Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
In december bij de H&M gekocht: Hij was toen van 20 naar 9 euro gegaan ![]()
|
Verwijderd
|
Vanavond eet ik biologische aardappels die ik eerst ga poffen en dan ga opsmikkelen met roomkaas/zure room/kruidenboter en biologische rookworst. Met Hertog Jan en schijfjes komkommer erbij, en voorafgaand een flinke joint, zodat ik er nog meer van geniet. Als toetje heb ik een mokkamousse. En terwijl ik het allemaal ga opeten zal ik The Marvelous Misadventures of Flapjack kijken. Dat is mijn nieuwe lievelingstekenfilmserie.
Dit wordt een prima avond, jongelui. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@Absinthe: ik had een versie gedownload die te slechte beeldkwaliteit had, die echt onkijkbaar was. Dus ik heb vannacht even een dvd-torrent gezocht ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Potentieel aantrekkelijk is wat anders dan knap. Overigens vind ik het ook een lelijke stoephoer ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Och, als ze niet bekend was en ze zou een kroeg binnenlopen dan zou ze 90% van de vrijgezelle mannelijke bezoekers wel 'r bed in kunnen praten, hoor. Ondanks dat ze geen Scarlett of Alizee is, ja. Want zo grandioos lelijk is ze nou ook weer niet, en ik geloof er niks van dat de (forum)mannen perfectie allemaal boven gewilligheid hebben staan.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je vrijgezel was en op een avondje uit kwam zij:
![]() ![]() Heel vriendelijk en gewillig met je flirten, waarbij ze duidelijk liet merken dat ze je wel voor een avondje zou willen, dan zou je dat beantwoorden met 'ja tief maar op, lelijke graftak', ja? En die afwijzing zou dan puur gebaseerd zijn op dat je haar lelijk vindt, niet op dat je niet aan one night stands doet of uitsluitend op roodharigen valt of whatever? Ik geloof er echt niks van. ![]() |
![]() |
|
|