Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik snap meteen stille hints al wel, kzou alleen voor m'n eigen plezier om haar weer te kunnen zien misschien doorvragen. Mocht ze zich haatdragend gaan gedragen, dan hoef ik haar ook niet meer. Maar ik weet niet of je deze gast ook nog als vriend wild houden?
||
Citaat:
Jij had het over smoezen, en dan is mijn advies om simpelweg te stoppen met excuses te maken en om rechtuit de waarheid te zeggen.
|
melody:
gewoon; waarom loop je toch de hele tijd zo achter me aan, dringt het niet door dat ik je niet moet? dat veranderd echt niet hoor, ik moet je niet klaar uit, basta ... *wegloop* zoiets ofzo?
||
Citaat:
![]() Met de meest stomme smoezen... daar wil ik nog even op terugkomen. Natuurlijk (en ik dacht dat dat voor zich sprak) heb ik het ook wel gezegd zonder smoezen, de waarheid dus gewoon. Toen dat niet doordrong en de vraag steeds opnieuw herhaald werd, vroeg ik me af op welke manier ik het dan zou moeten brengen (dus: de meest stomme smoezen).
||
Citaat:
|
maar als een jongen "vervelend" doet door alsmaar door te blijven vragen... ja, ik zeg gewoon dat ik m niet moet, accepteert hij t niet, na ja... misschien een vriendschap ofzo als t voor de rest wel klikt. (niet bij wildvreemden dus he)
|
zorge dat je een vriendje hebt, en dat ie altijd lekker dicht bij je in de buurt is, en als die snul dat dan nog eens komt vragen, of je ziet dat ie je richitng uitkomt, heeel klef met je vriendje beginnne kussen enzo, mss helpt dat wel
![]()
|
|