Advertentie | |
|
![]() |
|
Eigenlijk wat Dingaantouwtje en ggcy8 zeggen, al scheelt (bijna) 12 en (bijna) 15 een beetje veel.
Maar als jullie elkaar écht leuk vinden, waarom niet? En hoe ouder je wordt, hoe kleiner het verschil.
|
Haha, die zijn inderdaad weggehaald. Mensen vonden je nogal een vieserd omdat je met een dertigjarige ging
![]() OT: Zoals ik al zei, de leeftijd is niet heel erg. Kan prima ![]()
||
Citaat:
![]() Bij deze dan: Ik ben 20, oud en wijs genoeg om zelf te bepalen wat ik wel en niet doe, denk ik zo, en als ik met iemand van 18 of 58 wil daten, moet ik dat lekker zelf weten en daar hebben jullie helemaal NIKS mee te schaften. Moge dat even duidelijk zijn. Jammer dat de berichten zijn weggehaald, ik had graag gereageerd. Daarom deze algemene reactie en ik hoop dat iedereen de volgende keer 6 keer nadenkt voordat ze een lompe reactie plaatsen over mensen die ze niet kennen en dingen waar ze niks mee te maken hebben ![]()
|
Ach ja. Aan iedereen 'mankeert' wat. Maar uiteindelijk gaat het er vooral om of jullie van elkaar houden en elkaar respecteren. Hoe dik/dun/oud/jong/blond/bruin/groot/klein jullie ook zijn.
Het kán inderdaad een probleem opleveren, maar je moet vooral naar gedrag kijken |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Grootste leeftijdsverschil, volgens jullie Juda[NL] | 204 | 28-02-2006 08:17 | |
Psychologie |
kleuter psychologische en sociale ontwikkeing Verwijderd | 13 | 31-10-2005 19:53 | |
Liefde & Relatie |
leeftijdsverschil te groot??? relisys | 68 | 18-07-2004 19:59 | |
Liefde & Relatie |
Vier jaar leeftijdsverschil.. teveel? Sailor | 109 | 13-06-2004 13:56 | |
Liefde & Relatie |
4 jaar verschil op 17 jarige leeftijd Dragon Khan | 88 | 27-08-2003 10:31 | |
Liefde & Relatie |
Kan het wel??? Wit Pareltje | 20 | 18-03-2002 15:38 |