|
|
Bekijk resultaten poll: Ik heb gestemd op... | |||
Niet |
![]() ![]() ![]() ![]() |
3 | 3.06% |
Blanco |
1 | 1.02% |
Ongeldig |
0 | 0% |
SP |
12 | 12.24% |
PvdA |
15 | 15.31% |
GL |
14 | 14.29% |
D66 |
22 | 22.45% |
VVD |
12 | 12.24% |
PVV |
9 | 9.18% |
CU |
3 | 3.06% |
CDA |
0 | 0% |
SGP |
0 | 0% |
PvdD |
4 | 4.08% |
TON |
1 | 1.02% |
Anders, nl. |
2 | 2.04% |
Aantal stemmers: 98. Je mag niet stemmen in deze poll |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Als de drang naar macht zwaarder weegt dan de eigen standpunten, dan weet ik niet of je zo blij moet zijn. Natuurlijk moet er water bij de wijn gedaan worden, maar binnen 12 uur na de verkiezingen al en breekpunt loslaten is wat anders. Noem het dan geen breekpunt.
En al die pvv'ers maar roepen dat de pvda zo liep te draaien. Helaas maakt de liefde voor De Grote Leider sommigen blind. |
![]() |
|
Het zal Wilders toch eindelijk een keer leren niet altijd maar met populistisch gezwam te strooien mag ik hopen, of anders zijn achterban leren er niet meer in te trappen. Precies 'de stoerheid' (zoals Rutte dat zegt) die hij uiteindelijk niet waar kan maken.
Ik kan me inderdaad voorstellen dat er een fix aantal mensen zullen zijn die hun stem nu zouden willen intrekken. Maar goed, wie zijn gat brandt, moet toch echt op de blaren zitten. 'Breekpunt'... Het enige dat gebroken wordt is de broze geloofwaardigheid van Wilders en zijn partij. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk vooral dat die PVV stemmen omdat ze niet bezuinigen op de zorg. Snap ook wel dat dit erg snel is en niet zoals beloofd, maar als je wil regeren moet je soms punten loslaten. Als Wilders dit niet had gedaan was de kans dat hij kon regeren vrijwel nihil geweest, nu zijn er weer kansen voor de PVV.
|
![]() |
|
![]() |
Dat hij het nu zo gemakkelijk loslaat (de besprekingen zijn nog niet begonnen!), betekent gewoon dat het nooit een echt breekpunt is geweest. Hij heeft het zo verkocht aan de kiezer, terwijl hij er nu nog geen half gesprekje aan op wil offeren om het proberen vast te houden. Hoe je het ook wend of keert: hij heeft de kiezers een valse belofte gedaan.
En de pvv-stemmers (een groot deel daarvan dat niet bekend is met de traditionele politiek) zullen nu moeten leren accepteren dat stoer doen en schreeuwen alleen in de oppositie kan. Kortom: of Wilders gaat regeren en daarmee zijn kiezers teleurstellen, of hij blijft oppositie voeren... en daarmee zijn kiezers teleurstellen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar qua uiteindelijke uitkomst niet, ik denk toch dat de meeste mensen weten dat alleen de PVV en SP niet de AOW leeftijd tegenhouden. Dan zouden die samen de meerderheid moeten behalen. Of PVV regeert niet mee en de leeftijd gaat omhoog, of PVV moet op dat punt water bij de wijn doen en de leeftijd gaat omhoog. Dat weten de meeste mensen heus wel lijkt mij ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Er is sowieso teveel over breekpunten en economie gepraat wat mij betreft. Politiek in Nederland kent vrijwel nooit breekpunten (alleen naar mijn idee mogelijk als één partij de meerderheid haalt ![]()
||
![]() |
Citaat:
Natuurlijk moet alles bespreekbaar zijn, maar als je je grootste goed op de eerste dag (voordat ook maar iemand er om vraagt) in de uitverkoop doet, is dat een laffe actie. |
![]() |
|
Twijfelde tot het eind tussen SP en PvdA, heb uiteindelijk (deels tactisch) PvdA gestemd, op Job Cohen. En daar ben ik nu, gezien de uitslag wel blij mee
![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #3 RareVogel | 239 | 26-12-2011 00:08 | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #2 Fawkes | 462 | 16-12-2011 11:27 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #84 Little Phoebe | 500 | 31-03-2011 15:00 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 69 #3 Verwijderd | 500 | 07-06-2010 20:21 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #33 Verwijderd | 500 | 25-05-2007 20:24 | |
Lifestyle |
Populairste Lifestyler verkiezing, 1e ronde, poule G en -H.. Teun | 66 | 06-11-2005 23:02 |