Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2010, 17:48
katfreak2
katfreak2 is offline
We zouden voor godsdienst een presentatie moeten geven over enkele onderwerpen die we enkele weken gekregen hebben. hierbij mochten we alles gebruiken wat we maar wilden maar ik heb geen enkel idee wat ik voor dit stukje zou kunnen doen.
dit is het onderwerp: de spiritualiteit van het rijk gods en de primauteit van de liefde. iemand miss enkele ideetjes??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2010, 20:38
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
what the fuck is het onderwerp nou weer? Ik snap de complete zinsformulatie niet.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2010, 16:59
silentbob
silentbob is offline
ik ook niet...
aan mijn suggesties zul je wel niks hebben, concluderende uit het feit dat je het vak godsdienst hebt zit je op een christelijke school en ik ben redelijk anti-religieus dus ik zou in zo'n geval een presentatie hebben gedaan over dingen die niet kloppen bij religie/christendom
Met citaat reageren
Oud 04-05-2010, 14:45
arPos
arPos is offline
pri·mau·teit
de (v.)
Fr. primauté

1· (Belgisch-Nederlands, niet algemeen) doorslaggevend belang
synoniem: overwicht, primordialiteit

Voor we er überhaupt iets over kunnen zeggen is het misschien handig om te weten wat jij onder spiritualiteit rekent, hoe je "het rijk gods" ziet en hoe jij liefde in relatie tot god ziet en of en waarom jij dat van doorslaggevend belang vind.

Zoals gewoonlijk is het weer eens stuitend om te zien hoe suggestief het onderwerp is.
Oud 04-05-2010, 17:20
katfreak2
katfreak2 is offline
Citaat:
pri·mau·teit
de (v.)
Fr. primauté

1· (Belgisch-Nederlands, niet algemeen) doorslaggevend belang
synoniem: overwicht, primordialiteit

Voor we er überhaupt iets over kunnen zeggen is het misschien handig om te weten wat jij onder spiritualiteit rekent, hoe je "het rijk gods" ziet en hoe jij liefde in relatie tot god ziet en of en waarom jij dat van doorslaggevend belang vind.

Zoals gewoonlijk is het weer eens stuitend om te zien hoe suggestief het onderwerp is.
bedankt voor de reactie, door het op deze manier geformuleerd te hebben kan ik eindelijk voort =) en heb ondertussen al enkele voorbeeldjes gevonden die ik eventueel zou kunnen gebruiken ^^
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten