Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2010, 07:47
Mijnnaam Tjaa.
Mijnnaam Tjaa. is offline
?

Laatst gewijzigd op 13-07-2010 om 13:39.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-05-2010, 08:01
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Nou, wat zou je denken? Geef zelf eens een suggestie wat je zou kunnen doen?
Oud 12-05-2010, 08:33
xxboyxx
xxboyxx is offline
je kan dit doen :
heey blablablablalablablablablablablabla blablablablalablablablablablablabla blablablablalablablablablablablabla blablablablalablablablablablablablalablablablalablablablablablablabla blablablablalablablablablablablabla blablablablalablablablablablablabla blablablablalablablablablablablablalablablablalablablablablablablabla blablablablalablablablablablablabla blablablablalablablablablablablabla blablablablalablablablablablablablalablablablalablablablablablablabla blablablablalablablablablablablabla blablablablalablablablablablablabla blablablablalablablablablablablabla en dus komt het er op neem wil je mischie een x met me naar de bios ofso?

(blabla = met een omweg praten)

of
jij= heey wil je mischien een x wat leuks gaan doen met me?
zij = leuk
Met citaat reageren
Oud 12-05-2010, 08:34
xxboyxx
xxboyxx is offline
o ja en niet via msn gewoon vragen als je tegeover haar staat
Met citaat reageren
Oud 12-05-2010, 08:35
I C U
I C U is offline
Wat xboydinges zegt! Gewoon vragen of hij/zij zin heeft om wat leuks te gaan doen, bios o.i.d. En het enige wat werkt is gewoon doen!
Oud 12-05-2010, 11:18
Mijnnaam Tjaa.
Citaat:
je kan dit doen :
heey blablablablalablablablablablablabla blablablablalablablablablablablabla blablablablalablablablablablablabla blablablablalablablablablablablablalablablablalablablablablablablabla blablablablalablablablablablablabla blablablablalablablablablablablabla blablablablalablablablablablablablalablablablalablablablablablablabla blablablablalablablablablablablabla blablablablalablablablablablablabla blablablablalablablablablablablablalablablablalablablablablablablabla blablablablalablablablablablablabla blablablablalablablablablablablabla blablablablalablablablablablablabla en dus komt het er op neem wil je mischie een x met me naar de bios ofso?

(blabla = met een omweg praten)

of
jij= heey wil je mischien een x wat leuks gaan doen met me?
zij = leuk
Okay, bedankt , ze zei laatst tegen mij dat ik knap ben geworden omdat ik haar al heel lang niet meer heb gezien, misschien wil ze ook wel wat met mij of heb ik dat fout ?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2010, 14:06
xxboyxx
xxboyxx is offline
Citaat:
Okay, bedankt , ze zei laatst tegen mij dat ik knap ben geworden omdat ik haar al heel lang niet meer heb gezien, misschien wil ze ook wel wat met mij of heb ik dat fout ?
ik ken haar niet vraag gewoon of leer haar eerst iets beter kennen
Met citaat reageren
Oud 12-05-2010, 20:51
something..
something.. is offline
tja weet je gozer. ik zou je graag helpen maar heb persoonlijk dat probleem ook.
het helpt als je al vrienden bent en dan gewoon lekker samen kan werken
dat gaat over naar sjansen en dan uitvragen
tenminste mijn tacktiek

ik intepreteer altijd gewoon als ze me leuk vind dan heb je de lotto gewonnen
en zoniet weet je dat
en tjah waar moet je je druk om maken ??
dat kinderen je uitlachen ??
als je verliefd word betekent dat ej hormonen opspelen en datje volwassen word.
en als ze je daarom uitlachen gewoon schijt aan hebben
en gok het erop

(ik spreek uit eigen ervaring )
Oud 13-05-2010, 10:52
Mijnnaam Tjaa.
Citaat:
tja weet je gozer. ik zou je graag helpen maar heb persoonlijk dat probleem ook.
het helpt als je al vrienden bent en dan gewoon lekker samen kan werken
dat gaat over naar sjansen en dan uitvragen
tenminste mijn tacktiek

ik intepreteer altijd gewoon als ze me leuk vind dan heb je de lotto gewonnen
en zoniet weet je dat
en tjah waar moet je je druk om maken ??
dat kinderen je uitlachen ??
als je verliefd word betekent dat ej hormonen opspelen en datje volwassen word.
en als ze je daarom uitlachen gewoon schijt aan hebben
en gok het erop

(ik spreek uit eigen ervaring )
weet je , je hebt gewoon gelijk ,
en goeie tactiek trouwens.
ik ga het proberen , je hoort nog wel !
Met citaat reageren
Oud 13-05-2010, 14:02
Bright Blue
Bright Blue is offline
Gewoon aan haar vragen of ze met je uit wil. Daar is niet zo veel moeilijks aan denk ik.
Geen omwegen maken, gewoon doen.

En als je het eng vind, kan je je altijd afvragen: Wat is het ergste wat me kan gebeuren als ze nee zegt?

Precies, dat valt harstikke mee.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2010, 20:38
Mijnnaam Tjaa.
Citaat:
Gewoon aan haar vragen of ze met je uit wil. Daar is niet zo veel moeilijks aan denk ik.

En als je het eng vind, kan je je altijd afvragen: Wat is het ergste wat me kan gebeuren als ze nee zegt?

Precies, dat valt harstikke mee.
maar waar zou ik heen moeten gaan bios ? park ? ijsje eten ? uiteten gaan ?
weten jullie nog meer uitgaans punten ofzo ?
alvast bedankt voor jullie tijd !!!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2010, 09:00
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
maar waar zou ik heen moeten gaan bios ? park ? ijsje eten ? uiteten gaan ?
weten jullie nog meer uitgaans punten ofzo ?
alvast bedankt voor jullie tijd !!!
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1590266

Daar zijn 180 reacties dus ook zo ongeveer 180 ideeën

En als je nog niet genoeg hebt:

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=517047
Met citaat reageren
Oud 14-05-2010, 09:30
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Citaat:

Precies, dat valt harstikke mee
Het 'gewoon doen' is dus de issue hier denk ik. Dat kan ook best lastig zijn, want mensen willen doorgaands niet afgaan en een blauwtje lopen. Vooral jongens niet, they all are suppose to be an alpha male.

Feit dat ze nee zegt is dus wel degelijk erg vervelend. Nouja, als je in een club staat, spreekt random iemand aan en die zegt na 10 minuten 'nee' is het niet zo erg nee, maar als je dat meisje al 3 jaar kent en je bent er echt verliefd op dan is het woord 'nee' ineens niet zo licht meer.

@TS; persoonlijk haak ik altijd in op het huidige gesprek. Een gesprek starten is meestal niet zo lastig, als iemand gaapt 'lange dag gehad gisteren? =]', als iemand door d'r tas loopt heen te rommelen 'kun je het vinden', staat aan fiets te trekken op het station 'lukt het?'. Gesprek is zo begonnen. Ook al is het maar kort, dan kan je die keer daarna altijd nog van 'heej, jij was dat meisje dat die ochtend nog zo moe was!' ecetera...

In het gesprek zelf kan je het onderwerp zelf wat sturen. Als het gaat over films, feestjes, mensen, iets na school doen. Vanaf zo'n punt is het vaak makkelijk om voor te stellen om samen wat te doen, of te zorgen dat ze weet dat je er geen bezwaar tegen hebt als jij mee gaat. 'nog even kijken wat ik na school ga doen' 'hehe, yeah ik weet het ook nog niet. Moet alleen nog even naar de stad X kopen, zin om even mee te gaan?'. Mooie van zo'n zin is dat als ze nee zegt het niet lijkt alsof je op een date wilde, je moest zoiezo iets halen en om haar uit d'r verveling te helpen mag ze mee.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2010, 09:33
Mijnnaam Tjaa.
Citaat:
Het 'gewoon doen' is dus de issue hier denk ik. Dat kan ook best lastig zijn, want mensen willen doorgaands niet afgaan en een blauwtje lopen. Vooral jongens niet, they all are suppose to be an alpha male.

Feit dat ze nee zegt is dus wel degelijk erg vervelend. Nouja, als je in een club staat, spreekt random iemand aan en die zegt na 10 minuten 'nee' is het niet zo erg nee, maar als je dat meisje al 3 jaar kent en je bent er echt verliefd op dan is het woord 'nee' ineens niet zo licht meer.

@TS; persoonlijk haak ik altijd in op het huidige gesprek. Een gesprek starten is meestal niet zo lastig, als iemand gaapt 'lange dag gehad gisteren? =]', als iemand door d'r tas loopt heen te rommelen 'kun je het vinden', staat aan fiets te trekken op het station 'lukt het?'. Gesprek is zo begonnen. Ook al is het maar kort, dan kan je die keer daarna altijd nog van 'heej, jij was dat meisje dat die ochtend nog zo moe was!' ecetera...

In het gesprek zelf kan je het onderwerp zelf wat sturen. Als het gaat over films, feestjes, mensen, iets na school doen. Vanaf zo'n punt is het vaak makkelijk om voor te stellen om samen wat te doen, of te zorgen dat ze weet dat je er geen bezwaar tegen hebt als jij mee gaat. 'nog even kijken wat ik na school ga doen' 'hehe, yeah ik weet het ook nog niet. Moet alleen nog even naar de stad X kopen, zin om even mee te gaan?'. Mooie van zo'n zin is dat als ze nee zegt het niet lijkt alsof je op een date wilde, je moest zoiezo iets halen en om haar uit d'r verveling te helpen mag ze mee.
Ik ga het proberen ! als ik haar zie uiterraad
Met citaat reageren
Oud 14-05-2010, 09:36
aim_and_fire
aim_and_fire is offline
dit is misschien niet zo snel mogelijk, omdat het pas laat donker word nu.
maar wat bij mij altijd helpt (:

ga je mee buiten op straat liggen naar de sterretjes kijken (:
lul een heel verhaal dat je sterren al vanaf je 3e levensjaar geweldig vind. ( is lief )
en mocht het koud zijn, ja dan deel je de lichaamswarmte(:

dit is me zo dus al 2x gelukt xD en ik blijf het dus echt wel gebruiken. mocht mn huidige relatie nog eens eindigen.

+ je leert het wel. serieus. geloof me. hoe vaker je het doet, hoe meer charmanter, hoe meer je durft, en hoe vaker het je lukt (:
Met citaat reageren
Oud 14-05-2010, 11:16
Mijnnaam Tjaa.
Citaat:
dit is misschien niet zo snel mogelijk, omdat het pas laat donker word nu.
maar wat bij mij altijd helpt (:

ga je mee buiten op straat liggen naar de sterretjes kijken (:
lul een heel verhaal dat je sterren al vanaf je 3e levensjaar geweldig vind. ( is lief )
en mocht het koud zijn, ja dan deel je de lichaamswarmte(:

dit is me zo dus al 2x gelukt xD en ik blijf het dus echt wel gebruiken. mocht mn huidige relatie nog eens eindigen.

+ je leert het wel. serieus. geloof me. hoe vaker je het doet, hoe meer charmanter, hoe meer je durft, en hoe vaker het je lukt (:
wow dat is een goeie, maar wat doe je daarvoor dan of ben je op een feestje of zo ?

maar bedankt !
Met citaat reageren
Oud 14-05-2010, 21:26
aim_and_fire
aim_and_fire is offline
Citaat:
wow dat is een goeie, maar wat doe je daarvoor dan of ben je op een feestje of zo ?

maar bedankt !
nee, je woont gewoon bij elkaar in de buurt ofzo.
of je moet zoals mij ouders hebben die geen stront om je geven en je gewoon op straat laten fietsen om 12 uur snachts.
+ jemoet dr smsen met ; kom je buiten sterretjes kijken.

is geen feest ofzo voor nodig, klinkt wel leuker
Met citaat reageren
Oud 15-05-2010, 20:45
speelgoedgitaar
speelgoedgitaar is offline
De zin: 'wil je een keer iets met me drinken' werkt altijd.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2010, 23:04
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Citaat:
nee

I found a flaw in your theory.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2010, 18:14
Mijnnaam Tjaa.
Citaat:
nee, je woont gewoon bij elkaar in de buurt ofzo.
of je moet zoals mij ouders hebben die geen stront om je geven en je gewoon op straat laten fietsen om 12 uur snachts.
+ jemoet dr smsen met ; kom je buiten sterretjes kijken.

is geen feest ofzo voor nodig, klinkt wel leuker
weet je dit is gewoon een goeie versiertruc ik ga proberen
maar dan zal ik eerst haar nummer moeten vragen
Met citaat reageren
Oud 16-05-2010, 18:14
Mijnnaam Tjaa.
Citaat:
nee

I found a flaw in your theory.
wat bedoel je ?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2010, 18:15
Mijnnaam Tjaa.
Citaat:
hebben mannen dat bij jou ook gedaan ?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2010, 18:43
gentlemen
gentlemen is offline
wee nie als je dat meisje kent ?
zo nee en wil je haar nummer :
ga voor der staan gooi een muntje op en roep ; kop geef ik jouw mijn nummer ; munt jij geeft jouwn nummer aan mij

werkt altijd
Met citaat reageren
Oud 17-05-2010, 19:40
Mijnnaam Tjaa.
Citaat:
wee nie als je dat meisje kent ?
zo nee en wil je haar nummer :
ga voor der staan gooi een muntje op en roep ; kop geef ik jouw mijn nummer ; munt jij geeft jouwn nummer aan mij

werkt altijd
Wow dat is ook een goeie !!
ik ga proberen !
bedankt voor de tip ,
ben jij een beetje ervaren hier in ?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2010, 19:58
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Prob met veel dingen is dat zodra een jonge overkomt van 'ik wil iets van je', ongeacht of dat nou zoenen is, sex of een relatie, krijgen dames het idee 'ga weg creep, val me niet lastig'. Kijk maar in de stad, jongens gaan om meisjes te versieren. Meisjes gaan om met elkaar te dansen, en ze gaan altijd in een hele zwerm, zodat ze elkaar beschermen tegen die vervelende zeurpieten die maar niet weg willen gaan. Al is het natuurlijk wat afhankelijk van of je iemand uberhaupt al kent wel of niet.

Heb doorgaands het idee dat het beter werkt om je telefoon af te geven en te zeggen 'vul even in'. Het idee van 'mag ik je nummer' klinkt veel directer en forcerender. Als je eerst jou telefoon geeft hebben zij alsnog de eeh.. touwtjes in handen? Nouja, zo lijkt het. Daarna andersom doen ofc. En je kan het voor allerlei redenen geven; sms straks even waar jullie zijn, kom ik misschien ook wel, laat maar weten hoe laat je dan moet werken. Ect.

Iets overhaasten is vaka ook geen goed idee. Afhankelijk zijn van een ander is nogal wanhopig en altijd maar kunnen geeft wel aan dat je zo'n saai mamma's kindje bent dat altijd thuis slechte SBS6 programmas zit te kijken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2010, 09:03
Volk
Volk is offline
'Zullen we een keer gezellig wat gaan drinken?' Werkt altijd! Tenzij je wanhopig overkomt. Maar dan ging je sowieso al niet scoren.

Als mensen me nummers geven gooi ik die weg voordat de persoon uit zicht is. Ik ken hem niet en dan moet ik ook nog geld uit gaan geven om hem te bereiken. pff... Hij doet maar wat meer moeite.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2010, 22:19
Mijnnaam Tjaa.
Citaat:
'Zullen we een keer gezellig wat gaan drinken?' Werkt altijd! Tenzij je wanhopig overkomt. Maar dan ging je sowieso al niet scoren.

Als mensen me nummers geven gooi ik die weg voordat de persoon uit zicht is. Ik ken hem niet en dan moet ik ook nog geld uit gaan geven om hem te bereiken. pff... Hij doet maar wat meer moeite.
Okey bedankt voor de tip !!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten