.....
gewoon beetje janken en gedichtje/nummertje over schrijven ofzo....weer inspiratie

waarom krijg ik godverdomme trouwens weer zo'n TMF-beeld voor ogen als ik aan deze topic denk *kots smiley site niet vinden doet ff*
Oud 08-08-2002, 23:54
@pie
@pie is offline
dunno.. jezelf nog een keer laten playen? mannen zijn in 1 opzicht precies hetzelfde als vrouwen: ze lullen ALLES aan elkaar door.. als 'blijkt' dat je met een beetje macho gebeuren jezelf om iemands vinger laat winden, zullen vast en zeker meer jongens dat proberen

nee maar ff serieus: probeer er een les uit te trekken.. leer voortaan de jongen en zn vrienden kennen, kom te weten wat die vrienden van hem denken, hoe ie in het verleden met meisjes is geweest..

jongens praten daarover veel vrijer als meisjes...
Oud 09-08-2002, 00:36
McCain
McCain is offline
Kijk...je kunt geplayed op een dubbele manier opvatten:

1. Vreemd gaan: Zelf zou ik het dan ook uitmaken ofcourse...

2: Player versierd je/na een week zie je hem "nooit" meer: Ik ben dan wel een jongen, en meestal zijn jongens players, maar ik vindt dat je als je met een player meegaat, je zelf de consequentie moet aanvaarden, je weet wanneer een player een player is en dan moet je zelf de beslissing maken of je mee wilt playen ofnie...

I rest my case
Oud 09-08-2002, 11:04
PardonMe
PardonMe is offline
tja ik denk dat ik gewoon ff mezelf heel zielig zou vinden..
dat ik me zo heb laten playen.. en dat ik daar dan geen erg in gehad heb enzo.. tja liefde zal wel blind maken he...?

Maar ik zou denk ik niet zo denken over wraak enzo.. schiet je toch niks mee op..
Ik zou die jongen gewoon geen blik waardig meer gunnen en zeker niet te lang blijven treuren want dat is zo iemand, die met andermans gevoelens speelt niet waard.
Oud 09-08-2002, 11:07
gizmo
gizmo is offline
Ik zou het ech kut vinden... maja.. het is gebeurd... trek er een wijze les uit, je weet nu hoe kut het is dus doe het zelf never bij iemand anders...
en negeer hem gewoon verder.. Geen wraakacties verder. Daar zet je eerder jezelf voor schut mee bij zo iemand denk ik dan maar...
Oud 09-08-2002, 14:46
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
hmpf. k kan soms echt niet zien of een jongen een player is hoor!!

maarja, geen idee wat k doe. k word kwaad. maar ja, geen wraakacties ofzo geloof k.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 10:14
the_conquer
the_conquer is offline
Citaat:
******** schreef:
Tja ******** je laat weinig toe te voegen voor mij om te replyen

en ik geef je dan ook 100% gelijk
Oud 10-08-2002, 10:17
the_conquer
the_conquer is offline
Citaat:
McCain schreef:
Kijk...je kunt geplayed op een dubbele manier opvatten:

1. Vreemd gaan: Zelf zou ik het dan ook uitmaken ofcourse...

2: Player versierd je/na een week zie je hem "nooit" meer: Ik ben dan wel een jongen, en meestal zijn jongens players, maar ik vindt dat je als je met een player meegaat, je zelf de consequentie moet aanvaarden, je weet wanneer een player een player is en dan moet je zelf de beslissing maken of je mee wilt playen ofnie...

I rest my case
Meestal zijn jongens players.

ben ik toch een uitzondering dat ik het niet ben
Oud 10-08-2002, 10:34
AtHell
AtHell is offline
Doen alsof je nog een keer wat met m wilt en ook meteen maar all the way, en op het moment dat hij zn broek laat zakken grijp je zn zak vast en draait naar eigen inzicht een eind weg met gepaste kracht, k denk dat hij dan wel bereid is om een excuse te mompelen.. of hij ligt een half uur strak van de pijn... bijde gevallen lijken me wel acceptabel toch??
Oud 10-08-2002, 12:11
girl18
girl18 is offline
ik ben geplayd door me ex vriendje.. die woonde in almere (stad heeft er niet mee te maken i know) dus we zagen elkaar best wel weinig ik woon in lelystad.. (bla bla) we zagen elkaar maar een keer per week ofzo.. heb ongeveer drie maanden met hem gehad.. nu achteraf te kijken vind ik dat niet echt verkering met hem had eerlijk gezegd. maar goed.. maar hij heeft me gebruikt (het was zomervakantie) omdat ze vriendin drie maanden lang op vakantie was..wou die andere meisje.. liefs een meisje in een ander stad.. we zaten al ongeveer een half jaar te chatten (hij heeft me nooit verteld dat ie vriendin heeft) heb het uiteraad wel gevraagd (ben niet gestoord) we meeten met elkaar in lelystad.. naar ongeveer drie maanden verkering gehad te hebben smste hij me het is uit je bent weer vrijgezel.. enzo ik online komen via icq vraag waarom.?? hij zegt ja sorry ik heb je gebruikt.. ik heb een vriendin en die was drie maanden op vakantie.. en hij kan kennelijk niet ff trouw zijn.. .. hij heeft me ook uitgescholde als een hoer en bla bla bla. ik zinde op wraak want hij heeft me bedrogen en dat pikte ik gewoon weg niet.. en ik heb zijn en ze vriendin gevolgd.. heb via een vriend van mij aan een vriendin van die vriendin de telefoonnummer gevraagd..ik heb haar opgebeld en ik heb gezegd.. en ik heb gehoord dat ze het die avond meteen heeft uitgemaakt..
Oud 10-08-2002, 21:07
Verwijderd
Ik heb de ergste wraakideeën in m'n hoofd, maar nee, ik doe nix.
In eerste instantie wil ik steeds aan hem vragen "waaróm?".

Maar daarna gaat het vanzelf over.
Ik heb wel een keer toen een jongen me nogal gemeen had behandeld ("ja, m'n ex wil me weer terug dus doewjjj") diezelfde avond vlak voor z'n neus met een ander gezoend...
Maarjah, of hij daar last van heeft gehad, kweenie?
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 21:32
Rioto
ik zou helemaal flippen als iemand m,n cd,s zou verott maken , idee mischien ? maar de gene die dit zou doen zou er niet levend van af komen
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 16:41
luckyleo
luckyleo is offline
accepteren en verder gaan denk. Kan je niks aan doen. Als je iets terug wilt doen ben je der alleen nog maar meer mee bezig.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 20:48
Michel Gerver
Michel Gerver is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Wat ik zou doen? Of wat ik gedaan héb nadat ik geplayed ben? Ghehe, maak hem wijs dat je zwanger zou kunnen zijn ofzo, lekker gemeen. Wel niet te lang volhouden, dat is weer té. Of vertel iedereen wat een loser hij is.
Bedenk gewoon dat je veel meer waard bent dan dat, dat hij gewoon niks voorstelt. Want dat is ook zo.
Met die acties laat je dus absoluut niet zien dat je meer waard bent....
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 23:40
Rutger
Rutger is offline
Citaat:
een meiske schreef:
met d'r in discussie gaan, net zolang, totdat ze er zelf enorme spijt van heeft en dan zeggen dat ik d'r nie meer mot
Oud 12-08-2002, 05:36
Hippielove
Hippielove is offline
Tja, ik denk dat je zulke dingen gewoon moet negeren. Dingen komen altijd vanzelf op iemand terug, dus die wraak komt vanzelf wel.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 15:54
Lieverd17
Lieverd17 is offline
Nix, boos zijn, en zorgen dat hij een keer naar mijn vaste discotheek komt .
en hem jarloers maken, misschien wordt die neit jarloers, maar dan heb die in iedergeval wel door dat je der niet mee zit, en dat komt hard aan (ookal zit je der wel mee)

KuzZzzZ
Reageren

Regels voor berichten