Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2003, 16:34
rodina
rodina is offline
Koop je daar wel eens wat? Waarom wel, waarom niet? Waar ga je meestal heen? Is het nogwel hip om in verouderde kleding te lopen, of maakt het jouw allemaal geen fuck uit?
Oud 18-01-2003, 16:39
Verwijderd
Hier in de buurt zijn geen echte 2ehandswinkels, alleen 1 winkeltje waar ze wel eens wat van die dingetjes er tussen hebben liggen.. als ik die leuk vind, dan koop ik ze gewoon
En outletstores zijn toch van die winkels waar ze kleding veel goedkoper verkopen? Daar ben ik nog nooit geweest.. sinds een tijdje is er wel eentje in een stad in de buurt, maar ik hoorde dat ze daar echt totaal nix hebben, dus ik ben er nog nooit gaan kijken..
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 16:58
a new noise
a new noise is offline
Niets mis met 2de hands.
Oud 18-01-2003, 17:03
Roos
Roos is offline
Nee ik koop er eigenlijk nooit, ik weet ook niet waar ze zitten.
Oud 18-01-2003, 17:17
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
vanmiddag bij een outletstore geweest,
moest snel een kadotje hebben
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 18:16
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik vind het wel handig. Lekker goedkoop, aangezien mn budget niet zo groot is. Als mn moeder vind dat ik genoeg kleren heb, moet ik het zelf betalen.. Ik ga meestal naar een winkeltje in bergen op zoom, daar verkopen ze ook gewoon nieuwe kleding (wijde broeken + vestjes, gothic-kleren etc.). En ik wil weer 'ns een keer naar episode in r'dam.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 18:31
heavinly
heavinly is offline
Outletstore kwam ik wel eens, maar die ene is nu weg en ik weet niet echt waar ik heen moet

2e hands, ja, dezelfde winkel als wallflower het over heeft (neem ik aan.. kolder?) kom ik ook regelmatig, hebben ze wel coole dingen.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 19:40
hairsprayqueen
hairsprayqueen is offline
in 2de hands winkeltjes kun je soms echt hele leuke dingen vinden, alleen zijn ze tegenwoordig zo duur geworden. Bijv. cheap fashion in R'dam was vroeger nog echt cheap, nu valt dat wel mee. Episode was in het begin ook veel goedkoper. Maar je kan er erg leuke dingen vinden, dus ik koop er zeker wel regelmatig wat, bij cheap fashion en de episode dus
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 19:52
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
ik koop meestal wel tweedehands, maar eigenlijk moet je 't voor de goedkoopte niet doen: het is vaak even duur als in een 'nieuwe' winkel, wat ik wel redelijk absurd vind...
Je vindt er gewoon echt speciale dingen in tegenstelling tot de 13-in-een-dozijn-shops.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 20:21
StarGlitter
StarGlitter is offline
Citaat:
hairsprayqueen schreef:
in 2de hands winkeltjes kun je soms echt hele leuke dingen vinden, alleen zijn ze tegenwoordig zo duur geworden. Bijv. cheap fashion in R'dam was vroeger nog echt cheap, nu valt dat wel mee. Episode was in het begin ook veel goedkoper. Maar je kan er erg leuke dingen vinden, dus ik koop er zeker wel regelmatig wat, bij cheap fashion en de episode dus
Ik vind Cheap Fashion ook behoorlijk duur geworden, Episode ook wel een beetje maar niet zo extreem.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 21:03
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
heavinly schreef:

2e hands, ja, dezelfde winkel als wallflower het over heeft (neem ik aan.. kolder?) kom ik ook regelmatig, hebben ze wel coole dingen.
jah, kolder, jah (ik kan daar echt wel uren tussen die rekken kijken )
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 21:04
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Roos schreef:
Nee ik koop er eigenlijk nooit, ik weet ook niet waar ze zitten.
Oud 18-01-2003, 21:24
Fleur
Fleur is offline
Heb in een leuk tweedehands winkeltje gewerkt en toen kocht ik er ook behoorlijk veel, kwam zoveel leuks langs
Nu kom ik er eigenlijk nog zelden...ook niet in andere tweedehandswinkeltjes....vind het teveel moeite..moet altijd zo goed zoeken voor ik iets vind wat ik echt leuk vind (wat dat betreft was daar werken echt een luxe voor me)
Oud 18-01-2003, 21:45
the tourist
the tourist is offline
Ik zou er best een keer heen willen gaan, er kunnen best leuke dingen tussen zitten (en het is goedkoop ). Het komt er alleen nooit van en ik weet ook niet echt waar zulke winkels zitten.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 23:14
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef:
Ik zou er best een keer heen willen gaan, er kunnen best leuke dingen tussen zitten (en het is goedkoop ). Het komt er alleen nooit van en ik weet ook niet echt waar zulke winkels zitten.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 10:54
Breg
Breg is offline
Citaat:
hairsprayqueen schreef:
, bij cheap fashion en de episode dus
Ik ook. Cheap fashion ben ik wel eens geweest, maar nog nooit iets gekocht, bij Episode koop ik soms wat.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 14:28
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
Cheap Fashion is echt niet zo goedkoop, maar ik kijk daar altijd naar nieuwe een niet naar 2ehands kleren.
Ik ben weleens bij die outletstores in Roermond geweest, dat vind ik prachtig, lekker goedkoop daar allemaal. Hier in Zoetermeer hebben we ook wel een bkeuze winkeltje, daar ga ik ook weleens kijken (en kopen), maar tweedehands kleding daar kijk ik eigenlijk nooit naar.
Oud 19-01-2003, 15:11
rodina
rodina is offline
Ben vanochtend in BataviaStad geweest, viel tegen. Dingen er hingen waren vaak echt dramatische kwaliteit. Zeker wat er bij Replay hing daar was echt 3/4 Bkwaliteit. Verder mjah niet veel bijzonders. Hoewel die sportzaken die ze hebben zijn wel mooi
Oud 19-01-2003, 15:15
Verwijderd
Ik kom af en toe eens in de episode end e cheap fashion in R'dam maar heb er nog nooit iets gekocht. Maar de meeste dingen daar vind ik te armoedig, helemaal versleten en vaal. Soms kan dat mooi zijn maar wat daar hangt is mijn ding niet. Op waterlooplein hangt natuurlijk ook veel 2e hands,maar ook daar heb ik nog nooit iets 2e hands gekocht.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 17:08
Zwerfkat
Zwerfkat is offline
Citaat:
hairsprayqueen schreef:
Ik vind Cheap Fashion al helemaal te duur voor wat het is, ze hangen echt alles in de winkel heb ik het idee. De Episode selecteert beter, maar het leukste hangt daar altijd in de etalage, of de verkoopsters pikken het in. *grr* Ik vind Episode in ieder geval een stuk leuker dan Cheap Fashion.

Ohja, Outlet nooit, geen idee waar die dingen zitten zelfs. :/ Pas wel een hele gave gezien in Antwerpen (geloof ik :/) met een geweldig ding van Anna Sui, maar vond ik nog steeds iets te prijzig. *huil*
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 18:21
Synonym
Synonym is offline
Nou goedkoop... Daar schrik je nog wel 's van. In Enschede hebben ze een gaaf 2e hands winkeltje. Maar sinds 2e hands kleding stoer is, zijn al die kleding daar dubbel zo duur geworden, en het was daar al niet supergoedkoop....
Oud 19-01-2003, 18:31
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ben ook welles in Batavia stad geweest. Veel kwaliteit is idd kut, maar daarom betaal je ook minder. Ik heb er iedergeval wel een paar leuke dingetjes gescoord. (2 kikke shirtjes voor maar 7 euro en fel gekleurde puma broeken)
Ik kom ook wel eens bij Cheap Fashion, maar vaker bij Episode. Ik koop alleen nooit wat, want ze hebben mijn maat nooit (ik heb last van het dikke kont syndroom) en ik vind het altijd zo muf ruiken. En vaak heb ik ook gewoon het lef niet om iets te kopen. (Dan vind ik iets heel kik en apart maar dan denk ik dat ik het toch niet draag en dan vind ik het weer zonde van m'n geld.)
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 19:22
flaming-christ
flaming-christ is offline
ken 2 tweedehandswinkeltjes kom er ook nog wel eens, koope r eigenlijk nooit iets want ik heb meestal geen geld of ze hebben dan weer niet wa tleuk is of wat past hurmzzz en verder maakt t me nix uit of t nouw verouderd of nieuw is, als t maar leuk s en fijn zit
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 21:07
Thomas
Thomas is offline
Outlet van Diesel in Baarle Nassau is zwaar rielekst!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 06:21
Verwijderd
Ik heb nog nooit wat in een tweede-handszaak gekocht. Ook niet in een outlet-store, trouwens.
Ik hoef ook niet perse naar een tweede-handszaak, maar een outletstore lijkt me wel leuk voor een keer. Alleen volgens mij moet je net het geluk hebben dat ze iets naar je smaak en in je maat hebben, en ik ben niet het type dat het leuk vindt om een paar uur naar een truitje/broek/etc. te zoeken in m'n maat
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-01-2003, 11:00
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
AnzjeboowN schreef:
Nou goedkoop... Daar schrik je nog wel 's van. In Enschede hebben ze een gaaf 2e hands winkeltje. Maar sinds 2e hands kleding stoer is, zijn al die kleding daar dubbel zo duur geworden, en het was daar al niet supergoedkoop....
Als je Z&Z bedoelt.. die verkopen praktisch geen 2e hands meer, alleen nog maar dure 'aparte' merken.. dus vandaar de vernieuwde prijzen.
Oud 20-01-2003, 11:52
Roxy
Roxy is offline
ik heb niks tegen tweedehands, ik kom weleens in Charleston in Nijmegen en het broertje daarvan Deal in Arnhem maar ik moet zeggen dat ik er bijna nooit wat vind en anders is de prijs ook weer nie zo goedkoop... ik koop geen tweedehands alleen omdat het goedkoop is, maar ik vind het ook zeker nie vies ofzow..
Oud 20-01-2003, 14:07
Base
Base is offline
Ik heb vrijwel alleen tweedehands kleding. Gewoon omdat het goedkoop is eigenlijk

Ik ben zaterdag even naar bataviastad geweest *outlet.
Normaal gesproken hebben ze er niks wat ik leuk vind maar heb nu toch wel wat leuke dingetjes gevonden, en dat het uit de mode is zegt mij eigenlijk niet zo veel.
Maar al doe je wel aan mode..ook met oudere kledingstukken kan je een dusdanige combinatie maken dat het weer fris en fruitig is
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 16:28
qghp
qghp is offline
Ik kom eigenlijk nooit in 2ehandswinkels, niet omdat ik iets heb tegen 2e hadnskleren maar meer omdat ik niet weet waar ik hier een leuke 2ehands klerenwinkel zou kunnen vinden.
Het schijnt tegnwoordig trouwens helemaal in te zijn om 2ehadns te kopen

En outletstores kom ik nooit ( die heb je toech alleen bij lelystad in de buurt?) ik ben daar 1 keer geweest end at viel me 100% tegen
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 18:55
Billy_bob
Billy_bob is offline
Ja man is echt super cool!!!!! Altijd lachen in die zaakjes en er liggen vaak nog best leuke dingetjes tussen!!!!!! Dus het zal me echt een worst zijn of het 200 euro ofzow kost of 20 euro
Oud 20-01-2003, 23:23
Jules
Jules is offline
De enige 2ehands winkel hier in de buurt is de Goedzooi, en die verkopen alleen maar van die house-leggings enzo.. dus.. kansloos
Oud 20-01-2003, 23:53
Verwijderd
Outletstores is voor het grootste gedeelte oplichterij. er was een keer een aflevering bij Oprah Winfrey (ik mis geen enkele aflevering ) Die ging over dat veel bedrijven speciaal kleding op de markt brengen voor dat soort winkels (het lijkt dan op het originele product maar is gewoon van mindere kwaliteit) Maar in die outletstores verkopen ze dan ook 'echte' koopjes die de geruchtenstroom op gang brengen dat het daar zo goed winkelen is...
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 00:11
OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
In amerika heb ik een broek voor 4$ gekocht! Echt brute broek ook! Hier is 2de hands toch wel weer duurder
Oud 21-01-2003, 15:06
xcorienx
xcorienx is offline
ik vind het zo belachelijk dat in nederland 2ehandswinkels bijna dezelfde prijzen hanteren als winkels waar je alleen maar 'nieuwe' kleding kunt kopen
het voordeel van 2ehandswinkels is dat je er dingen kunt vinden die je nergens anders kun vinden.
sinds ik ben verhuisd (uit nederland) ga ik minstens 2 keer per week door 2ehandswinkels om leuke dingen op te sporen. de prijs varieert meestal tussen de 33 cent en 5 euro, jassen enzo tussen de 3 en 10 euro
*heeft al veel te veel gekocht de afgelopen tijd en vraagt zich af hoe ze het weer mee terug krijgt*
Oud 21-01-2003, 20:13
Verwijderd
ikke soms bij het kringloopbedrijf als ze wat hebben
maar meestal als ik al iets koop is het vrij nieuw
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 00:11
Verwijderd
een hele enkele keer koop ik wat bij de zipper, maar dat is meestal wanneer ik alleen ben. Wat je moet nog wat kledingrekken door spitten wil je wat leuks tegen komen en als je samen met iemand bent is dat een beetje ongezellie. Ik ben ook een keer in bataviastad geweest. Ik was niet echt onder de indruk. Gelukkig woon ik in almere en is almere, lelystad makkelijk te doen. Maar ik zal bataviastad niet zo snel aanraden...
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 11:53
Verwijderd
tweedehandswinkels zijn gaavjes..
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 12:55
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
bertbart schreef:
. Maar ik zal bataviastad niet zo snel aanraden...
Mwah, het ligt er echt net aan in welke tijd je komt. Want soms is het echt 3x niks en 2 weken later hebben ze ineens ontzettend veel nieuwe dingen.

Maar ik ga er best vaak kijken woon er practisch naast

En verder de Zipper is soms wel leuk, of ehm hoe heeft die winkel nou.... met zo'n fishbone fish op de deur op de nieuwedijk geloof ik dat ie zit. Op een hoek. Daar hebben ze beneden vaak leuke kleren.

Maar 2e hands vind je tegenwoordig ook niet echt veel boeiends meer. Tenzij je in het buitenland gaat, want Camden market blijft geweldig
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 14:02
Loki
Loki is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Als je Z&Z bedoelt.. die verkopen praktisch geen 2e hands meer, alleen nog maar dure 'aparte' merken.. dus vandaar de vernieuwde prijzen.

Verkopen ze daar 2e-hands?! Wel erg duur dan... Hartstikke leuke dingen daar, maar elke keer als ik een prijskaartje bekijk, heb ik zoiets van *slik*...
Ben dus benieuwd welk winkeltje je bedoelt AnzjeboowN...
Oud 24-01-2003, 14:15
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Loki schreef:
Verkopen ze daar 2e-hands?! Wel erg duur dan... Hartstikke leuke dingen daar, maar elke keer als ik een prijskaartje bekijk, heb ik zoiets van *slik*...
Dat zeg ik dus... NIET MEER 2e hands... Ik ken de eigenaar dus ik weet er alles vanaf
Oud 24-01-2003, 22:13
Verwijderd
Citaat:
the exploding boy schreef:
Mwah, het ligt er echt net aan in welke tijd je komt. Want soms is het echt 3x niks en 2 weken later hebben ze ineens ontzettend veel nieuwe dingen.
Tja, je kunt beter tijdens de uitverkoop naar de pc hooft of naar de velvet gaan! Bataviastad is echt een ramp! Onbenullig personeel, in de file om te kunnen parkeren, vervelende rotkinderen etc...
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 12:49
WolterB
WolterB is offline
ik kom wel eens in 2ehands winkels, we hebben dr hier zelfs 1tje ff buiten t stadje.

ik koop daar eigenlijk nooit kleren omdat wat ze daar hebben hangen totaal niet mijn smaak is, ze hebben er wel leuke dingen waar ik mn kamen mee op kan knappen (leuke luise sotle oid.). Ook hebben ze er LP's en daar snuffel ik dan regelmatig in
Oud 26-01-2003, 14:39
Quantes
Quantes is offline
Iemand adresjuhs of een adres van zon winkel in west-brabant of oost-zeeland (omgeving kruiningen/bergen op zoom/roosendaal)???
Oud 26-01-2003, 14:54
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
bertbart schreef:
Tja, je kunt beter tijdens de uitverkoop naar de pc hooft of naar de velvet gaan! Bataviastad is echt een ramp! Onbenullig personeel, in de file om te kunnen parkeren, vervelende rotkinderen etc...
ja maar ik kan erheen lopen

En op een doordeweekse dag is het daar gewoon lekker rustig
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 18:04
Avelon
Avelon is offline
tweedehandswinkels zijn veel te duur.
baaah
dan kom je in episode dan zijn daar t shirtjes voor 18 euro
Oud 26-01-2003, 18:09
starbelliedboy
starbelliedboy is offline
Citaat:
Avelon schreef:
tweedehandswinkels zijn veel te duur.
baaah
dan kom je in episode dan zijn daar t shirtjes voor 18 euro
wow.. dat is idd best duur voor 2ehands kleren.
ik koop veel 2e-hands rokjes. waar ik ze haal zijn ze meestal maar 5 euro of iets in die richting.
shirtjes koop ik nooit 2e-hands, die haal ik bij de kinderafdeling van de wibra en de zeeman.
*low-budget-shopping de gexste* ofzo..
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 15:50
jashja
jashja is offline
Mijn levenswijze is punk en ik ben het met iedereen eens die het belachlijk vind om een truitje van 100 euro te kopen als je m in een outlet store voor 20 euro kunt krijgen...
en trouwens....
in 2e hands winkels slaag ik best goed;
militaire kleding, schotse rokjes... enz

dusss... iedereen weet mijn mening nu wel
doei
x-misfits-x
Oud 28-01-2003, 18:54
shanli
shanli is offline
Bla,bij ons zijn er ook (leuke) tweedehandswinkels,maar als je naar de prijs kijkt
In de H&M zijn ze nog goedkoper
Heb wel eens iets op de rommelmarkt gekocht,was te goedkoop om te laten liggen
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 00:02
spunky
spunky is offline
Citaat:
Loki schreef:
Ik denk dat AnzjeboowN het winkeltje bedoeld dat in de straat ertegenover zit. Je loopt richting de Picasso en dan de straat tegenover de straat van Z&Z in, en dan zit er links naast Atlanta een superkoel maar ook belachelijk duur 2ehands winkeltje.
Oud 29-01-2003, 00:51
Pan Am
Pan Am is offline
2e handswinkels: No way! Ik krijg nog altijd een beeld van een muf winkeltje met vettige leren jassen die stinken en een uitstekende biotoop bieden aan alles wat kruipt en jeuk veroorzaakt Is natuurlijk niet zo, weet ik ook wel, Maar goed, bij outlet stores koop ik wel, maar alleen in Amerika. Die schamele 20% procent korting op Nike-troep van BataviaStad zeker....Nee, doe mij dan maar 70% korting op D&G, Gucci, Moschino enz.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten