![]() |
|
Oooh, ik heb zonnegel gevonden van Healthypharm
![]() Voor maar 4 euro per 125mL ![]() Ik heb het net besteld en zal wel updaten hoe het me bevalt als ik het binnen heb ![]()
|
Waarom mag hij niet vet zijn?
Ik gebruik altijd dit: http://www.nutrivital.nl/producten/p20sunfilter.html Het is olie als je het er op smeert, maar als het eenmaal is ingetrokken voelt het niet meer vet en heb je er de hele dag profijt van. ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Enig nadeel is dat je het 90 min. van te voren in moet smeren. Maar als je dat gewoon bij het opstaan doet en je er de hele dag profijt van hebt, hoeft dat niet erg te zijn. Ik had dat vandaag moeten gebruiken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Edit: Zie net op internet dat het toch nog redelijk duur kan zijn. Een tijd geleden hadden ze het vogens mij zelfs bij de wibra en daar kan het niet echt duur zijn ![]() Laatst gewijzigd op 12-06-2006 om 19:35. |
![]() |
||
Citaat:
Maar het hoeft niet opnieuw na een zwembeurt.
||
Citaat:
![]() En tja, ik heb het vorig jaar in Kroatië gebruikt en ik ben helemaal niet verbrand. ![]() ![]() Het is wel even plannen, maar over het algemeen ging ik 's ochtends douchen en ik smeerde me daarna meteen in en ik had er de hele dag geen omkijken naar. ![]() Het is niet goedkoop, maar ik heb het er zeker voor over.
||
Citaat:
![]() Dat spul is fijn!! Je smeert het op je armen en binnen tien seconden is het ingetrokken. Je smeert het op je gezicht en dan duurt het iets langer, maar ook dan is je huid niet vet ![]() Mijn zus en mijn moeder hebben het ook meteen besteld ![]()
||
Citaat:
Op de verpakking staat: Healthypharm zonne-allergie gel normaal Ik heb nodig een nieuwe factor 10 en 20 ![]()
|
|