Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Wrijf desnoods een krantenbericht van Milly onder je ouders' neus, dat moet ze wel wakker schudden. Ongeacht of hij de zoon van je vader's baas is of niet, hij heeft het recht niet om tegen je wil aan je te zitten. Nu kunnen je ouders natuurlijk wachten tot hij dat wel doet, en dan moeten jullie aangifte gaan doen tegen het zoontje van de baas. Of ze zorgen gewoon dat het niet zo ver komt en laten je niet alleen met hem. Het lijkt mij dat de baas een stuk blijer wordt van de tweede optie
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
Als we dit topic nou gewoon af laten zakken dan kan TS altijd nog reageren als ze zich bedenkt ofzo.
![]() (Jammer toch dat je geen emailberichten krijgt als je een PM binnenkrijgt, anders zou ik dat proberen.)
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Baaaahhh dit haat ik, eerst een spannende situatie beschrijven, en dan de afloop niet vertellen. Een levenslange ban voor TS is de enige gepaste straf
![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ontmaagd door buurjongen en nu ongemakkelijk XXXmpXX | 21 | 04-03-2014 19:01 | |
Liefde & Relatie |
[fototopic] voor de stelletjes onder ons! #4 Verwijderd | 498 | 24-05-2007 11:15 | |
Psychologie |
Het Grote-lucht-je-hart-topic #24! marrel | 491 | 06-04-2005 10:42 | |
Liefde & Relatie |
Waarom zo onzeker als ik een relatie heb..? Kleintjeyakult | 10 | 07-05-2003 22:17 | |
Algemene schoolzaken |
SluierActie van Moslims Meisjes, mening? Soezen | 126 | 19-03-2003 08:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kut-Marokkanen Miss_Maroc | 254 | 23-11-2002 00:57 |