Advertentie | |
|
![]() |
|
Leer haar zo goed mogelijk kennen door tijd met haar door te brengen, interesse in haar te tonen en naar haar te luisteren. Dan kom je te weten wat ze bijvoorbeeld graag doet, waar ze juist 'n hekel aan heeft, waar ze zich zorgen om maakt, wat ze belangrijk vindt, etc. en dan kun je 't in ieder geval niet zo gauw 'verpesten' voor jezelf
![]()
|
Zorg dat je lekker te tijd neemt voor jezelf (en zij voor haarzelf) niet bij elkaar op de lip gaan zitten van nu-moeten-we-iets-samen-doen-anders-gaat-het-niet-goed, verder go with the flow, een gfoede relatie kun je niet forceren
||
Citaat:
|
![]() |
|
Het mooie is juist dat als je de juiste hebt gevonden het allemaal vanzelf lijkt te gaan. Je hoeft je niet af te vragen wat de juiste volgende stap is, dat gaat vanzelf. Ik denk dat het het beste is niet te stressen en gewoon te genieten van je relatie. Je ziet vanzelf wel waar het schip strandt. En natuurlijk bovenstaande.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ff 2 citaatjes van je:
Ik doe heel rustig an. Ik ga nu een maand met 'r, hebben afgelopen avond voor het eerst het bed gedeeld dit is niet rustig aan jongen... rustig aan is als je na 3-6 maanden elkaar eens gaat betasten onder de kleding en eventueel na 9-12 maanden 'seks' hebt met elkaar. en dan is het mischien nog te snel. Ik denk dat de meeste relatie's door die haast van na 1 maand het bed al in willen daardoor kapot gaan. door die snelheid gaat het niet meer om liefde of houden van, maar gewoon om we willen ff klaarkomen, er bestaat een kans dat het enige wat jullie bind seks is, dat jullie relatie als het ware stand houd doordat jullie constant de liefde bedrijven. en dan is het voor 1 van de 2 partners of allebei heel makkelijk om de relatie te verbreken, want seks KUN je met iedereen hebben. Liefde en houden van echter niet. dat is iets wat je moet opbouwen voordat je seks hebt. pas dan is er een mogelijkheid tot seks in mijn ogen en zal je relatie niet al te snel kapot gaan. mischien wel nooit. |
![]() |
|
Ik ben het wel eens met herrtim1992 dat als je meteen begint met aanraken je helemaal niet rustigaan doet. Maar dat hoeft niet meteen te betekenen dat het niet goed zal aflopen. Ik denk ook niet dat seks voor een bepaalde tijd persé een negatief iets hoeft te zijn. Ik denk zelfs dat het erger is voor een relatie om als je er allebei klaar voor bent en het allebei wil om het dan niet te doen 'omdat het nog niet lang genoeg aan is.' Volgens mij is het veel belangrijker te weten met wie je een relatie begint dan om de eerste x aantal maanden geen seks te hebben.
|
![]() |
||
Citaat:
Ikzelf heb heus geen negen maanden gewacht en ook geen drie maanden, maar inmiddels zijn we wel ruim twee jaar samen en wonen sinds drie maanden samen. Als je naast seks genoeg andere interesses deelt, is er niets aan het handje.
||
Citaat:
Mij werd vroeger ook verteld dat mensen die te snel seks hebben hun relatie verpestten (religie-indoctrinatie). Maar ik zie niet in hoe zo'n fijne manier van genegenheid tonen je relatie kan schaden als je er allebei aan toe bent. En ik ben dus ook nog steeds NIEMAND tegen gekomen waarbij het uit is gegaan omdat ze te vroeg seks hadden. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ervaring? Mark Almighty | 87 | 03-03-2006 14:33 | |
Films, TV & Radio |
1 van de Simpsons homo :-D rubenrtv | 35 | 01-08-2004 11:28 | |
Seksualiteit |
Sekshoroscopen! Elister | 81 | 14-07-2004 16:27 | |
Liefde & Relatie |
The silent treatment? Sade | 36 | 12-06-2004 18:46 | |
Liefde & Relatie |
Kun je wel spreken van een "relatie" als je nog maar 14 bent? Fatal Exception | 25 | 29-01-2003 20:08 | |
Liefde & Relatie |
ik kan me niet hechten en houden van komt me ook niet bekend voor.....hij snapt ut ni nikky3x3 | 1 | 06-06-2002 09:44 |