Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2002, 16:28
framboos
framboos is offline
bij ons is het sinds een paar weken blijkbaar een hele 'hype' geworden om met elkaar te zoenen, en dan in de zin van..jongens met jongens en meisjes met meisjes...het is echt zeer merkwaardig..mensen waarvan je weet dat ze al jaren een vriend hebben zoenen nu openlijk met een meisje, jongens die al jaren vrienden zijn zoenen elkaar, neven zoenen elkaar en het ergste( vind ik dan) broers zoenen elkaar..ik snap er nix van..kweet ook niet waarom waarschijnlijk zijn ze uitgekeken op het andere geslacht ofzow..ik weet het niet maar zijn er meer mensen die dit merken of het zelf doen...niet dat ik iets tegen lesbisch, homosexueel of bi ben, maar ik vind het wel vreemd dat het spontaan opkomt en ze allemaal met elkaar zoenen..
Oud 05-08-2002, 16:41
Rosie
Rosie is offline
Ja, is inderdaad een beetje vreemd. Mijn vriend zou het niet moeten flikken omeens voor de grap met een andere jongen te zoenen... Ik denk dat het gewoon uitproberen en aandacht vragen is..

Rosie
Oud 05-08-2002, 16:42
Sanuelya
Sanuelya is offline
Nou ik moet je teleur stellen ik heb het zeker nog niet mee gemaakt... en ik hoef het ook niet mee te maken (niets tegen homo's)...!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 17:06
muckymouse
muckymouse is offline
so what ?

wat is daar mis mee dan
Oud 05-08-2002, 17:32
sweatbear
sweatbear is offline
Lekkere trend om eerlijk te zijn...

Ik zie mij toch echt niet met iemand zoenen (een meisje) die ik al jaren ken omdat het een trent is

sweatbear
Oud 05-08-2002, 17:54
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
muckymouse schreef:
so what ?

wat is daar mis mee dan
er is helemaal niks mis mee, dat zegt ze toch niet.
Het is inderdaad erg opvallend ja. Misschien dat mensen er nu meer voor uitkomen, of inderdaad wat willen proberen Ik heb echt geen idee....
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 18:07
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
pfff kuddegedrag. Na de breezah trend krijgen we dit dus

Nou ze doen maar hoor, Wat bedoel je trouwens met zoenen. Tongzoen of kusje op de wang?
Oud 05-08-2002, 18:49
shanli
shanli is offline
Citaat:
muckymouse schreef:
so what ?

wat is daar mis mee dan
behalve als ze een vriend/vriendin hebben vind ik dat ook niet zo erg.
Oud 05-08-2002, 18:50
shanli
shanli is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
pfff kuddegedrag. Na de breezah trend krijgen we dit dus

Nou ze doen maar hoor, Wat bedoel je trouwens met zoenen. Tongzoen of kusje op de wang?
tongzoen denk ik toch wel,kusje op de wang is toch niet zo erg
Oud 05-08-2002, 18:52
muckymouse
muckymouse is offline
bisexualiteit wordt steeds minder een taboe, daarom komen er steeds meer mensen makkelijker voor uit

denk ik....
Oud 05-08-2002, 18:58
shanli
shanli is offline
Citaat:
muckymouse schreef:
bisexualiteit wordt steeds minder een taboe, daarom komen er steeds meer mensen makkelijker voor uit

denk ik....
Yep,maar ik zie niet in waarom je zou zoenen (in het openbaar) met je neef(of wie(van het zelfde geslacht) dan ook) als je een vriend/vriendin hebt
Oud 05-08-2002, 18:58
Verwijderd
Citaat:
muckymouse schreef:
so what ?

wat is daar mis mee dan
niet iedereen houdt van heel lichamelijk gedrag. *ben er een van* en als dan iedereen in je omgeving elkaar af gaat lebberen gaat dat irriteren.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 19:05
Bor
Bor is offline
aan mij niet besteed..
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 19:37
Unexplained
Unexplained is offline
Ben ik de enige die dit nogal sneu vind?
Oud 05-08-2002, 20:03
Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Hier is er ook zo'n periode geweest... Iedereen kuste mekaar, voor de leut.
Doel? niets.
Heeft ook niet zo lang geduurd, iedereen is 't al vergeten (behalve BlackMystery, gnagna)
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 22:38
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Ben ik de enige die dit nogal sneu vind?
nee, kijk de sneu-heid maar eens van mijn post druipen.
Oud 06-08-2002, 10:21
skatefamke
skatefamke is offline
Citaat:
sweatbear schreef:
Ik zie mij toch echt niet met iemand zoenen (een meisje) die ik al jaren ken omdat het een trent is
volgens mij is het ook beter om dat te doen met een meisje dat je toch niet kent. zoiets zou ik dus hebben...

ooit wil ik wel eens met een meisje zoenen, zodat ik niet dood ga zonder te weten hoe dat is, maar zoals het hier beschreven staat, hoeft het voor mij niet... niet zo van "kijk mij eens, ik volg de trend".
Oud 06-08-2002, 11:29
Verwijderd
Gaaaaaaaaaaaaadver
Dat van broers met elkaar zoenen is echt WALGELIJK
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 14:20
a new noise
a new noise is offline
net alsof broers met elkaar zoenen
nogal opgeblazen verhaal dit
Oud 06-08-2002, 16:33
Schmokey
Schmokey is offline
Tis gewoon stoerdoenerij, laten zien dat ze dat doen voor de aandacht. En de mensen laten denken dat ze uit zijn gekeken op het andere geslacht.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 16:50
twijfelaarDH18
twijfelaarDH18 is offline
Dat gebeurt wellis jah, bij dronkenschap
Oud 06-08-2002, 17:57
AngelInDisguise
AngelInDisguise is offline
haha het gebeurt hier ook maar het zijn hier geen meisjes met elkaar maar juist de jongens die dronken zijn echt niet normaal et gebeurt 1 x en nooit meer maar ik hoor steeds vaker dat er weer eens 2 gezoend hebben echt vaaaaaaaaag
Oud 06-08-2002, 17:59
Iotje
Iotje is offline
'Boeie
Oud 06-08-2002, 18:05
McCaine
McCaine is offline
Ach, men gaat heel ver in wanhopige pogingen om toch maar vooral 'individueel', 'anders' en 'alternatief' te zijn... maar de truc is, als maar genoeg mensen dat doen is het weer niet anders en kapt iedereen er weer mee. Mij kan het niet schelen, ik weet wat en wie ik ben en wat de rest vergelijkbaar doet is best.
Oud 06-08-2002, 18:34
muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
a new noise schreef:
psies bullshit
Oud 06-08-2002, 19:16
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
a new noise schreef:
Is het een natuurwet dat dat niet kan? Tegen de Wet van de Thermiek, of de Wet van Buys Ballot? Lijkt me niet.
Oud 06-08-2002, 19:34
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
a new noise schreef:

Er zijn broers die met elkaar zoenen. I know two!
Oud 06-08-2002, 19:38
RenT
RenT is offline
Citaat:
McCaine schreef:
Is het een natuurwet dat dat niet kan? Tegen de Wet van de Thermiek, of de Wet van Buys Ballot? Lijkt me niet.
Er bestaat iets als 'sociaal leven'.
Dat is niet in wetten te vangen, for you're information
Oud 06-08-2002, 19:47
Kirk22
Kirk22 is offline
moeten ze vooral doen. Maar niet met mij. Ik ben het nog niet tegen gekomen eigenlijk.
Oud 06-08-2002, 20:13
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
McCaine schreef:
in theorie kan het ja
Oud 06-08-2002, 20:14
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
Iotje schreef:

Er zijn broers die met elkaar zoenen. I know two!
like tongen?
Oud 06-08-2002, 20:26
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
terror koe schreef:
Ach ja, bi zijn is hip tegenwoordig hm?

kdoe mee met de trend...kben wannabi
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 20:41
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
terror koe schreef:
En mannetjes die hun broers kussen... kunnen waarschijnlijk niks anders te lebberen vinden?
Zijn niet lenig genoeg.
Oud 06-08-2002, 21:35
Evito
Evito is offline
Daar heb ik nils van gemerkt,
maar een goed initiatief,
helpt misschien de homofobie wat meer de wereld uit!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 22:14
Mystique
Mystique is offline
Sorry hoor maar dat overdreven begroeten vind ik vreselijk. Als ik mensen elkaar half gillend hoor gedag zeggen en zo'n grouphug en nog meer van die dingen vind ik vreselijk. Kan het niet normaal?
Drie kussen op de wang vind ik wel normaal, maar ga ervan uit dat het hier om tongzoenen (of dingen die in de buurt komen0 gaat.
Of de mensen dan meteen, lesbisch, homo en bi zijn vind ik weer het andere uiterste. Denk dat het een opwelling is en ze het allemaal wel leuk vinden en vlgende week is dat wel weer over.
Oud 06-08-2002, 22:19
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
RenT schreef:
Er bestaat iets als 'sociaal leven'.
Dat is niet in wetten te vangen, for you're information
Jouw Engels is beroerd. Bovendien, wat heeft dat met een sociaal leven te maken? Als je plezier hebt (ik neem aan dat ze het daarom doen) heb je juist een sociaal leven, lijkt me.
Oud 06-08-2002, 22:58
mixtape
mixtape is offline
Jah hoor, hoorde net ook weer van een vriendin dat ze met een vriendin van haar had gezoend in een volle disco - en dat alleen om aandacht te trekken. Vonden ze leuk joh, al die mensen die naar hen keken op de volle dansvloer.

In het jongerencentrum waar ik kom ook; twee meiden die elkaar constant lopen af te lebberen en dan nog samen zo voor de camera gaan poseren ook - beetje overdreven gedoe allemaal.

Ik zelf ben bi en heb ook wel eens met m'n ex vriendin gezoend terwijl er andere mensen bij waren - maar niet constant elke minuut en al helemaal niet om aandacht te trekken, maar omdat we verliefd waren.

Het is wel positief hoor, dat steeds minder mensen het niet vreemd vinden om met hetzelfde geslacht iets te doen - maar dit vind ik gewoon pure sneue aandacht trekkerij.. Ik zeg niet dat dit in alle gevallen zo is, maar als ik sommige verhalen hoor en het met eigen ogen zie..
Zal wel voortkomen uit dronkenschap dan. Als ik het zou doen om te kijken hoe het is dan zou ik dat op een stil en afgelegen plekje doen - en dus niet waar iedereen kan meegenieten..

Ach dat zoenen voor de lol en aandacht is niet helemaal mijn ding, maar als zij daar plezier in beleven dan gaan ze hun gang maar, hoewel ik me er wel aan blijf ergeren - maar dat doe ik sowieso aan kleffende stelletjes die voor m'n neus uitgebreid gaan lopen tongen.
Oud 06-08-2002, 23:01
Angeles
Angeles is offline
Ik vind zoenen toch wel iets behoorlijk intiems... niet iets wat je doet omdat het toevallig een trend is. Het idee alleen al! Als je het graag een keer wil uitproberen en je partner heeft er geen problemen mee, prima. Maar als je het doet om erbij te horen ben je toch wel een meeloper van de ergste categorie.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 11:44
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
muckymouse schreef:
so what ?

wat is daar mis mee dan
er is idd nix mis mee...maar om nou familie te zoenen, vind ik beetje ver gaan...
Oud 07-08-2002, 12:36
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
McCaine schreef:
Jouw Engels is beroerd.
en jij hebt vooroordelen......
een foutje is menselijk
Oud 07-08-2002, 14:24
Verwijderd
Mh... ik weet nog steeds niet of ze tongen bedoeld of gewoon op de wang? Want gewoon op de wang begint bij ons ook een trend te worden... alleen dan op een andere manier. In ons vriendengroepje doen we nogal aan het 'shocken' van personen, en een goeie manier omdat te doen is 'bi' reageren tot iemand ervandoor gaat.
(dus een vriendin legt een hand op mijn been, kijkt me verleidelijk aan, ik knipoog terug, en ga zo maar door totdat iemand zich terugtrekt). Laatst zat zij wel de hele tijd van 'kusje?' dus ik 'ga je gang', en dan deed ze het ook omdat ze zich niet laat afbluffen. Maja... euh... vaag
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 21:48
RenT
RenT is offline
Citaat:
McCaine schreef:
Jouw Engels is beroerd. Bovendien, wat heeft dat met een sociaal leven te maken?
Een ' teveel getypt lijkt me weinig met taalbeheersing te maken hebben

Citaat:
McCaine schreef:
Als je plezier hebt (ik neem aan dat ze het daarom doen) heb je juist een sociaal leven, lijkt me.
Waar ik op reageerde was het feit dat jij het in natuurkunde wetten probeerde te vangen... en dingen als plezier, sexualiteit, lust, enz, zijn dat juist niet.
Oud 07-08-2002, 22:11
Verwijderd
en maat van me heeft me deels gezoend toen we beiden dronken waren
maar dat telt zeker niet
kheb overigen vijf minuten op de plee staan roggelen
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 22:47
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
a new noise schreef:
en jij hebt vooroordelen......
Zoals?

Citaat:
RenT schreef:
Een ' teveel getypt lijkt me weinig met taalbeheersing te maken hebben
En een 'e' teveel.

Citaat:
Waar ik op reageerde was het feit dat jij het in natuurkunde wetten probeerde te vangen... en dingen als plezier, sexualiteit, lust, enz, zijn dat juist niet.
Dat was dan ook sarcasme, wat ik postte. Lees nog eens goed de post waarop ik reageerde, en mijn reply. Ik bedoelde echt iets heel anders.
Oud 07-08-2002, 23:31
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
McCaine schreef:
Bovendien, wat heeft dat met een sociaal leven te maken? Als je plezier hebt (ik neem aan dat ze het daarom doen) heb je juist een sociaal leven, lijkt me.
Je kunt ook genoeg plezier met jezelf hebben
Oud 07-08-2002, 23:51
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Je kunt ook genoeg plezier met jezelf hebben
Ook best. Maar het werkt beslist niet andersom; als je plezier kunt hebben met anderen heb je ig méér een sociaal leven, niet minder.
Oud 12-08-2002, 12:28
DigitalStorm
DigitalStorm is offline
i was never a victom of trends
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 15:42
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
a new noise schreef:

like tongen?
Ik ken ook wel broers die t doen ja. Ook een paar neven...of zijn dat juist nichten .
Oud 12-08-2002, 15:43
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
McCaine schreef:
Jouw Engels is beroerd.
Misschien bedoelde ie wel "omdat jij informatie bent" .
Oud 13-08-2002, 17:07
framboos
framboos is offline
ik bedoel echt tongen en ze doen het niet meer alleen in dronken toestand...ze zoenen( tongen) elkaar nu ook al als begroeting als ze bij elkaar komen, en het is voor mij geen probleem zou mij aan mn kont zoenen dat ze een grote orgie vormen, als ze dat leuk vinden . en over die broers die elkaare gezoend hebben, als je me niet geloofd dan doe je dat toch lekker niet? ik heb van meerdere mensen gehoord dat ze het gezien hebben. ach ...

Regels voor berichten