Advertentie | |
|
![]() |
|
Je kan ook een beetje rondkijken voor meer informatie, bv op de site van blackberry, app locaties van blackberry en iphone, zoeken naar vergelijkingen, enz.
||
![]() |
Citaat:
2. Blackberry is de enige telefoon die online poker aanbied voor GELD?! 3. Als je een blackberry hebt bel/sms je ALTIJD gratis naar andere blackberry gebruikers.. je hebt skype niet eens nodig... mits je het wel wil hebben kan je het gewoon downloaden... 4. Stemherkenning heeft de blackberry ook... 5. De Blackberry is sneller dan de iphone?... 6. De Blackberry heeft een eigen mediaspeler die meer afspeelt dan de iphone...(x.264 enzeuu) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en heb je uberhaupt ooit wel eens een blackberry gehad? moet je voor de gein eens even op Blackberry Pin googlen ![]() |
![]() |
||
indien je een data-abonnement hebt
Citaat:
Een data-plan is niet echt gratis te noemen? |
![]() |
|
Ik heb een iPhone en zou hem je aanraden. Dit om het simpele feit dat de iPhone veel breder ondersteund word. Dat wil zeggen: games en andere programmatjes (of 'apps') genoeg.
Dat gezegd hebbende: ik heb geen ervaring met een Blackberry. (Alleen eens vastgehouden en me geërgerd aan het kleine scherm ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() en als je itunes fijn vind... tsjaa weet nog wel dat ik me ipod 30 keer per dag moest "synchroniseren". Laat ik het nou net liever gratis downloaden met me blackberry hoef ik hem ook niet meer op de pc aan te sluiten lekker zelf downloaden! verder word de iphone wel een stuk beter ondersteund inderdaad ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb een iphone gehad een van de eerste en ik heb er super veel problemen mee gehad. Er zitten veel te veel overbodige toeters en bellen op. Mijn telefoon wat traag en het internet was al helemaal nie om over naar huis te schrijven. Ik ben overgestapt naar de blackberry ik vind wel dat de meeste abonnementen duur zijn ik heb bij verschillende providers gekeken oa bij vodafone en tmobile, maar heb uiteindelijk voor blackberry van kpn gekozen. IIk moet wel zeggen maar dat is achteraf dat ze wel erg duur zijn, maar ik ben op zich tevreden.
Al met al denk ik dat blackberry veruit mijn voorkeur heeft. Simpel degelijk en snel |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Op zoek naar gebruikers van iPhone of BlackBerry Starrie | 2 | 01-08-2012 14:47 | |
Vrije tijd |
Mobieltje ItsAMe! | 34 | 30-07-2012 18:50 | |
Software & Hardware |
Nieuwe telefoon Meiavond | 4 | 17-01-2011 06:15 | |
De Kantine |
30 minuten besaaien #1199 Verwijderd | 500 | 31-10-2010 14:49 | |
De Kantine |
Wat zou je liever? fizzle-fluffy | 500 | 05-03-2010 13:26 |