Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-04-2010, 13:27
GirlzRule1997
GirlzRule1997 is offline
Hoi!
Ik ben al een tijdje verliefd op een jongen uit mijn klas, en ik weet niet of hij op mij is enzo, maar daar gaat het niet om. Ik klets dus best veel met hem en ga veel met hem enzo. Maar de hele klas zit dus de hele tijd vervelend te doen. Behalve mijn vriendinnen en zijn vrienden eigenlijk.
Wat moet ik doen zodat ze ophouden? Misschien een rare vraag maar de meeste van jullie zijn ouder en hebben het misschien ook meegemaakt.

Alvast bedankt!
Advertentie
Oud 24-04-2010, 15:30
Verwijderd
Eigenlijk is gewoon negeren het beste. Ik weet niet of ze dan ophouden, maar het is zulk stompzinnig gedrag dat het je aandacht gewoon niet waard is.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2010, 16:02
GirlzRule1997
GirlzRule1997 is offline
Bedankt voor je reactie, maar ik heb het wel vaker genegeerd. En ze gingen gewoon door.
Oud 24-04-2010, 16:24
simpleasy
simpleasy is offline
beter zo, dan dat ze gaan rondbazuinen dat je verliefd bent op iedereen waarmee je praat...
dat is bij mij het geval, van zodra een jongen tegen een meisje praat is hij erop verliefd, en omdat alle meisjes van de school met dat spel meedoen, beginnen ze het na een tijd zelf te geloven... op zich geen probleem, tenzij je vriendin ook nogal goedgelovig is, dan denkt ze dat je spelletjes speelt (heb ik meegemaakt)
Met citaat reageren
Oud 24-04-2010, 16:27
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Hoezo doen ze 'vervelend'? Wat doen ze?
Oud 24-04-2010, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Hoezo doen ze 'vervelend'? Wat doen ze?
Ze zijn 12, wat denk je?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2010, 17:42
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Nou er zit nog een verschil tussen als ze alleen maar roepen 'hihih kusjeeee' en dat soort dingen of dat ze de hele tijd ze lopen te pesten ofzo.
Oud 24-04-2010, 20:14
Verwijderd
12-jarigen

Naja, vanuit het oogpunt van een 12-jarige snap ik het nog wel, want dan is het andere geslacht stom en dom. Maar het is natuurlijk enorm kinderlijk wat ze doen (en vooral ook waarom ze het doen).

Je kan er niet veel tegen doen. Proberen te negeren heeft geen zin, want ze merken toch wel dat je het niet leuk vindt en ze gaan dan gewoon door. Erop ingaan heeft ook geen zin, want dan maken ze daar weer misbruik van. Pas als het je écht niks doet en je echt een "whatever "-houding hebt en uitstraalt, zal het getreiter ophouden, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2010, 11:56
Liquid Dynamite
Liquid Dynamite is offline
Citaat:
Ze zijn 12, wat denk je?
je bent zelf 12!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2010, 13:46
xxboyxx
xxboyxx is offline
gewoon negeren ze zijn kinderachtig en hebben niks beters te doen als je niet geageerd word het van zelf wel saai voor ze en stoppen ze wel
Met citaat reageren
Oud 10-05-2010, 19:22
kv-user
kv-user is offline
Gewoon vol op de bek pakken, worden ze vanzelf jaloers Doe het tijdens Frans, voor het leuke "banket broodjes" effect
Met citaat reageren
Oud 10-05-2010, 19:36
Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Gewoon vol op de bek pakken, worden ze vanzelf jaloers Doe het tijdens Frans, voor het leuke "banket broodjes" effect
Wat heb jij een nuttige reacties vandaag joh!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2010, 18:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Daar ben ik het niet mee eens, ik heb al frans sinds groep 4 van de basisschool. Maar toch lijkt me iemand vol op de mond zoenen midden in de klas niet de beste oplossing tegen pesten.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2010, 22:59
kv-user
kv-user is offline
Ja, haha, sorry, was even in een vage bui. Als je het echt vervelend vind, kun je met je meester/juf het erover hebben, of met je mentor indien je die al hebt. Of informeer naar de vertrouwenspersoon bij je op school, die kan je misschien ook wel tips geven. Verder zou ik me niet zoveel aantrekken van ze, dan houden ze wel op. Je kan ook de volgende keer zeggen "En stel dat ik verkering heb? Problemen mee? Volgens mij zijn jullie zo hopeloos dat je alleen aandacht kan schenken aan mij ipv jezelf".
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten