![]() |
|
Gewoon dagelijks wassen (mannen mogen heus wel zeep gebruiken die hebben niet een of andere vaginale zuurgraad om zich zorgen over te maken) en dagelijks schoon (liever niet synthetisch) ondergoed aan
Laatst gewijzigd op 03-06-2010 om 09:20. |
![]() |
|
mijn opermerking dat besnijden een niet realistische maatregel is was anders wel heel serieus. Dadelijk staat die arme jongen echt bij z'n huisarts op de stoep om die reden...
|
![]() |
Hij heeft het er over dat het naar zweet ruikt... Nu lijkt me dat smegma niet naar zweet ruikt, dus dat besnijden lijkt me niet de oplossing voor dit specifieke probleem.
Katoenen ondergoed, dagelijks schoon ondergoed, dagelijks douchen en eventueel 's nachts naakt slapen lijken mij betere oplossingen... Oh, en als je geplast hebt even nadrogen met stukje wcpapier, dat zou ook nog wel eens kunnen helpen. Mocht ik het verkeerd begrijpen, en mocht de geur alleen erger worden als je zweet, maar sowieso aanwezig zijn, dan zou je inderdaad kunnen kijken of het onder je voorhuid wel goed schoon is, zo niet dan is besnijden wel weer een optie...
|
In je liezen zitten zweetklieren die net als bij je oksels overuren draaien in de puberteit. Dat is wel normaal en bij de een erger dan de ander. Maar dat veroorzaakt dus vaak de onaangename geurtjes
||
![]() |
[QUOTE=m113;30553269]
Citaat:
ma nu is me probleem dat de schaamhaar + mijn lul heel erg stinken. als ik zweet ruik je het heel goed. Wat je hier zegt is dat je lul en schaamhaar stinken, vervolgens zeg je dat als je zweet je het heel goed ruikt, dus het zou ook best kunnen zijn dat de zweet de stank nog eens verergert... Maar goed joh, be my guest, blijf lekker met een stinklul rondlopen, het is niet alsof je überhaupt tot het stadium seks komt met zo'n kuthouding naar anderen toe ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waar stink jij? Mu | 148 | 14-05-2004 21:59 | |
De Kantine |
Stinken minatjuh | 73 | 13-03-2004 18:48 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Stinken minatjuh | 2 | 12-03-2004 19:05 | |
Liefde & Relatie |