Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
playen:
Vreemdgaan Geplayed worden: Je vriend(in) is vreemdgegaan. Btw: wraakactie: Hmm... Juist geen wraakactie? Wees de Volwassene en praat het uit? (ik waarschijnlijk zou heel boos worden, maar bovenstaande is wel het beste denk ik...)
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik zou geen wraak nemen, dat vind ik nogal kinderachtig, en sneu, dan doe je in feite precies hetzelfde ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
geen revenge.....
gewoon beetje janken en gedichtje/nummertje over schrijven ofzo....weer inspiratie ![]() waarom krijg ik godverdomme trouwens weer zo'n TMF-beeld voor ogen als ik aan deze topic denk *kots smiley site niet vinden doet ff*
|
![]() |
dunno.. jezelf nog een keer laten playen? mannen zijn in 1 opzicht precies hetzelfde als vrouwen: ze lullen ALLES aan elkaar door.. als 'blijkt' dat je met een beetje macho gebeuren jezelf om iemands vinger laat winden, zullen vast en zeker meer jongens dat proberen
![]() nee maar ff serieus: probeer er een les uit te trekken.. leer voortaan de jongen en zn vrienden kennen, kom te weten wat die vrienden van hem denken, hoe ie in het verleden met meisjes is geweest.. jongens praten daarover veel vrijer als meisjes...
|
![]() |
Kijk...je kunt geplayed op een dubbele manier opvatten:
1. Vreemd gaan: Zelf zou ik het dan ook uitmaken ofcourse... 2: Player versierd je/na een week zie je hem "nooit" meer: Ik ben dan wel een jongen, en meestal zijn jongens players, maar ik vindt dat je als je met een player meegaat, je zelf de consequentie moet aanvaarden, je weet wanneer een player een player is en dan moet je zelf de beslissing maken of je mee wilt playen ofnie... I rest my case ![]()
|
tja ik denk dat ik gewoon ff mezelf heel zielig zou vinden..
dat ik me zo heb laten playen.. en dat ik daar dan geen erg in gehad heb enzo.. tja liefde zal wel blind maken he...? Maar ik zou denk ik niet zo denken over wraak enzo.. schiet je toch niks mee op.. Ik zou die jongen gewoon geen blik waardig meer gunnen en zeker niet te lang blijven treuren want dat is zo iemand, die met andermans gevoelens speelt niet waard.
|
![]() |
|
Ik zou het ech kut vinden... maja.. het is gebeurd... trek er een wijze les uit, je weet nu hoe kut het is dus doe het zelf never bij iemand anders...
en negeer hem gewoon verder.. Geen wraakacties verder. Daar zet je eerder jezelf voor schut mee bij zo iemand denk ik dan maar...
||
![]() |
Citaat:
![]() en ik geef je dan ook 100% gelijk
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Doen alsof je nog een keer wat met m wilt en ook meteen maar all the way, en op het moment dat hij zn broek laat zakken grijp je zn zak vast en draait naar eigen inzicht een eind weg met gepaste kracht, k denk dat hij dan wel bereid is om een excuse te mompelen.. of hij ligt een half uur strak van de pijn... bijde gevallen lijken me wel acceptabel toch??
|
ik ben geplayd door me ex vriendje.. die woonde in almere (stad heeft er niet mee te maken i know) dus we zagen elkaar best wel weinig ik woon in lelystad.. (bla bla) we zagen elkaar maar een keer per week ofzo.. heb ongeveer drie maanden met hem gehad.. nu achteraf te kijken vind ik dat niet echt verkering met hem had eerlijk gezegd. maar goed.. maar hij heeft me gebruikt (het was zomervakantie) omdat ze vriendin drie maanden lang op vakantie was..wou die andere meisje.. liefs een meisje in een ander stad.. we zaten al ongeveer een half jaar te chatten (hij heeft me nooit verteld dat ie vriendin heeft) heb het uiteraad wel gevraagd (ben niet gestoord) we meeten met elkaar in lelystad.. naar ongeveer drie maanden verkering gehad te hebben smste hij me het is uit je bent weer vrijgezel.. enzo ik online komen via icq vraag waarom.?? hij zegt ja sorry ik heb je gebruikt.. ik heb een vriendin en die was drie maanden op vakantie.. en hij kan kennelijk niet ff trouw zijn..
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb de ergste wraakideeën in m'n hoofd, maar nee, ik doe nix.
In eerste instantie wil ik steeds aan hem vragen "waaróm?". Maar daarna gaat het vanzelf over. Ik heb wel een keer toen een jongen me nogal gemeen had behandeld ("ja, m'n ex wil me weer terug dus doewjjj") diezelfde avond vlak voor z'n neus met een ander gezoend... ![]() Maarjah, of hij daar last van heeft gehad, kweenie? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Nix, boos zijn, en zorgen dat hij een keer naar mijn vaste discotheek komt .
en hem jarloers maken, misschien wordt die neit jarloers, maar dan heb die in iedergeval wel door dat je der niet mee zit, en dat komt hard aan (ookal zit je der wel mee) KuzZzzZ
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Kwoots van forumers Miekje* | 34 | 19-07-2009 13:44 | |
Vrije tijd |
Opmerkelijke Sportberichten, deel III Gimme more beer | 500 | 29-09-2006 14:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Algemene schoolzaken |
Versier la agenda! Mik-mother | 14 | 30-06-2002 06:45 | |
Games |
wie kent het spel bid for power giresun27 | 30 | 19-02-2002 21:40 |