Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Kies wat je leuk vind. Ik weet niet hoe het in België zit maar hier vond ik Chemie aan de hogeschool behoorlijk saai. 1/3e (!) van de contacturen is praktijk en je leert amper theorie. Alleen maar hier en daar een formule'tje toepassen maar waar die vandaan komt en zo vertellen ze je liever niet want straks snap je het misschien niet.
Ik ben het verder met de 1e reply eens. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Waarom zou die wel bestaan? Heb jij bewijs dat er wat leren betreft een grens is?
||
Citaat:
Er zat iemand bij mij op het vwo die heel veel voor school deed maar het ondanks dat toch niet aankon. Nu gaat ze havo doen. (5e klas) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Laat dit liggen, of maak er een apart topic van hier is de TS niet mee geholpen. OT: ik weet niets van chemie of wat ook. Maar als je meer wilt weten helpt het altijd om met studenten die daar al studeren te praten. ![]() Verder is motivatie altijd heel belangrijk. Je bent inderdaad oud genoeg om je eigen keuzes te maken. Geloof in je eigen kunnen is daarin heel belangrijk. Wie niet waagt wie niet wint. Studeren is inderdaad een proces van jezelf leren kennen, en daarin verschillende dingen uitproberen. En alle andere dooddoeners van dien ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|