Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik vind een zonnebril er wel vet uitzien en zou er dus eigenlijk wel eens een paar willen dragen(vooral van die 'stonerglasses'), alleen heb ik een hekel aan hoe alles eruitziet door een zonnebril, en als ik er te lang(langer dan een kwartier ofzo) 1 op heb word ik heel duf, en krijg ik uiteindelijk koppijn
dus voor mij zou het [erfect zijn als ze zonnebrillen zouden uitvinden die eruitzien als zonnebrillen maar waar je gewoon doorheenkunt kijken, zou ook perfect zijn omdat je dan niet meer ziet dat ik m'n ogen zo toegeknepen heb(in de zomer lijkt het vaak alsof ik m'n ogen dicht heb, en bij 1 oog is dat dan ook echt het geval aangezien ik schel ben, maar het andere heb ik dan op een heel klein kiertje en merk ik zelf amper dat ik m'n ogen zo ver dicht heb |
![]() |
|
Een goede bril zit niet kut, want deze wordt appart gevormd naar je hoofd... Tenminste, mijn RayBan wel.
![]() Edit: het is de RayBan 3390 met groene glazen. En heb hem altijd op als de zon schijnt, vooral bij het autorijden en motorrijden, maar ook op de fiets, brommer, scooter, boot... En hij zit heerlijk, ook als je boven de 100 rijd op een motor, met veel windvang ertegenaan, blijft hij goed zitten en weinig wind achter de glazen, zoals het bij een goede bril hoort.
|
|