Hallo,
Ik zit er over na te denken om mij misschien zelf, vrijwillig te laten opnemen op een psygiatriche instelling.
Ik heb veel problemen gehad, en vooral de laatste 5/6 jaar.
Thuis was ik altijd de zondebok, me moeder en ik konden het totaal niet met elkaar vinden, en we hadden 24/7 ruzie.
Toen ik naar de middelbare school ging, werden de ruzie's nog heftiger en erger.
ik werd heel erg gepest op de middelbare, en heb in die tijd ook zelfmoord proberen te plegen.
Nu zit ik nog steeds erg met mezelf in de knoop, want het afgelopen half jaar is er onwijs veel gebeurt, negatief. En de tijd van de middelbare school komt weer terug, ook al is het al 2,5 jaar geleden.
Op aandringen van mijn mentrix en vriendinnen ben ik naar een psycho gegaan, daar heb ik 3 sessies gehad, en toen zei ze dat ze weinig met me kon omdat ik me niet open stel..
Maar dat kan ik dus niet..
Ik kan niet over dingen praten, en hoewel ik het graag zou willen, i kkan het niet..
We zijn dus gestopt, met de sessies.
Maar ik ben gewent om alles weg te stoppen, en er niet over te praten, en niet te laten merken.
ik heb internet een afgezocht, en kwam op een gegeven moment terecht bij psygiatrisch instellingen. Ik denk erover om me misschien vrijwillig te laten op nemen,
zodat ik leer over dingen te praten, en het allemaal kan verwerken.
Want als ik er nu niets aan doe, en het wegstop, kom het er zeker nog een keer uit..
Wie weet een plek in Noord Holland, waar een psygiatrische instelling zit, en hoe dat in zijn werk gaan???