Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
dan dat ik alles achteraf of van ieamnd anders moet horen
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
- Liefje?
* Ja? - Ehm, wil je misschien even je voeten wassen? En 't is een idee om voortaan wel sokken aan te doen... * Waarom? - Nou, ze ruiken vrij onaangenaam... * Oh, oke, sorry *gaat naar badkamer* geïnspireerd op de gesprekjes soms met mijn vriend - Liefje? * Ja? - Ehm, wil je misschien even een glaasje water drinken? En ik raad je aan om er een gewoonte van te maken om 's ochtends iets te drinken... * Waarom? - Nou, je adem ruikt niet zo fijn * Oh, oke, sorry *drinkt water* |
![]() |
||
Citaat:
Zo klinkt het niet zo heel erg, maar echt leuk om te horen zou ik het niet vinden denk ik ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
hai hai,
een vriend vamme heeft ook zo'n last van zweetvoeten en dat heeftie zelf ook niet altijd door.... ik heb gewoon eerlijk gezegd dat ik het niet zo lekker vind en netjes gevraagd oftie z'n schoenen misschien weer aan wilde doen....hij schaamde zich er niet eens voor, want iedereen heeft dat toch wel ns met dit weer? toch?! hij heeft gewoon zijn schoenen weer aangedaan en verders was het klaar..... het is echt niet zo heel moeilijk om te zeggen hoor....doe het gewoon....of heb je dat intussen al gedaan?! |
![]() |
|
Dat heeft iedereen wel ns denk ik. Als mijn vriend dat zou doen zou ik gewoon zeggen:
" Je voeten ruften echt! Ik verga zowat van de stank" Als je het subtiel probeert duidelijk te maken wordt het gelijk zo serieus. Terwijl als je het een beetje grover, grappiger doet het misschien beter overkomt. (het gaat toch alleen om zn voeten he? |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou liever hebben dat er tegen mij gezegd wordt: "Ieew stinkzak ga je wassen", dan: "Euhm excuseer maar ik wil je allang iets vertellen: ik vind namelijk...dat je stinkt.." Godver nee dat tweede is om door de grond te zakken! |
![]() |
|
ik zeg het altijd gewoon als er iets stinkt tegen mijn vriend. Maar hij meld het zelf ook leuk.
zegt hij bv. Ik heb een scheet gelaten, een rotte ei scheet maar je kan ook zeggen: zijn het mijn voeten die zo stinken of die van jou? dan ruik je even aan je eigen voet en dan aan die van hem. Volgens mij zijn het die van jou.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Even tussen de bedrijven door...
Je moet echt eerlijk en keihard zijn. Jongens zijn niet subtiel. Als je het lief inkleedt, gelooft hij er toch niks van. "Misschien kun je beter katoenen sokken gaan dragen, dat is beter tegen zweetpoten. Ieder meisje schrikt zich rot, gaat haar voeten wassen en koopt 10 paar katoenen sokjes. Iedere jongen denkt: maar ik heb helemaal geen zweetpoten, muts. Totdat jij zegt: "schat, ik vind je geweldig hoor, maar alsjeblieft doe wat aan die zweetkakkies, want hier gaat de kanarie van dood". Dan moet hij lachen, heeft de boodschap begrepen en gaat zijn voeten wassen en de volgende dag naar de HEMA. Op zich is dat nog minder genant dan om de waarheid heen draaien en zijn gevoelens proberen te sparen.
|
Ik zou het persoonlijk geen ramp vinden om te horen dat mijn
voeten stinken hoor ![]() Ik zou er gewoon wat aan doen. Het is wat anders als je moet melden dat zijn/haar geslachtsdeel stinkt, dat ligt iets gevoeliger. Maar stinkvoeten..... nee dat zou me niet kwetsen ofzo.
|
Uuuuh ik heb geen zin om al die antwoorden te lezen maar wat voor een mongool doet er dan ook geen sokken aan?!?!?
Die dingen zijn er juist voor zodat je voeten ÉN je schoenen NIET gaan stinken! Duh!!! Dus dan weet je wat je voor zn verjaardag moet geven(en een paar nieuwe schoenen anders heb je er nog steeds last van) ![]()
||
![]() |
Citaat:
ja je hebt gelijk, sokken zijn ervoor om te zorgen dat t niet gaat zweten en stinken. Die draagt hij ook in de winter, en dan ook heeft hij stinkvoeten, ik denk dat hij daar gewoon veel last van heeft. Dat kan. Verder wil ik ff zeggen, dat niemand, maar dan ook niemand mijn vriend een mongool noemt op basis van wat informatie over stinkvoeten, verder ken je de rest van zijn karakter helemaal niet, oke? dank u
|
Helaas, ik heb ervaring met zweetvoeten, maar goed dat ter zijde. Ik probeer t altijd zo fris mogelijk te houden en zou t waarderen als mensen met een goede tip komen. Al zeggen ze:"Goh, wil je je voeten even wassen" nou ik doe t hoor.
Maar wat ik dus niet snap is dat als mensen adviseren aan de mensen met zweetvoeten om z'n schoenen terug aan te doen. Dan gaat t lekker in die schoenen zitten broeien en dan word het alleen maar erger. Kijk tegen een gewone vriend/in kan je dat wel zeggen, dan heb jij er geen last meer van. Maar tegen je vriend/in ga je dat toch niet zeggen. Namelijk als hij/zij bij je blijft slapen, dan moet hij een paar uur later die schoenen toch uit doen. En ik kan je verzekeren dat van wat uurtjes extra broeien in je schoenen je voeten niet frisser gaan ruiken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ennuuuh ik weet niet wat voor relatie je met je vriend hebt maar ik snap gewoon niet wat t probleem is om het er anders gewoon eens met hem over te hebben ![]() En wat boneslesschicken al zegt: trek dat ene je niet zo aan zeg, sheesh ![]()
|
![]() |
Weet je wat het is: heel veel jongens kan het dus echt NIKS schelen als ze stinken. (in dit geval als hun voeten stinken). Ze verwachten wel dat al het vrouwelijke lekker ruikt.
Dit probleem ken ik en ik zeg het ook gewoon lekker: rot op met je vieze stinkvoeten! hij moet gewoon zn voeten wassen voor hij tegen je aan wil kruipen op de bank!! gewoon zeggen ik zou ook willen dat hij het tegen mij zou zeggen. (alleen stinken mijn voeten nooit ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ff invullen please... ladys yannickboy2 | 30 | 16-08-2010 23:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 | |