Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 11-06-2004 om 15:32. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Vandaag hebben we vijf maanden, en daarvoor hebben we nog twee a drie maanden om elkaar heen gedraaid. We wonen dicht bij elkaar, en zien elkaar vrijwel elke dag. Dit alleen maar omdat we elkaar willen zien, niet omdat we dat als een soort gewoonte zien ofzo. We hebben allebei een hekel aan sleur, het moet wel speciaal blijven. We kennen elkaar al aardig goed ondertussen en ik weet wat ik aan hem heb. Tot nu dan. Ik ga zo naar hem toe, en dan kom ik er hopelijk achter wat er aan de hand is.
||
Citaat:
Aangezien m'n tranen eigenlijk al op waren kon ik er niet echt direct om huilen. Hij ging nog uitleggen hoe het gegaan was, maar ik hoorde dingen die ik al vaker heb gehoord, en heb hem gevraagd om alsjeblieft niets meer te zeggen. Misschien ken je het wel "er is absoluut geen goede reden om het met jou uit te maken, aangezien ik nog nooit zo'n lief, leuk, mooi meisje als jou heb gekend, blablabla"... Toen heb ik nog een glas whiskey-cola bij hem gedronken for old times sake en hem nog een dikke knuffel gegeven. En toen ben ik zo snel mogelijk naar huis gegaan. Later hebben we het misschien er nog wel over, en ik wil hem ook graag weer gaan zien als het gevoel weg is, maar nu hoef ik even niets van hem te horen of te zien.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Later hebben we het misschien er nog wel over, en ik wil hem ook graag weer gaan zien als het gevoel weg is, maar nu hoef ik even niets van hem te horen of te zien." En zoals Dusjcrib al zei, ik vind het een vreemde reden. Ik weet uit ervaring dat een relatie niet hoeft te vallen wanneer je op een ogenblik niet verliefd meer bent. |
![]() |
||
Citaat:
voor de rest.. of een relatie hoeft idd niet direct te vallen als je op een ogenblik niet meer verliefd bent, maar als het al langer zit aan te slepen.. hij zal er wrs al langer mee in zijn hoofd gezeten hebben ofzo? |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb een keer aan de andere kant van de situatie gestaan, met het verschil dat ik nooit verliefd geweest was. Hij wist dat, maar zette toch alle zeilen bij om me te 'houden' want hij wilde me niet kwijt. Volgens hem was die verliefdheid helemaal niet nodig, het was toch leuk samen... Dat was heel beklemmend. Ik voelde het niet en wilde niet meer... Dat hij dat niet kon accepteren maakte het alleen nog maar (wederzijds) pijnlijker.
||
Verwijderd
|
Citaat:
In een langdurige relatie komt en gaat verliefdheid. Je hebt niet continu dat gelukzalig gevoel dat je in het begin van de relatie had. Dat is normaal en ik vind dat dat aanvaarden een deel van je relatie vormt. Als je echter nooit verliefd bent geweest zie ik niet waarom je een relatie zou aangaan, dan kan het volgens mij sowieso niet goed gaan. Lekker vaag geformuleerd... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Over de vraag of je constant verliefd ben in een lange relatie of niet, heb ik geen antwoord. Een langere relatie dan dit heb ik nog steeds niet gehad. Hij wel, hij is vijf jaar met een meisje samen geweest. Dus ik denk dat hij z'n beslissing wel om de juiste redenen genomen heeft.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
dringend!!! ruzie met vriendin mijn schuld :( anonimus001 | 27 | 03-09-2013 21:36 | |
Films, TV & Radio |
Kopen kopen kopen die DVDs. DanielC | 500 | 02-11-2008 17:06 | |
Films, TV & Radio |
DiCaprio gaat speelfilm Akira produceren Verwijderd | 21 | 24-02-2008 15:21 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde ŕ la 'Tiswah' T_ID | 500 | 10-02-2007 00:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Scholieren.com kampioenschap snelschrijven. KleineTomaat | 74 | 10-03-2005 23:47 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De Bijbel is veranderd. Joël | 182 | 13-06-2002 13:02 |