Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2010, 19:03
Verwijderd
Opletten! Notion! Warning! Augen Aufmachen und lesen!

Dit is het "embarrassing moments, leuke anekdotes, hoogtepunten, dieptepunten of weet-ik-veel-wat, van de dag, vermaak uw medeforummer" topic, nummer 981!
Advertentie
Oud 22-05-2010, 19:05
Rivka
Rivka is offline
Oh noes, gemist!
Oud 22-05-2010, 19:05
Verwijderd
Wat heb je gemist?
Oud 22-05-2010, 19:06
Rivka
Rivka is offline
't Topic .
Ik moet uitkijken, mijn broertje en vader gaan nu foebbal kijken .
Oud 22-05-2010, 19:08
Verwijderd
Noodles; De voetganger heeft voorrang; Rechtdoorgaand verkeer op dezelfde weg gaat voor.
Oud 22-05-2010, 19:09
Verwijderd
Citaat:
't Topic .
Ik moet uitkijken, mijn broertje en vader gaan nu foebbal kijken .
Een goed moment om de tv-snoeren door te knippen!
Oud 22-05-2010, 19:09
Rivka
Rivka is offline
Ja!

Maar dan kan ik volgende week ook geen films kijken .
Oud 22-05-2010, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Ja!

Maar dan kan ik volgende week ook geen films kijken .
Op de computer?
Oud 22-05-2010, 19:11
Verwijderd
Mensenkinderen, ik wist niet dat ik zóveel kleding had die ik niet meer droeg
Twee vuilniszakken vol met verkoopbare kleding, twee vol met klikomateriaal.
Waarom bewaar ik ook altijd alles zo lang?

En ik schrik dan serieus ook echt altijd van wat voor smaak ik - om maar wat te zeggen - drie jaar geleden nog had.
Oud 22-05-2010, 19:12
Rivka
Rivka is offline
Wat voor smaak had je dan?
Oud 22-05-2010, 19:12
Verwijderd
Was dat nou die titel die je zo graag wou doen?

Ik dacht al, wow, wat is het snel 3-0 voor Bayern, maar het was de compilatie van eerdere overwinningen.
Oud 22-05-2010, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Noodles; De voetganger heeft voorrang; Rechtdoorgaand verkeer op dezelfde weg gaat voor.
Ok, thx Dat zal dan eens gaan roepen tegen die mongolen die me van m'n sokken rijden.
Oud 22-05-2010, 19:13
Verwijderd
Chocolade, ;d;d;D;dD.
Oud 22-05-2010, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Ok, thx Dat zal dan eens gaan roepen tegen die mongolen die me van m'n sokken rijden.
Sterkte
Oud 22-05-2010, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Rechtdoorgang heeft voorrang
Oud 22-05-2010, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Wat voor smaak had je dan?
Aardbeien, Hhahahhaha.

Nee, gewoon allerlei suffe truitjes met een streepje en tig capuchonvestjes (ook in bolero-vorm) en iets te veel makkelijk zittende broeken. Oh, en witte rokken... En ook een mintgroene supersuffe. En van die H&Mblousjes met korte mouwen met bloemetjes erop ofzo.
Het was vooral allemaal een beetje suf en weinig verrassend, wat ik - nou goed - vijf jaar geleden droeg.
Oud 22-05-2010, 19:18
Rivka
Rivka is offline
In de kleuterklas droeg ik altijd spijkerjurkjes en T-shirts met kraagje en ik wilde nooit een broek aan .
Oud 22-05-2010, 19:19
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Aardbeien, Hhahahhaha.

Nee, gewoon allerlei suffe truitjes met een streepje en tig capuchonvestjes (ook in bolero-vorm) en iets te veel makkelijk zittende broeken. Oh, en witte rokken... En ook een mintgroene supersuffe. En van die H&Mblousjes met korte mouwen met bloemetjes erop ofzo.
Het was vooral allemaal een beetje suf en weinig verrassend, wat ik - nou goed - vijf jaar geleden droeg.
Mintgroen staat sowieso niemand, vind ik. Misschien als je een neger bent, maar zelfs dan...
Oud 22-05-2010, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Mintgroen staat sowieso niemand, vind ik. Misschien als je een neger bent, maar zelfs dan...
Oneens
Oud 22-05-2010, 19:26
Rivka
Rivka is offline
Hmm, ik vind 't stom. Draag dan een frisse, fellere kleur groen, als je toch al groen aan wilt trekken.
Blauw ftw!
Oud 22-05-2010, 19:29
Verwijderd
Ik draag nu rood met zwart en een soort bruine rok
Oud 22-05-2010, 19:29
Verwijderd
en jij, Rivka?
Oud 22-05-2010, 19:30
Verwijderd
Ik ben Spuider-Man 2 aan het proberen, maar het lijkt me echt niks aan.
Oud 22-05-2010, 19:33
Verwijderd
Hee, Bruce Campbell
Oud 22-05-2010, 19:34
Verwijderd
Mintgroen is een prima kleur.

Al heb ik er niks van, verder, maar dat ligt meer aan het doorlopende kledingaanbod (lelijk) dan aan de kleur (leuk).
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
Haha Spuiderman.
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
en jij, Rivka?
Ik draag een donkerblauwe spijkerbroek, één van mijn weinige skinny jeans die niet heel skinny is, en een linnen bloesje in een soort donderwolkkleur (tussen lavendel en donkergrijs in) met zilverdraad en genaaide bloemetjes van een soort draad die een paar tinten donkerder is dan de rest van het ding.

In december bij de H&M gekocht: Hij was toen van 20 naar 9 euro gegaan .
Oud 22-05-2010, 19:41
Verwijderd
Omg ik keek Duits volgens Rivka!
Oud 22-05-2010, 19:43
Verwijderd
Vanavond eet ik biologische aardappels die ik eerst ga poffen en dan ga opsmikkelen met roomkaas/zure room/kruidenboter en biologische rookworst. Met Hertog Jan en schijfjes komkommer erbij, en voorafgaand een flinke joint, zodat ik er nog meer van geniet. Als toetje heb ik een mokkamousse. En terwijl ik het allemaal ga opeten zal ik The Marvelous Misadventures of Flapjack kijken. Dat is mijn nieuwe lievelingstekenfilmserie.

Dit wordt een prima avond, jongelui.
Oud 22-05-2010, 19:44
Verwijderd
Smakelijk en veel plezier dan maar!
Oud 22-05-2010, 19:53
Verwijderd
Citaat:
FFFFFFFUUUUUUUuuuuuuuuuuuuu er is Terminator 2 op. Er BESTAAT geen andere film (behalve Army of Darkness) als die op TV komt verrekte koekwaus
Oud 22-05-2010, 19:55
Verwijderd
N00dles naamzoek; wat vond je van Secrets & Lies?
Oud 22-05-2010, 20:01
Verwijderd
Citaat:
FFFFFFFUUUUUUUuuuuuuuuuuuuu er is Terminator 2 op. Er BESTAAT geen andere film (behalve Army of Darkness) als die op TV komt verrekte koekwaus
Oud 22-05-2010, 20:02
Rivka
Rivka is offline
Shiiiit er bestaan mensen die Sara Jessica Parker knap vinden .
Oud 22-05-2010, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat is mijn instelling normaliter ook, maar ik heb T2 pas nog gezien.

@Absinthe: ik had een versie gedownload die te slechte beeldkwaliteit had, die echt onkijkbaar was. Dus ik heb vannacht even een dvd-torrent gezocht Ik ga m ws. vanavond kijken.
Verwijderd
Ah, dat is jammer. Dan wacht ik in spanning af..
Verwijderd
Citaat:
Shiiiit er bestaan mensen die Sara Jessica Parker knap vinden .
Ook heteroseksuele mannen?
Oud 22-05-2010, 20:07
Tink*
Tink* is offline
Volgens mij ben ik bruiner geworden vandaag. Ik heb iig een galajurk gekocht.
Oud 22-05-2010, 20:07
Rivka
Rivka is offline
@ Kazet: Ja .
Oud 22-05-2010, 20:08
Rivka
Rivka is offline
http://www.askmen.com/daily/blogs/en...arker-hot.html

:'''''''(
Oud 22-05-2010, 20:15
Verwijderd
Nevertheless, while she may not be a beauty in the classic sense of the word, the petite blonde does boast a certain je ne sais quoi that some might find charming, and potentially attractive.

Potentieel aantrekkelijk is wat anders dan knap.

Overigens vind ik het ook een lelijke stoephoer
Oud 22-05-2010, 20:16
Verwijderd
Citaat:
@ Kazet: Ja .
Nee, die zitten dus nog in de kast. Dat je het even weet.
Oud 22-05-2010, 20:19
Verwijderd
1-0 voor Inter
Oud 22-05-2010, 20:22
Verwijderd
yes
Oud 22-05-2010, 20:22
Rivka
Rivka is offline
Foebbal /0\.
Oud 22-05-2010, 20:25
Verwijderd
Och, als ze niet bekend was en ze zou een kroeg binnenlopen dan zou ze 90% van de vrijgezelle mannelijke bezoekers wel 'r bed in kunnen praten, hoor. Ondanks dat ze geen Scarlett of Alizee is, ja. Want zo grandioos lelijk is ze nou ook weer niet, en ik geloof er niks van dat de (forum)mannen perfectie allemaal boven gewilligheid hebben staan.
Oud 22-05-2010, 20:25
Verwijderd
Oh ja, als ik in een bejaardentehuis zou zitten zou ik 'r wel doen hoor.
Oud 22-05-2010, 20:31
Tink*
Tink* is offline
Ik snap ook nooit wat mooi aan haar is. Maarja, als ze idd gewoon in een kroeg zou staan, zou ze wss nog wel mooi gevonden worden, daar is de standaard wat lager.
Oud 22-05-2010, 20:36
Verwijderd
Als je vrijgezel was en op een avondje uit kwam zij:

Heel vriendelijk en gewillig met je flirten, waarbij ze duidelijk liet merken dat ze je wel voor een avondje zou willen, dan zou je dat beantwoorden met 'ja tief maar op, lelijke graftak', ja? En die afwijzing zou dan puur gebaseerd zijn op dat je haar lelijk vindt, niet op dat je niet aan one night stands doet of uitsluitend op roodharigen valt of whatever? Ik geloof er echt niks van.
Oud 22-05-2010, 20:37
Missy
Missy is offline
Citaat:
Volgens mij ben ik bruiner geworden vandaag. Ik heb iig een galajurk gekocht.
Foto! Wat voor?

Regels voor berichten