![]() |
|
![]() |
Naar aanleiding van dit bericht op fok, ook hier willen we disciseren over kan het wel ofniet?
Nieuwe vriend - naar hoeren geweest, afknapper? http://forum.fok.nl/topic/790198/1/25 Stelling 1. in het kort: Wat is jullie mening over naar de hoeren te gaan? Mag dat en kan dat.. voordat je een relatie heb of heb gehad.. wat zijn jullie menigen en wat vinden de meisjes en vrouwen ervan? Bij mij begon het voor het eerst in 2000 toen werkte ik bij TNT en mijn collega begon erover enzo is het dus begonnen, ik ging voor het eerst een kijkje nemen samen met hem.. ik had dit nog nooit mee gemaakt en gezien.. toen ben ik 1 jaar niet meer geweest en in 2001 ben ik echt begonnen om daar heen te gaan, meestal ging ik paar keer per week en voor wat ik verdiende kon ik echt heel veel voor terug krijgen.. ik heb nog nooit een vriendin gehad in mijn leven en ben nu 26, Volgende stelling 2. wat is jullie mening over zonder condoom met een hoer? tot 2007 deed ik het altijd met condoom, maar sinds 2007 doe ik het ook zonder condoom en dat kan tegen extra betaling kun je bij bepaalde meisjes en vrouwen ook zonder condoom doen.. Ik ben daarin wel heel kieskeurig.. Ik heb al verschillende meisjes en vrouwen gehad zonder condoom maar ik heb me steeds laten testen maar totheden had ik niks opgelopen gelukkig.. Graag hoor ik wat jullie van mijn stellingen vinden en of het kan, en wat de vrouwen/meisjes ervan vinden... |
![]() |
|
Als iemand naar de hoeren gaat moet hij het zelf weten. Zolang hij maar niet naar de hoeren gaat in een relatie met mij.
Maar, als hij onveilig heeft gevreeën met hoeren zal ik geen seks met hem hebben tot hij zich heeft getest en een half jaar later weer heeft getest. Er zijn namelijk zat soa's waarvan je niet meteen kunt zien dat je ze hebt. En ik heb liever geen soa's en liever ook iemand die daar van te voren over nadenkt in plaats van achteraf te testen. Seks zonder condoom met hoeren vind ik gewoon dom. |
![]() |
|
Van mij mag het wel en het kan want is legitiem in NL, maar of ik het daar mee eens ben is een 2e.
Als iemand de stempel 'hoer' heeft en hoe wij daar als maatschappij op neerkijken, dan heeft de persoon die die hoer bezoekt voor mij exact diezelfde stempel. Het hoereren of het consumeren ervan is voor mij een en hetzelfde. Ik kan me dan ook niet voorstellen met zo iemand een relatie te willen hebben. Wat betreft het neuken met een hoer zonder condoom. Ongenadig dom. |
![]() |
|
![]() |
Ik zal het ook nooit meer doen, alsa het me lukt, Ik had inderdaad verleden maand een Chlymedia opgelopen maar ben weer helemaal genezen.. maar de afgelopen 3 jaar had ik steeds niks geen ene soa maar nu moet ik wel voorzichtiger zijn..
Verder lees ik dat iemand schijft na half jaar zal die moeten testen, pas daarna wil ze sex.. maar al na 3 maanden kun je jou zelf laten testen en als er dan niks is, dan is de kans ontzend klein.. de afgelopen 3 jaar heb ik echt geluk gehad dat ik niet besmet ben geraakt mer HIV, al hoewel de kans erg klein is. Als je naar een hoer gaat is het niet vies maar ik ga voor de spanning zodat ik aandacht krijgt.. ik heb nog nooit een vriendin gehad, mijn ouders vinden het ook raar dat ik al mijn geld op is en dat sparen bijna erniet van komt. Het feit dat ik zonder condoom had gedaan, is wel dom maar ik dacht ik zal toch nooit een vriendin krijgen daarom deed dat.. en het is echt levengevaarlijk dus heb ik geluk gehad dat ik tenmiste goed vanaf ben gekomen.. Ik hoop dat ze ecdht met een middel voor HIV komen en dat er een tijd zal komen waar we geen zorgen meer hoeven te maken! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Even voor de goede orde hoor, is het ook niet zinnig het er even over te hebben waarom je op je 26ste nog nooit een vriendin hebt gehad? Ik vraag mij dan af: Heb je nog nooit een vriendin gehad en ga je dús naar de hoeren, of ga je naar de hoeren en heb je dús nog nooit een vriendin gehad? Als je in plaats van naar de hoeren nou eens naar een café gaat of iets dergelijks, een plek waar mannen en vrouwen samenkomen, denk ik dat je twee vliegen in één klap slaat.
|
![]() |
|
Even een kleine toevoeging, wat je post zijn geen stellingen maar vragen. Stellingen, zoals het woord al zegt, stellen iets.
That being said, wie naar de hoeren wil gaan moet dat vooral doen, ik hoef het zelf niet zo nodig. Lijkt me ook verre van fijn. Zonder condoom zou ik al helemaal niet doen, for obvious reasons.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Nou, persoonlijk,
als je een vriendin hebt zou ik het haar denk ik niet vertellen. het klinkt in mijn oren best wel als een afknapper. En, het is toch altijd wel een beetje risicovol als je het zonder condoom doet. Al die ziektes die je daarvan kan oplopen. Maar, dat moet jij weten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb wel enig idee hoe de wereld van vrouwenhandel eruit ziet. Veel mishandeling (ijsbaden om kneuzingen te verbergen), het percentage dat moet worden afgedragen aan de pooiers, etc. daarom zal ik het in ieder geval niet doen. Ik heb geen moreel bezwaar tegen seks voor geld, maar de wereld erachter subsideer ik liever niet. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
2 economische stellingen Makaveli | 6 | 16-12-2004 17:46 | |
Algemene schoolzaken |
Debatteren...--> stellingen! ~some1-nice~ | 2 | 09-10-2003 12:04 | |
Lifestyle |
Stel je toch eens voor.... Spirit | 7 | 04-02-2003 19:06 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Stellingen!!! Destiny | 1 | 09-09-2002 20:55 | |
Drugs & Alcohol |
Stelling: als je alcohol drinkt moet je dronken worden & bij het uitgaan hoort.... Secreet | 20 | 01-05-2002 22:26 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Stelling financieringstekort en kapitaalmarktrente | 1 | 20-02-2002 09:32 |