![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
ooit wil ik wel eens met een meisje zoenen, zodat ik niet dood ga zonder te weten hoe dat is, maar zoals het hier beschreven staat, hoeft het voor mij niet... niet zo van "kijk mij eens, ik volg de trend".
|
haha het gebeurt hier ook maar het zijn hier geen meisjes met elkaar maar juist de jongens die dronken zijn echt niet normaal et gebeurt 1 x en nooit meer maar ik hoor steeds vaker dat er weer eens 2 gezoend hebben echt vaaaaaaaaag
|
Ach, men gaat heel ver in wanhopige pogingen om toch maar vooral 'individueel', 'anders' en 'alternatief' te zijn... maar de truc is, als maar genoeg mensen dat doen is het weer niet anders en kapt iedereen er weer mee. Mij kan het niet schelen, ik weet wat en wie ik ben en wat de rest vergelijkbaar doet is best.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Dat is niet in wetten te vangen, for you're information ![]()
|
Sorry hoor maar dat overdreven begroeten vind ik vreselijk. Als ik mensen elkaar half gillend hoor gedag zeggen en zo'n grouphug en nog meer van die dingen vind ik vreselijk. Kan het niet normaal?
![]() Drie kussen op de wang vind ik wel normaal, maar ga ervan uit dat het hier om tongzoenen (of dingen die in de buurt komen0 gaat. Of de mensen dan meteen, lesbisch, homo en bi zijn vind ik weer het andere uiterste. Denk dat het een opwelling is en ze het allemaal wel leuk vinden en vlgende week is dat wel weer over.
||
Citaat:
|
Jah hoor, hoorde net ook weer van een vriendin dat ze met een vriendin van haar had gezoend in een volle disco - en dat alleen om aandacht te trekken. Vonden ze leuk joh, al die mensen die naar hen keken op de volle dansvloer.
In het jongerencentrum waar ik kom ook; twee meiden die elkaar constant lopen af te lebberen en dan nog samen zo voor de camera gaan poseren ook ![]() Ik zelf ben bi en heb ook wel eens met m'n ex vriendin gezoend terwijl er andere mensen bij waren - maar niet constant elke minuut en al helemaal niet om aandacht te trekken, maar omdat we verliefd waren. Het is wel positief hoor, dat steeds minder mensen het niet vreemd vinden om met hetzelfde geslacht iets te doen - maar dit vind ik gewoon pure sneue aandacht trekkerij.. Ik zeg niet dat dit in alle gevallen zo is, maar als ik sommige verhalen hoor en het met eigen ogen zie.. Zal wel voortkomen uit dronkenschap dan. Als ik het zou doen om te kijken hoe het is dan zou ik dat op een stil en afgelegen plekje doen ![]() Ach dat zoenen voor de lol en aandacht is niet helemaal mijn ding, maar als zij daar plezier in beleven dan gaan ze hun gang maar, hoewel ik me er wel aan blijf ergeren - maar dat doe ik sowieso aan kleffende stelletjes die voor m'n neus uitgebreid gaan lopen tongen.
|
![]() |
Ik vind zoenen toch wel iets behoorlijk intiems... niet iets wat je doet omdat het toevallig een trend is. Het idee alleen al! Als je het graag een keer wil uitproberen en je partner heeft er geen problemen mee, prima. Maar als je het doet om erbij te horen ben je toch wel een meeloper van de ergste categorie.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mh... ik weet nog steeds niet of ze tongen bedoeld of gewoon op de wang? Want gewoon op de wang begint bij ons ook een trend te worden... alleen dan op een andere manier. In ons vriendengroepje doen we nogal aan het 'shocken' van personen, en een goeie manier omdat te doen is 'bi' reageren tot iemand ervandoor gaat.
(dus een vriendin legt een hand op mijn been, kijkt me verleidelijk aan, ik knipoog terug, en ga zo maar door totdat iemand zich terugtrekt). Laatst zat zij wel de hele tijd van 'kusje?' dus ik 'ga je gang', en dan deed ze het ook omdat ze zich niet laat afbluffen. Maja... euh... vaag ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
ik bedoel echt tongen en ze doen het niet meer alleen in dronken toestand...ze zoenen( tongen) elkaar nu ook al als begroeting als ze bij elkaar komen, en het is voor mij geen probleem zou mij aan mn kont zoenen dat ze een grote orgie vormen, als ze dat leuk vinden . en over die broers die elkaare gezoend hebben, als je me niet geloofd dan doe je dat toch lekker niet? ik heb van meerdere mensen gehoord dat ze het gezien hebben. ach ...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Gatara | 500 | 05-11-2006 15:35 | |
Algemene schoolzaken |
win een helikoptervlucht bij jouw school ronduit.nl | 1 | 05-09-2004 21:20 | |
De Kantine |
win een helikoptervlucht bij jouw school ronduit.nl | 16 | 05-09-2004 21:20 | |
Lifestyle |
Allochtonen lopen voor op de mode Gadje | 82 | 28-07-2003 09:46 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
ARTistiek |
De Roze Bril Point of View | 1 | 09-11-2001 13:50 |