Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2010, 19:21
Verwijderd
Hey allemaal!

Voor school moest ik een blog schrijven, en hoe meer pageviews/comments ik krijg, des te hoger mn cijfer. Dus klik vooral en laat als je wilt ook een comment achter

www.forum.scholieren.com

Laatst gewijzigd op 13-05-2010 om 11:14.
Advertentie
Oud 11-05-2010, 21:33
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
press and hold f5

edit; more serious, wil je dat ik script aan zet die pagina f5ed?
Oud 11-05-2010, 21:41
Verwijderd
Mh weet niet of dat zal werken omdat de leraar alleen pageviews meetelt die een bepaalde tijd de site open laten staan. Maar als je dus een script hebt die F5't met ong 20 seconde er tusesn zeg ik geen nee tegen een paar extra pageviews ;p
Oud 11-05-2010, 21:46
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Dunno, net wat geprobeerd met 1 sec pauzes, zie je verschil of kan je zelf de shizzle niet zien?
Oud 11-05-2010, 22:27
Verwijderd
Nee kan het precieze aantal helaas niet zien. Maar ik zie net da tik in de top 3 van pageviews ben gekomen Dus misschien is het gelukt dan. Thanks voor het proberen!
Oud 11-05-2010, 22:30
silentbob
silentbob is offline
ik heb ook ff paar keer ge f5'ed en ff snel doorgelezen, 1 opmerking: lp's zijn nog lang niet verdwenen, er worden zelfs nog nieuwe gemaakt(zag paar weken/maanden geleden nog het nieuwste album van rammstein op lp hangen)
ik gebruik ze soms ook nog(ouwe lp's van ouders)
Oud 11-05-2010, 22:33
Verwijderd
Ah thanks!

En haha klopt. De link met lp's en floppy's etc. is sowieso idd een beetje out of context, maar ja moest in een korte tijd veel woorden op papier krijgen ;p
Oud 11-05-2010, 22:34
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
yeah, je bent top 1 nu. een f5 elke 2,2 seconde gedurende 1,5 afleveringen van third rock of the sun. Ga nu m'n pc uitzetten. lampje schijnt net over m'n bed heen recht in m'n ogen als ik tv kijk

Succes ermee, als ik nog wat meer moet auto-f5en dan post maar.
Oud 11-05-2010, 22:38
Verwijderd
haha yeey. Heel erg bedankt! en veel plezier met tv kijken nog ;p
Oud 12-05-2010, 18:17
Stff
Stff is offline
Zolang er niet naar de IP wordt gekeken voor het aantal views, firefox --> add-ons --> 'reload every' downloaden en installeren --> aanzetten en voila
Oud 12-05-2010, 23:34
arPos
arPos is offline
Citaat:
ik heb ook ff paar keer ge f5'ed en ff snel doorgelezen, 1 opmerking: lp's zijn nog lang niet verdwenen, er worden zelfs nog nieuwe gemaakt(zag paar weken/maanden geleden nog het nieuwste album van rammstein op lp hangen)
ik gebruik ze soms ook nog(ouwe lp's van ouders)
Oja, in de V.S. brengen ze überhaupt nog vanalles uit op oude media, VHS wordt daar nog gewoon geproduceerd.

verkoper van 2e hands video hier meent dat dat komt omdat amerikanen werkende oude zooi niet weggooien.
Oud 13-05-2010, 06:36
Mevrouw Lul
Mevrouw Lul is offline
Wat een rare opdracht... het is toch helemaal niet gezegd dat je een betere blog dan een ander hebt omdat je meer mensen hebt te weten ronselen om 'm te bekijken?
Oud 13-05-2010, 08:17
Verwijderd
Citaat:
Oja, in de V.S. brengen ze überhaupt nog vanalles uit op oude media, VHS wordt daar nog gewoon geproduceerd.

verkoper van 2e hands video hier meent dat dat komt omdat amerikanen werkende oude zooi niet weggooien.
Ja dat is wel waar, maar ondertussen zijn er dus al wel nieuwere en meer efficiënte technologieën uitgebracht. En dat is een beetje het punt wat ik in de blog wilde maken, dat we de laatste tijd zo snel met weer nieuwe dingen worden geconfronteerd, dat het moeilijk is nog een overzicht te krijgen van wat precies de effecten er van zijn. Iedereen is nu helemaal hyped over de informatie maatschappij waarin we nu leven, en over hoe internet ons leven heeft veranderd, maar de vraag die de professor zich ook in de lezing afvroeg is: Heeft het wel ons leven zo dramatisch veranderd als we denken? Want bij de tv reageerde mensen precies opdezelfde manier....
Oud 13-05-2010, 08:25
Verwijderd
Citaat:
Wat een rare opdracht... het is toch helemaal niet gezegd dat je een betere blog dan een ander hebt omdat je meer mensen hebt te weten ronselen om 'm te bekijken?
Nee klopt, de tekst moet natuurlijk ook ergens over gaan. Maar bij het maken van een blog is het natuurlijk ook vrij essentieel dat je followers krijgt, dus ik denk dat daarom pageviews/reacties naast de blog zelf ook een groot deel in je cijfer meespelen. Daarnaast is het vak ook "Information, communication & cognition" , dus ik denk dat het ook een opdracht is om ons kennis te laten maken hoe je jouw informatie een groter publiek kan laten bereiken met new media.
Oud 13-05-2010, 11:13
Tink*
Tink* is offline
Reclame mag niet, foei.

Regels voor berichten