![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar hoe oud was jij, ikonzeker, toen je dat zalfje kreeg? Ik ben namelijk nu 16 en hoop dus niet dat het te laat ofzo is, want wil me niet laten besnijden.. |
![]() |
|
In de meeste gevallen is het zo dat het toompje (dat is zegmaar het deel wat je voorhuid met je eikel verbind) te kort is. Dit kun je oprekken door je voorhuid steeds een klein stukje verder terug te trekken net zo lang totdat je hem helemaal over je eikel heen krijgt. Er zijn schijnbaar ook zalfjes voor maar daar had ik tot ik dit topic las nog nooit van gehoord.
Je kunt trouwens ook prima rukken zonder je voorhuid terug te trekken. Hij schuurt dan inderdaad over je eikel heen maar dat is verder geen probleem.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
in bad, langzaam er over heen trekken. zodat het helemaal erover heen is.
dan stap je uit bad, met nog steeds je voorhuid naar achter. dat laat je opdrogen. probeer met je ontblote eikel in slaap te vallen (: klinkt misschien vreemd, maarja. je ligt dan toch zo'n 6/8 uur te rollen ermee, dus het heeft veel effect. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Besneden? Youri2001debeuk | 10 | 12-02-2017 14:43 | |
Seksualiteit |
Voorhuid niet over penis heen kunnen krijgen (Was: Penis te groot?) user not found | 55 | 07-10-2011 03:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
paar probleemtjes met mijn penis BdAllezjwz | 9 | 09-07-2010 15:25 | |
Lichaam & Gezondheid |
Penis men123 | 0 | 01-06-2009 20:53 | |
Seksualiteit |
Wat is normaal in piemol-land? poesiefox | 84 | 21-03-2003 13:13 | |
Lichaam & Gezondheid |
velletje penis xwouter | 18 | 14-01-2003 23:52 |