Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2003, 23:23
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
het is zo lullig vind ik, maar mijn vriend heeft ontzettende last van voetengeur. Het lijkt of hij zelf wel niks in de gaten heeft,

vooral nu in de zomer, wanneer hij met zijn blote voeten in zijn schoenen gaat, en het vervolgens uittrekt om gezellig met ze voeten tegen mij aan te kruipen op de bank, verga ik zowat van de stank.

ik weet dus echt NIEt wat ik moet zeggen. Ik kan toch niet aankmen van 'schat je voeten stinken'

ook niet heel subtiel, daar waar t eigenlijk om gaat, de stank, vind ik gewoon hard aankomen.

Het ergste vind ik nog dat hij zelf niks in de gaten lijkt te hebben, zodat hij dus niet er wat aan kan doen ook.

het lijkt erop dat ik de enige ben die hem erop zou kunnen wijzen.

hoe zouden jullie die zo 'lief' mogelijk aanpakken.

ik zie mezelf namelijk echt niet aankomen met de mededeling dat hij stinkt, maar ik zie t ook echt niet zitten om zo langer met deze stank te leven......
Oud 18-08-2003, 23:26
CryptapiX
CryptapiX is offline
tjah als je het niet subtiel kan zeggen zoals je zelf zegt zou je het hem toch echt gewoon moeten zeggen al wil je er vanaf komen

ik zou hem aanraden om sokken aan te doen in zn schoenen want zonder sokken gaan ze schoenen nog veeel erger stinken
Oud 18-08-2003, 23:40
MickeyV
MickeyV is offline
Sandalen. Dissociëer ze van daze new-age figuren, associëer ze met stoere Romeinse soldaten.
Oud 18-08-2003, 23:43
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Gewoon melden.. daar help je m het beste mee....
Oud 18-08-2003, 23:51
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef op 19-08-2003 @ 00:43:
Gewoon melden.. daar help je m het beste mee....
ja dat snap ik, en de waarheid is hard maar ja tis moeilijk hoor. moet je je voorstellen tegen je partner zoiets te zeggen.

natuurlijk moet je alles kunnen zeggen, kan misschien ook wel, maar tis niet makkelijk, en krijg t denk niet over me lippen
Oud 19-08-2003, 00:14
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
HelpMePlease schreef op 19-08-2003 @ 00:51:
ja dat snap ik, en de waarheid is hard maar ja tis moeilijk hoor. moet je je voorstellen tegen je partner zoiets te zeggen.

natuurlijk moet je alles kunnen zeggen, kan misschien ook wel, maar tis niet makkelijk, en krijg t denk niet over me lippen
ik zou liever hebben dat mn vriendin eerlijk tegen me is
dan dat ik alles achteraf of van ieamnd anders moet horen
Oud 19-08-2003, 00:31
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
CryptapiX schreef op 19-08-2003 @ 01:14:
ik zou liever hebben dat mn vriendin eerlijk tegen me is
dan dat ik alles achteraf of van ieamnd anders moet horen
ja natuurlijk. dat snap ik ook heus wel, daar gaat t ook niet om. We zijn ook altijd heel eerlijk tegen elkaar, het gaat gewoon eveon om de manier waarop, ik wil hem niet voor schut zetten, of hem t gevoel geven dat hij zich moet schamen of wat dan ook. snap je? ik vind t toch iets genants. vandaar. ik zal t ook wel zeggen, weet alleen echt nie hoe
Oud 19-08-2003, 01:13
Verwijderd
inderdaad gewoon zeggen. punt.

schat?
ja?
niet lullig bedoelt hoor maar je voeten stinken enorm.
oh? dat had ik helemaal niet in de gaten.. goed dat je het zegt!

en ze leefden nog lang en gelukkig
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 01:29
Kazanka
Kazanka is offline
Kijk naar een aflevering van Married With Children, maakt niet uit welke aflevering, en u zult genoeg oplossingen voor dit probleem hebben nadat u met een glimlach de tv uitzet.
Oud 19-08-2003, 07:35
Tahvall
Tahvall is offline
zo hard is dat toch niet
ik zou er geen probleem mee hebben
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 09:06
Boef
Boef is offline
Kun je het anders niet als grapje brengen ofzo? Of heeft ie dat ook niet door?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 09:16
Verwijderd
- Liefje?
* Ja?
- Ehm, wil je misschien even je voeten wassen? En 't is een idee om voortaan wel sokken aan te doen...
* Waarom?
- Nou, ze ruiken vrij onaangenaam...
* Oh, oke, sorry *gaat naar badkamer*

geïnspireerd op de gesprekjes soms met mijn vriend
- Liefje?
* Ja?
- Ehm, wil je misschien even een glaasje water drinken? En ik raad je aan om er een gewoonte van te maken om 's ochtends iets te drinken...
* Waarom?
- Nou, je adem ruikt niet zo fijn
* Oh, oke, sorry *drinkt water*
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 09:19
Boef
Boef is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 19-08-2003 @ 10:16:
geïnspireerd op de gesprekjes soms met mijn vriend
- Liefje?
* Ja?
- Ehm, wil je misschien even een glaasje water drinken? En ik raad je aan om er een gewoonte van te maken om 's ochtends iets te drinken...
* Waarom?
- Nou, je adem ruikt niet zo fijn
* Oh, oke, sorry *drinkt water*
Beetje offtopic:
Zo klinkt het niet zo heel erg, maar echt leuk om te horen zou ik het niet vinden denk ik ...Maarja, misschien wel beter om te horen dan dat ie 't uitmaakt omdat ie er heel erg op is afgeknapt ofzo
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 09:27
Ranmaru
Ranmaru is offline
Wat dacht je van het spul kopen waardoor het minder stinkt en het gewoon op zijn nachtkasje zet, niets zeggen.
Hij zal het wel begrijpen.
Oud 19-08-2003, 09:30
AtHell
AtHell is offline
"HE! je voeten ruften"

Hahaha, hoe kán je zoiets nou subtiel brengen.
Oud 19-08-2003, 09:35
Slettelina *
Slettelina * is offline
Gewoon zeggen.
Oud 19-08-2003, 09:39
Verwijderd
Citaat:
*booh* schreef op 19-08-2003 @ 10:19:
Beetje offtopic:
Zo klinkt het niet zo heel erg, maar echt leuk om te horen zou ik het niet vinden denk ik ...Maarja, misschien wel beter om te horen dan dat ie 't uitmaakt omdat ie er heel erg op is afgeknapt ofzo
Ja, het is natuurlijk nog steeds niet leuk om te horen, maar dat hou je toch, denk ik...
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 09:46
droppie
droppie is offline
hai hai,

een vriend vamme heeft ook zo'n last van zweetvoeten en dat heeftie zelf ook niet altijd door....
ik heb gewoon eerlijk gezegd dat ik het niet zo lekker vind en netjes gevraagd oftie z'n schoenen misschien weer aan wilde doen....hij schaamde zich er niet eens voor, want iedereen heeft dat toch wel ns met dit weer? toch?! hij heeft gewoon zijn schoenen weer aangedaan en verders was het klaar.....
het is echt niet zo heel moeilijk om te zeggen hoor....doe het gewoon....of heb je dat intussen al gedaan?!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 10:44
miro
miro is offline
Dat heeft iedereen wel ns denk ik. Als mijn vriend dat zou doen zou ik gewoon zeggen:

" Je voeten ruften echt! Ik verga zowat van de stank"

Als je het subtiel probeert duidelijk te maken wordt het gelijk zo serieus. Terwijl als je het een beetje grover, grappiger doet het misschien beter overkomt. (het gaat toch alleen om zn voeten he?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 10:48
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
miro schreef op 19-08-2003 @ 11:44:
Dat heeft iedereen wel ns denk ik. Als mijn vriend dat zou doen zou ik gewoon zeggen:

" Je voeten ruften echt! Ik verga zowat van de stank"

Als je het subtiel probeert duidelijk te maken wordt het gelijk zo serieus. Terwijl als je het een beetje grover, grappiger doet het misschien beter overkomt. (het gaat toch alleen om zn voeten he?
ja dat vind ik ook.

Ik zou liever hebben dat er tegen mij gezegd wordt: "Ieew stinkzak ga je wassen", dan: "Euhm excuseer maar ik wil je allang iets vertellen: ik vind namelijk...dat je stinkt.."
Godver nee dat tweede is om door de grond te zakken!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 11:07
Balance
Balance is offline
koop iets van deoleen ofzo en zeg hem dat je vindt dat z'n voeten niet echt fris ruiken en of ie misschien eens dit (haalt deoleen te voorschijn) zou willen proberen.
Oud 19-08-2003, 11:13
sunflouwer
sunflouwer is offline
ik zeg het altijd gewoon als er iets stinkt tegen mijn vriend. Maar hij meld het zelf ook leuk.
zegt hij bv. Ik heb een scheet gelaten, een rotte ei scheet

maar je kan ook zeggen: zijn het mijn voeten die zo stinken of die van jou? dan ruik je even aan je eigen voet en dan aan die van hem. Volgens mij zijn het die van jou.
Oud 19-08-2003, 11:14
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
linda85 schreef op 19-08-2003 @ 12:07:
koop iets van deoleen ofzo en zeg hem dat je vindt dat z'n voeten niet echt fris ruiken en of ie misschien eens dit (haalt deoleen te voorschijn) zou willen proberen.
kan je dat ook voor je voeten gebruiken dan
Oud 19-08-2003, 11:31
The0
The0 is offline
eerlijkheid duurt het langst.
Oud 19-08-2003, 12:38
Verwijderd
Citaat:
sunflouwer schreef op 19-08-2003 @ 12:13:
maar je kan ook zeggen: zijn het mijn voeten die zo stinken of die van jou? dan ruik je even aan je eigen voet en dan aan die van hem. Volgens mij zijn het die van jou.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-08-2003, 14:13
poesiefox
poesiefox is offline
Even tussen de bedrijven door...

Je moet echt eerlijk en keihard zijn.

Jongens zijn niet subtiel. Als je het lief inkleedt, gelooft hij er toch niks van.

"Misschien kun je beter katoenen sokken gaan dragen, dat is beter tegen zweetpoten.

Ieder meisje schrikt zich rot, gaat haar voeten wassen en koopt 10 paar katoenen sokjes.

Iedere jongen denkt: maar ik heb helemaal geen zweetpoten, muts.

Totdat jij zegt: "schat, ik vind je geweldig hoor, maar alsjeblieft doe wat aan die zweetkakkies, want hier gaat de kanarie van dood".

Dan moet hij lachen, heeft de boodschap begrepen en gaat zijn voeten wassen en de volgende dag naar de HEMA.

Op zich is dat nog minder genant dan om de waarheid heen draaien en zijn gevoelens proberen te sparen.
Oud 19-08-2003, 14:43
Verwijderd
ah kom op zeg, dit gaat toch echt helemaal nergens over?

ik neem toch aand dat je elkaar vertrouwd bla bla, en van elkaar houd en alles tegen elkaar kunt zeggen bla bla..

anyway, m'n punt is dat je dit toch makkelijk moet kunnen bespreken!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 17:32
psychobunny
psychobunny is offline
ik zeg hem gewoon: zoet,je voeten stinken,doe je schoenen terug aan
Oud 19-08-2003, 17:45
Orion16
Orion16 is offline
precies, gewoon eerlijk tegen 'm zeggen. Als je t lief zegt is er toch niks aan de hand? En hebben zn ouders t nog nooit geroken dan?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 18:18
lieve
lieve is offline
gewoon er een spelletje van maken... 'één van ons heeft zweetvoeten, maar ik weet niet wie?!' En dat zal hij het wel doorhebben zeker!
Oud 20-08-2003, 17:48
sas_andrea
sas_andrea is offline
ik ben wat dat soort dingen aangaat totaal niet subtiel. ik zeg gewoon: schat, je voeten meuren. doe er wat aan!!!
Oud 20-08-2003, 17:56
Gwinnie
Gwinnie is offline
wat moet je met een jongen waar je niet tegen durft te zeggen dattie stinkt??

dat kan die vast wel hebben hoor...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 18:14
miekmuis
miekmuis is offline
Ik zou het persoonlijk geen ramp vinden om te horen dat mijn
voeten stinken hoor

Ik zou er gewoon wat aan doen. Het is wat anders als je moet
melden dat zijn/haar geslachtsdeel stinkt, dat ligt iets
gevoeliger. Maar stinkvoeten..... nee dat zou me niet kwetsen ofzo.
Oud 20-08-2003, 22:37
Kwaxor
Kwaxor is offline
Uuuuh ik heb geen zin om al die antwoorden te lezen maar wat voor een mongool doet er dan ook geen sokken aan?!?!?

Die dingen zijn er juist voor zodat je voeten ÉN je schoenen NIET gaan stinken! Duh!!!

Dus dan weet je wat je voor zn verjaardag moet geven(en een paar nieuwe schoenen anders heb je er nog steeds last van)
Oud 20-08-2003, 22:45
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
Kwaxor schreef op 20-08-2003 @ 23:37:
Uuuuh ik heb geen zin om al die antwoorden te lezen maar wat voor een mongool doet er dan ook geen sokken aan?!?!?

Die dingen zijn er juist voor zodat je voeten ÉN je schoenen NIET gaan stinken! Duh!!!

Dus dan weet je wat je voor zn verjaardag moet geven(en een paar nieuwe schoenen anders heb je er nog steeds last van)

ja je hebt gelijk, sokken zijn ervoor om te zorgen dat t niet gaat zweten en stinken. Die draagt hij ook in de winter, en dan ook heeft hij stinkvoeten, ik denk dat hij daar gewoon veel last van heeft. Dat kan.

Verder wil ik ff zeggen, dat niemand, maar dan ook niemand mijn vriend een mongool noemt op basis van wat informatie over stinkvoeten, verder ken je de rest van zijn karakter helemaal niet, oke?

dank u
Oud 20-08-2003, 23:01
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Helaas, ik heb ervaring met zweetvoeten, maar goed dat ter zijde. Ik probeer t altijd zo fris mogelijk te houden en zou t waarderen als mensen met een goede tip komen. Al zeggen ze:"Goh, wil je je voeten even wassen" nou ik doe t hoor.

Maar wat ik dus niet snap is dat als mensen adviseren aan de mensen met zweetvoeten om z'n schoenen terug aan te doen. Dan gaat t lekker in die schoenen zitten broeien en dan word het alleen maar erger. Kijk tegen een gewone vriend/in kan je dat wel zeggen, dan heb jij er geen last meer van. Maar tegen je vriend/in ga je dat toch niet zeggen. Namelijk als hij/zij bij je blijft slapen, dan moet hij een paar uur later die schoenen toch uit doen. En ik kan je verzekeren dat van wat uurtjes extra broeien in je schoenen je voeten niet frisser gaan ruiken.
Oud 20-08-2003, 23:08
Verwijderd
Citaat:
HelpMePlease schreef op 20-08-2003 @ 23:45:

Verder wil ik ff zeggen, dat niemand, maar dan ook niemand mijn vriend een mongool noemt op basis van wat informatie over stinkvoeten, verder ken je de rest van zijn karakter helemaal niet, oke?

Kom op, het is maar een forum. Kweek een beetje eelt op je ziel zeg!
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 23:20
-Will-
-Will- is offline
Citaat:
bonelesschicken schreef op 21-08-2003 @ 00:08:
Kom op, het is maar een forum. Kweek een beetje eelt op je ziel zeg!
Dat hoeft niet als jullie je eens niet als een stel kinderachtige kwarktaartnaaiers gedragen.
Oud 21-08-2003, 00:40
Dr Evil
Dr Evil is offline
Ga anders een keer samen onder de douche...
Sop hem overal in .. dus vooral bij zijn enkels/voeten!
Streel hem daar en geef aan zijn voeten extra aandacht...
Dan merkt hij dat jij dat belangrijk vind en dan gaat hij daar zelf ook op letten.

Dus jij blij hij blij

Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 07:10
Kwaxor
Kwaxor is offline
Citaat:
HelpMePlease schreef op 20-08-2003 @ 23:45:
ja je hebt gelijk, sokken zijn ervoor om te zorgen dat t niet gaat zweten en stinken. Die draagt hij ook in de winter, en dan ook heeft hij stinkvoeten, ik denk dat hij daar gewoon veel last van heeft. Dat kan.

dank u
Ja maar kijk, als je geen sokken draagt in de zomer gaan je schoenen er ook naar stinken, waardoor je sokken weer naar je schoenen gaan stinken als je ze aandoet, tis een vicieuze cirkel ofzo
Ennuuuh ik weet niet wat voor relatie je met je vriend hebt maar ik snap gewoon niet wat t probleem is om het er anders gewoon eens met hem over te hebben

En wat boneslesschicken al zegt: trek dat ene je niet zo aan zeg, sheesh
Oud 21-08-2003, 07:51
Verwijderd
Citaat:
SixOhFour schreef op 21-08-2003 @ 00:20:
Dat hoeft niet als jullie je eens niet als een stel kinderachtige kwarktaartnaaiers gedragen.

Tijd niet gezien op het forum trouwens
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 11:36
Verwijderd
Mijn vriend stinkt ook wel eens, dan zeg ik dat gewoon...
'Oef, je stinkt..' schaamt hij zich echt niet, gaat hij gewoon douchen.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 12:05
Verwijderd
maak er een grapje van (met een serieuze ondertoon).

Zij: Joh schat hou je es ff in

Hij: Wat ik doe nix!

Zij: Zijn het nou jouw of mijn voeten? (ruikt aan voet) Nee ik niet. Dan ben jij het dus.

Zoiets..

whatever

xx suusjuhh
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 10:27
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Ik zou het ook gewoon zeggen.. het geeft toch niks?

Gewoon iets van: Jeeeeezus laat die schoenen anders aan
Oud 24-08-2003, 12:54
Musk
Musk is offline
Weet je wat het is: heel veel jongens kan het dus echt NIKS schelen als ze stinken. (in dit geval als hun voeten stinken). Ze verwachten wel dat al het vrouwelijke lekker ruikt.
Dit probleem ken ik en ik zeg het ook gewoon lekker: rot op met je vieze stinkvoeten!
hij moet gewoon zn voeten wassen voor hij tegen je aan wil kruipen op de bank!!
gewoon zeggen
ik zou ook willen dat hij het tegen mij zou zeggen. (alleen stinken mijn voeten nooit )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten