Advertentie | |
|
![]() |
|
Oh ik ben trouwens absoluut niet iemand die klaagt over het weer. Als het zomer is en warm, ben ik superblij dat het zomer is en warm. Maar nu vind ik het heerlijk dat het sneeuwt en vriest. In de lente word ik heel gelukkig van al het nieuwe leven en de opkomende bloemetjes en de terugkomende zonnewarmte. En in de herfst kan ik enorm genieten van het stormachtige, wilde, melancholische natuurgeweld.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
- Spelfouten e.d. vallen mij in het algemeen echt op als ik een tekst lees, alsof het een ander kleurtje heeft.
- Ik heb een vrij apart ritme, ik slaap het liefst pas tussen 2 tot 4 's nachts en word het liefst pas na 11'en wakker. Toen ik om 9 uur op mijn werk moest zijn, sliep ik alsnog vaak pas rond 1 of 2 uur 's nachts, eerder was echt een drama. - Mensen hebben in het algemeen de neiging om helemaal gek op mij te zijn of me compleet niet te mogen, maar ertussen zit het zelden geloof ik. ![]() - Ik doe allerlei activiteiten die met mijn studie te maken hebben of die leuk op mijn CV staan, heb bijvoorbeeld ook compleet vrijwillig een dag meegelopen met een psycholoog zonder dat daar reden voor was, maar het studeren zelf doe ik aanzienlijk minder moeite voor. Beetje onhandig. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gomez 5,293,635 plays (327,040 listeners) Kaizers Orchestra 4,199,301 plays (79,378 listeners) Beirut 30,685,990 plays (489,865 listeners) Die van mij: Bob Dylan 65,526,042 plays (1,392,472 listeners) Ulver: 8,520,173 plays (172,102 listeners) Doors: 48,559,255 plays (1,532,334 listeners) ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En natuurlijk hebben ze 'simpele' popliedjes, maar je kan zeker niet al hun nummers onder die categorie plaatsen. Nummers als Creep en Karma Police zijn idd poppy en zijn het meest geliefd bij het grote publiek, maar het zijn allerminst hun beste nummers. Ik skip ze zelfs altijd.
|
Verwijderd
|
Ik vind radiohead gewoon tof. ze waren in die tijd erg vernieuwend en ik vind de hele band goed in elkaar zitten. ze hebben een zekere alertheid naar hoe ze een hit moeten scoren die anders is dan al die andere op de radio. daar heb ik dikke respect voor. en het feit dat ze zo populair zijn en dat ze daardoor opeens als "pop" worden beschouwd is niet hun schuld, dus om die reden kan je ze niet haten barabas
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Eerste stap Verwijderd | 25 | 30-03-2003 21:22 | |
Liefde & Relatie |
Hoe raak je nou als jongen, het beste in contact met een meisje Pioneer3006 | 39 | 22-11-2002 17:34 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben er ziek van! PFP | 47 | 11-04-2002 17:38 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |