Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2010, 12:02
Micky
Micky is offline
Zojuist heb ik een bericht geplaatst op het forum bij de Verkiezingen van 2010.

Gezien er hier veel meer lezers zijn, wil ik jullie alleen even wijzen op het feit dat PVV Tweede Kamerlid Hero Brinkman komt chatten op Scholieren.com op donderdag 3 juni.

Voor meer info verwijs ik jullie door naar het andere topic!
Advertentie
Oud 28-05-2010, 12:18
Verwijderd
Voor meer info verwijs ik je naar een slotje.
Oud 28-05-2010, 12:56
Micky
Micky is offline
Het is geen spam als je dat bedoelt. Ik werk bij Scholieren.com en gezien de forummers over het algemeen niet vaak op de website zelf kijken, kondig ik het hier ook aan. Met goedkeuring van Jon, eigenaar van S.com. Maar hier kan best een slotje op verder, ik verwijs niet voor niets door naar het andere topic.
Oud 28-05-2010, 13:01
Verwijderd
Oh, sorry, ik wist niet dat je er werkte en belangrijk was. Excuses, hervat je reclame/spam/crosspost/verkeerd-forum-post.
Oud 28-05-2010, 20:30
Verwijderd
Hij mag stikken in z´n chatsessie.
Oud 28-05-2010, 20:40
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hij mag stikken in z´n chatsessie.
Qft
Oud 28-05-2010, 20:42
Verwijderd
Na de verkiezingen is het ook geen PVV'er meer.
Oud 28-05-2010, 20:53
Verwijderd
Volgens mij komen hier niet zo veel kampers.
Oud 28-05-2010, 21:11
Verwijderd
Hij staat toch op #11 bij Wilders? En PVV staat momenteel op 18 zetels in de peilingen..
Oud 28-05-2010, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Hij staat toch op #11 bij Wilders? En PVV staat momenteel op 18 zetels in de peilingen..
Hij heeft met z'n oproep voor democratisering van de PVV Wilders nogal beledigd. Toen kwam ook de jeugdbeweging van de PVV er nog bij. Daar was Wilders ook tegen. Het schijnt dat de verhouding tussen Wilders en Brinkman nogal verziekt is.

@Missy: Dit is natuurlijk voorbereiding op de chat. Maar dat snap je zelf ook wel.
Oud 28-05-2010, 21:33
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nee, want het is van scholieren.com zelf. Dit is ook niet echt het topic om er over te praten. Anders kan dat altijd nog op M&M.
Voer dat mooie nieuwe beleid dan uit en verwijder de offtopic zooi.

In ieder geval, interessant. Ik ben benieuwd hoe het uitpakt. PVV zou in ieder geval voor boeiende discussies kunnen zorgen, als dat toegelaten wordt.
Oud 28-05-2010, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Hij heeft met z'n oproep voor democratisering van de PVV Wilders nogal beledigd. Toen kwam ook de jeugdbeweging van de PVV er nog bij. Daar was Wilders ook tegen. Het schijnt dat de verhouding tussen Wilders en Brinkman nogal verziekt is.
Ja, dat weet ik, maar als hij gekozen wordt voor de Tweede Kamer dan is hij toch niet werkeloos na de verkiezingen? Want dan heeft 'ie de komende jaren gewoon werk als kamerlid, lijkt me.

Ontopic; als je in dit topic niet over Hero Brinkman mag praten en het bedoeld is als een mededeling, doe er dan een slotje op. Maar persoonlijk snap ik niet wat er offtopic is aan het bespreken van het onderwerp van de chatsessie.
Oud 29-05-2010, 01:16
Verwijderd
Komt hij serieus HIER chatten? wtf
Oud 29-05-2010, 01:19
Sherlock
Sherlock is offline
PVV komop zeg stuur 18 jarige nog meer aan om pvv te stemmen
Oud 29-05-2010, 01:25
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Gut, gut, wat zijn jullie weer lekker positief.

Zoals misschien (of misschien ook niet) bekend is is er ongeveer elke maand een chatuurtje met een speciale gast. Eerder waren dit bijvoorbeeld schrijvers zoals Kluun en Carry Slee, en seksuologen van Sense. Ook zijn er speciale examenchats geweest met docenten van allerlei verschillende examenvakken. En nu dus een keer iemand uit de politiek, en blijkbaar van de PVV. Dat is dus niet meteen bedoeld om iedereen te hersenspoelen, maar juist een kans om vragen te stellen erover en misschien zelfs een discussie'tje te voeren. (geen idee of dat laatste mogelijk is trouwens, zal ook wel afhankelijk zijn van het aantal mensen dat komen.)

Hoe dan ook, ik vind juist de keuze voor de PVV wel een goede zet.
Oud 29-05-2010, 01:51
Verwijderd
Dat is op mijn verjaardag dus je kan me verwachten
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten