Advertentie | |
|
![]() |
|
Heb in een leuk tweedehands winkeltje gewerkt en toen kocht ik er ook behoorlijk veel, kwam zoveel leuks langs
![]() Nu kom ik er eigenlijk nog zelden...ook niet in andere tweedehandswinkeltjes....vind het teveel moeite..moet altijd zo goed zoeken voor ik iets vind wat ik echt leuk vind ![]()
|
![]() |
Cheap Fashion is echt niet zo goedkoop, maar ik kijk daar altijd naar nieuwe een niet naar 2ehands kleren.
Ik ben weleens bij die outletstores in Roermond geweest, dat vind ik prachtig, lekker goedkoop daar allemaal. Hier in Zoetermeer hebben we ook wel een bkeuze winkeltje, daar ga ik ook weleens kijken (en kopen), maar tweedehands kleding daar kijk ik eigenlijk nooit naar.
|
Ben vanochtend in BataviaStad geweest, viel tegen. Dingen er hingen waren vaak echt dramatische kwaliteit. Zeker wat er bij Replay hing daar was echt 3/4 Bkwaliteit. Verder mjah niet veel bijzonders. Hoewel die sportzaken die ze hebben zijn wel mooi
![]()
|
Verwijderd
|
Ik kom af en toe eens in de episode end e cheap fashion in R'dam maar heb er nog nooit iets gekocht. Maar de meeste dingen daar vind ik te armoedig, helemaal versleten en vaal. Soms kan dat mooi zijn maar wat daar hangt is mijn ding niet. Op waterlooplein hangt natuurlijk ook veel 2e hands,maar ook daar heb ik nog nooit iets 2e hands gekocht.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ohja, Outlet nooit, geen idee waar die dingen zitten zelfs. :/ Pas wel een hele gave gezien in Antwerpen (geloof ik :/) met een geweldig ding van Anna Sui, maar vond ik nog steeds iets te prijzig. ![]() |
![]() |
|
Nou goedkoop... Daar schrik je nog wel 's van. In Enschede hebben ze een gaaf 2e hands winkeltje. Maar sinds 2e hands kleding stoer is, zijn al die kleding daar dubbel zo duur geworden, en het was daar al niet supergoedkoop....
|
Ben ook welles in Batavia stad geweest. Veel kwaliteit is idd kut, maar daarom betaal je ook minder. Ik heb er iedergeval wel een paar leuke dingetjes gescoord. (2 kikke shirtjes voor maar 7 euro en fel gekleurde puma broeken)
Ik kom ook wel eens bij Cheap Fashion, maar vaker bij Episode. Ik koop alleen nooit wat, want ze hebben mijn maat nooit (ik heb last van het dikke kont syndroom) en ik vind het altijd zo muf ruiken. En vaak heb ik ook gewoon het lef niet om iets te kopen. (Dan vind ik iets heel kik en apart maar dan denk ik dat ik het toch niet draag en dan vind ik het weer zonde van m'n geld.) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb nog nooit wat in een tweede-handszaak gekocht. Ook niet in een outlet-store, trouwens.
Ik hoef ook niet perse naar een tweede-handszaak, maar een outletstore lijkt me wel leuk voor een keer. Alleen volgens mij moet je net het geluk hebben dat ze iets naar je smaak en in je maat hebben, en ik ben niet het type dat het leuk vindt om een paar uur naar een truitje/broek/etc. te zoeken in m'n maat |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
ik heb niks tegen tweedehands, ik kom weleens in Charleston in Nijmegen en het broertje daarvan Deal in Arnhem maar ik moet zeggen dat ik er bijna nooit wat vind en anders is de prijs ook weer nie zo goedkoop... ik koop geen tweedehands alleen omdat het goedkoop is, maar ik vind het ook zeker nie vies ofzow..
|
![]() |
Ik heb vrijwel alleen tweedehands kleding. Gewoon omdat het goedkoop is eigenlijk
![]() Ik ben zaterdag even naar bataviastad geweest *outlet. Normaal gesproken hebben ze er niks wat ik leuk vind maar heb nu toch wel wat leuke dingetjes gevonden, en dat het uit de mode is zegt mij eigenlijk niet zo veel. Maar al doe je wel aan mode..ook met oudere kledingstukken kan je een dusdanige combinatie maken dat het weer fris en fruitig is ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik kom eigenlijk nooit in 2ehandswinkels, niet omdat ik iets heb tegen 2e hadnskleren maar meer omdat ik niet weet waar ik hier een leuke 2ehands klerenwinkel zou kunnen vinden.
Het schijnt tegnwoordig trouwens helemaal in te zijn om 2ehadns te kopen ![]() En outletstores kom ik nooit ( die heb je toech alleen bij lelystad in de buurt?) ik ben daar 1 keer geweest end at viel me 100% tegen |
![]() |
|
Verwijderd
|
Outletstores is voor het grootste gedeelte oplichterij. er was een keer een aflevering bij Oprah Winfrey (ik mis geen enkele aflevering
![]() |
![]() |
|
ik vind het zo belachelijk dat in nederland 2ehandswinkels bijna dezelfde prijzen hanteren als winkels waar je alleen maar 'nieuwe' kleding kunt kopen
![]() het voordeel van 2ehandswinkels is dat je er dingen kunt vinden die je nergens anders kun vinden. sinds ik ben verhuisd (uit nederland) ga ik minstens 2 keer per week door 2ehandswinkels om leuke dingen op te sporen. de prijs varieert meestal tussen de 33 cent en 5 euro, jassen enzo tussen de 3 en 10 euro ![]() *heeft al veel te veel gekocht de afgelopen tijd en vraagt zich af hoe ze het weer mee terug krijgt*
|
Verwijderd
|
een hele enkele keer koop ik wat bij de zipper, maar dat is meestal wanneer ik alleen ben. Wat je moet nog wat kledingrekken door spitten wil je wat leuks tegen komen en als je samen met iemand bent is dat een beetje ongezellie. Ik ben ook een keer in bataviastad geweest. Ik was niet echt onder de indruk. Gelukkig woon ik in almere en is almere, lelystad makkelijk te doen. Maar ik zal bataviastad niet zo snel aanraden...
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ik ga er best vaak kijken woon er practisch naast ![]() En verder de Zipper is soms wel leuk, of ehm hoe heeft die winkel nou.... met zo'n fishbone fish op de deur op de nieuwedijk geloof ik dat ie zit. Op een hoek. Daar hebben ze beneden vaak leuke kleren. Maar 2e hands vind je tegenwoordig ook niet echt veel boeiends meer. Tenzij je in het buitenland gaat, want Camden market blijft geweldig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verkopen ze daar 2e-hands?! ![]() Ben dus benieuwd welk winkeltje je bedoelt AnzjeboowN...
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik kom wel eens in 2ehands winkels, we hebben dr hier zelfs 1tje ff buiten t stadje.
ik koop daar eigenlijk nooit kleren omdat wat ze daar hebben hangen totaal niet mijn smaak is, ze hebben er wel leuke dingen waar ik mn kamen mee op kan knappen (leuke luise sotle oid.). Ook hebben ze er LP's en daar snuffel ik dan regelmatig in
||
Citaat:
![]() En op een doordeweekse dag is het daar gewoon lekker rustig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik koop veel 2e-hands rokjes. waar ik ze haal zijn ze meestal maar 5 euro of iets in die richting. shirtjes koop ik nooit 2e-hands, die haal ik bij de kinderafdeling van de wibra en de zeeman. *low-budget-shopping de gexste* ofzo.. |
![]() |
|
![]() |
Mijn levenswijze is punk en ik ben het met iedereen eens die het belachlijk vind om een truitje van 100 euro te kopen als je m in een outlet store voor 20 euro kunt krijgen...
en trouwens.... in 2e hands winkels slaag ik best goed; militaire kleding, schotse rokjes... enz dusss... iedereen weet mijn mening nu wel doei x-misfits-x ![]()
||
Citaat:
![]()
|
2e handswinkels: No way! Ik krijg nog altijd een beeld van een muf winkeltje met vettige leren jassen die stinken en een uitstekende biotoop bieden aan alles wat kruipt en jeuk veroorzaakt
![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |