![]() |
|
Zojuist heb ik een bericht geplaatst op het forum bij de Verkiezingen van 2010.
Gezien er hier veel meer lezers zijn, wil ik jullie alleen even wijzen op het feit dat PVV Tweede Kamerlid Hero Brinkman komt chatten op Scholieren.com op donderdag 3 juni. Voor meer info verwijs ik jullie door naar het andere topic! |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() In ieder geval, interessant. Ik ben benieuwd hoe het uitpakt. PVV zou in ieder geval voor boeiende discussies kunnen zorgen, als dat toegelaten wordt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic; als je in dit topic niet over Hero Brinkman mag praten en het bedoeld is als een mededeling, doe er dan een slotje op. Maar persoonlijk snap ik niet wat er offtopic is aan het bespreken van het onderwerp van de chatsessie. |
![]() |
|
Gut, gut, wat zijn jullie weer lekker positief.
![]() Zoals misschien (of misschien ook niet) bekend is is er ongeveer elke maand een chatuurtje met een speciale gast. Eerder waren dit bijvoorbeeld schrijvers zoals Kluun en Carry Slee, en seksuologen van Sense. Ook zijn er speciale examenchats geweest met docenten van allerlei verschillende examenvakken. En nu dus een keer iemand uit de politiek, en blijkbaar van de PVV. Dat is dus niet meteen bedoeld om iedereen te hersenspoelen, maar juist een kans om vragen te stellen erover en misschien zelfs een discussie'tje te voeren. (geen idee of dat laatste mogelijk is trouwens, zal ook wel afhankelijk zijn van het aantal mensen dat komen.) Hoe dan ook, ik vind juist de keuze voor de PVV wel een goede zet.
|
|